Doftljus när det regnar

Jag och pälsbollen har precis kommit in från morgonpromenaden.
Det regnar...öser ner. Men det är ljummet regn så det gör ingenting.
Jag tänder doftljus inne och njuter av doften.
Det är inte ofta jag fastnar för doftljus men dom här har blivit ett måste!

Dom står på flera ställen i lägenheten.

Det blev fem valpar!
Tre hanar och två tikar.
Och det är klart att ni ska få se!
Jag ska dit om ett tag och krypa runt Bellas säng.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, fina du.Hoppas att du har en bra helg/Kram

19 kommentarer:

Good Enough sa...

Innemys med ljus när regnet strilar - mysigt! Önskar dig en riktigt mysig lördag!

Kram Monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Regn låter väldigt bra, här blev det snö inatt. Bra och få tips på doftljus. Och det ska bli roligt och få se valparna om du fotar.
Kramar
AnnaMaria

Mina drömmars hus sa...

Ah, regnar det. Jamen det är bra för då smälter snön fortare. Bra att du piggar upp dig med lite doftljus.
Ser fram emot valpbilderna!
Kram
AC

Ewa`s Galleri sa...

Här regnade det hela dagen igår , det är bra för då försvinner snön
Härligt med doftljus
Och tjej middag är alltid roligt , känns som länge sedan man hade en , det är dax. Och alltid roligt näf det blir spontant
Ha en skön lördag

Mamma C sa...

Här hänger regnet i luften. Det regnade som sjutton igår: Så jag hoppas vi slipper det idag när vi ska vara ute och röja bort allt ris på tomten och köra det till tippen.
Doftljus är toppen, det står lite varstans här hemma också.
Kram Mamma C

Åse sa...

mmmm så mysigt med härliga doftljus att njuta av, grattis till valpmamman så bli härligt att få se de små här. Ha en fin lördag.Kram

tinajo sa...

Åååh valpar - man dör ju sötdöden varje gång man får hålla och lukta på en liten valp! :-)

tre nyanser av vitt sa...

Hmm jag måste säga att jag faktiskt längtar efter regn, här har det kommit flera centimeter snö, SOM LIGGER KVAR!! Doftljus är mysigt men då måste de lukta milt annars är migränen där som ett brev på posten. Jag har doftljus men som jag inte tänder utan som jag bara känner en pust av lukt ifrån ibland ;)
Må så gott Hannis
kram Marie

LissenTo sa...

Det blir som mysigare inne, när man tagit regnig promenad, tänder ljus och får det där vilsamma lugnet inombords.

Kram
Lissen

Vita små hjärtan sa...

Doftljus är min svaghet! Mmmm, jag älskar dom!
Å små valpar, de är ju så söta!
Ha en fin lördag!
Kram Agnetha

Hajan sa...

jaha nu har jag tävlat med,
försöka kan man ju alltid göra.
Doftljus är ju underbart,
provar alltid nya.

kram hajan

En Vacker Vardag ♥ sa...

Jag har fastnat för doften cotton flower. Vad mysigt att träffa valpar ser framemot bilder:)Våran busiga goldenkille är 1 1/2 år. Så han börjar växa till sig!!

Kram Lotta

Anna S sa...

Hej Hannis! De doftljusen har jag provat och tyckte också om dom.
Grattis till valparna.
Ikväll blir det middag och drinkar hos en long-lost vän från barndomen.
Det är inte ofta jag dricker drinkar, går ut och träffar honom så det ser jag fram emot!

Fin helg tillbaks till dej!

Anonym sa...

Det där regnet förstörde min nya frissa igår, grrr! Doftljusen har jag missat, snyggoburk ju! Det är faktiskt mer tröttande att hålla ordning på vimsiga grannar i skogen än att jobba själv. Nu ska jag sova en stund zzzzz... Stor kram TinaTheShed

Kavallinskan sa...

Hoppas regnet kommer hit också så snön smälter nån gång! :)
Doftljusen ser ljuvliga ut, så fina burkar.
Grattis till valparna, låter ju hur gosigt som helst!

Kram viktoria

VisaLiza sa...

Så mysigt med valpar! Finns det något sötare? Skulle vara kattungar kanske men sött är det oavsett. Liza

Ellinor sa...

Nä, våren kom inte hit heller idag. Hela dagen har det varit grått med isvindar och typ +4. Inte vår i min värld... Men i morgon så. Jag har i alla fall hoppfullt köpt penseer.
Ljuvligt med valpar. Jag vågar inte ens närmar mig kattungar för jag är så rädd att det skulle komma hem en katt till... Och det räcker med en hårboll!
Kram
Ellinor

Johanna / Fru form o fix sa...

Jag har svårt för doftljus, har kanske inte hittat rätt än :-)

Pierreen sa...

Fina bilder!!