Hattask som sängbord

Kan man ha det tänkte jag först.
Men det är klart att man kan så då fick det bli så.
Den är stor så jag får plats med det viktigaste.


Nu ska jag åka på konferens i två dagar.
Tror det kommer att bli bra, handlar om jord och jordtillverkning.
Det är en av sakerna jag håller på med på dagarna.
Och bara det att få sova på hotell, äta god mat och ha trevligt sällskap
gör att det känns som att det kommer att bli bra. 

Passar på att önska er en trevlig helg/Kram Hannis
Ps. Anna.S, fina helgen till dig. Kram
Ps igen. Åsa, en stor kram till dig!

26 kommentarer:

Anonym sa...

I could not resist commenting. Perfectly written!

my blog post ... SIP VOIP Phone

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ser väldigt mysigt ut med ditt nya sängbord..smart idé !

Ha det gott nu på konferensen...kramar från mej.

Mina drömmars hus sa...

Klart man kan. Passar perfekt.
Ha ni riktigt härliga dagar.....
Kram
AC

Huset nummer tio sa...

Det blev ju jättefint. Ha det så bra på konferensen.
Kram
Annie

Tina sa...

Det kan ju inte bli bättre!
Ha en utomordentligt fin avslutning på veckan...

kraaam

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev jättefint. Och faktiskt är det ofta så att saker som används till något helt annat än dom är ämnade för gör sig väldigt bra.
Toppenidé. Ha så roligt på konferensen.
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint!
Ha en riktigt fin torsdag!
Kram/Lena

Maria sa...

Det inte bara passar, det ser jäääkligt bra ut! Snyggt med den svarta texten mot väggen.
Idag kom ÄNNU mer snö här i Skåne men jag hör samtidigt vårfåglarna så jag vet inte hur jag ska känna. Oavsett är det snart vår och värme även om det inte är det just NU. Och det är skönt, menar, det är inte november iaf. Fast nov är rätt ok. Tror feb är värst..


KRAM

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Visst är det lite lyxigt å skönt att få sova på hotell ibland! Får du ha det så kul och skönt:)
Det finns särskild färg att måla på betong, panduro har, då kan man ha betongen ute utan att färgen försvinner, annars har jag målat med vanligt tak och väggfärg, går inte ha ute kan jag säga.. Hoppas du fått tag på bra betong nu! spännande att se vad du hittat på:)
Ha det så fint.
Kramar Jennie

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad fint!!! Jag tycker så mycket om hattaskar!

Elna sa...

Så mysigt det ser ut och det är en väldigt vacker hattask.

Kramen

Kia sa...

Passar ju perfekt där!
Ha en toppen konferens.

Kram Kia

Anna S sa...

En sån jättefin hattask! Fick lite habegär när jag såg den, har aldrig sett en sån fin.

Hoppas att resan blir bra, låter mysigt att bo på hotell med frukost och allt.

Kramar tillbaks, ha en fin helg! :-)

Nillis sa...

Åh så fint! Du har verkligen känslan för att få till det lilla extra. :-) Vart hittar du alla fina saker? Jag har en snirklig stol som sängbord, hihi. kram

Sirpa sa...

Så fint den passar och vilken härlig lampfot! Har det trevligt på konferens, njut:)
Kram Sirpa

VisaLiza sa...

Att sova på hotell är verkligen lyx :) Hoppas du får bra dagar. Gillar verkligen din hattask. Är det något jag inte kan motstå så är det askar, lådor och väskor. Fina att titta på och praktiska att omge sig med! Liza

Liten Bod sa...

Supercool hattask! Ha det så bra, Tina

Home2tiny sa...

Supersnygg hattask, passar verkligen som sängbord. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

Fröken Grön sa...

Jädrarns snyggt! (Excuse my French...) Och den svarta fondväggen likaså.

Jag är barnsligt förtjust i att bo på hotell. Tror det är frottéhanddukarna, gratisschampot och frukostbuffén som gör det. Skulle kunna äta hotellfrukost VARJE dag, mums!

Må så gott och ha en fin start på helgen som kommer!

/Anna-Karin

Änglarnas hus sa...

Klart du kan!! Supersnyggt, eget och personligt!!
Hoppas att du får två toppendagar nu!!

kraaam Sanne

Johanna / Fru form o fix sa...

Snyggt! Verkligen fin hattask!

Bara Sara sa...

Men så fint att använda den gamla hattasken! Och så roligt att avsluta veckan med konferens! Hotellfrukost.. Kram Sara

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åhhh, vad fint. Hattaskar står min lista över saker jag tänker leta efter på loppisar.

Mamma C sa...

Vilken gigantisk hattask du hittat. Blev ju kanon som sängbord. Ha det så bra nu på din kurs.
Kram Mamma C

Rosenhäxan sa...

En underbar hattask.
Så fin den blev som sängbord.
Ha en fin helg
Kram Gittan

Johanna Stålros sa...

Du hittar då de allra bästa sakerna och får till det;) Ha en fin helg vännen. Kram