Bergendal Meetings

Alltså att åka iväg en stund och tankas med inspiration är inte helt fel!
Att sova skönt, äta gott och skratta så högt och så mycket att det känns 
som att magen behöver lite extra muskler är precis vad jag behövde.
Vi var på ett ställe som heter Bergendal Meetings och det skitbra helt enkelt.
 Obäddad säng är ett tema på den här bloggen tydligen...

 Gissa vem som var först på plats vid frukosten?
 Eftersom att jag gillar det operfekta så såg jag det sneda ljuset direkt.
 Matsalen badade i ljus.
Ute var det -16 men inne så fick jag vårkänslor.
Och nu är det helg!
Och brorsbarnen kommer hit snart.
Så jag fortsätter att mysa en stund till.

Kramen Hannis

15 kommentarer:

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Så härligt det ser ut! Frukosten, mums!
Trevlig helg till dig och brorsbarnen!
Kram Camilla

Johanna sa...

Åh vad det ser helt fantastiskt härligt ut!

Önskar dig en fin helg finaste Hannis!

Kram Johanna

Mina drömmars hus sa...

Helt underbart och det sneda ljuset pricken över iet.
Ha en skön fredag
Kram
AC

Sirpa sa...

Hej! Härligt med en sån frukost! Njut och har roligt med barnen!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så skönt att höra att du har haft det så bra kul!
Härliga kort du tar, ljuset var ju härligt snett hihi.
Ha en fin helg nu med syskonbarnen.
Stor kram

Edith och jag sa...

Så härligt det låter! Och en skön obäddad säng låter underbart i mina öron. Kan inte annat än säga att jag är trött efter veckan ;)
Hattasken som du har som sängbord är ju superfin!
Trevlig helg!
Kram Maria

Anna S sa...

Låter riktigt härligt att det var så bra! Ska bli spännande att se vad du får för idéer och vad du skapar efter att ha tankat inspiration borta.
Det är inte fel att åka bort ibland, önskar att jag orkade oftare.

Den obäddade sängen ser skön ut.

Kram till dej, skön helg!

svart vitt och rött sa...

Hur fina bilder kan man ta på en konferenstripp? Fem av fem stjärnor!!! Superhärligt ser det ut att ha varit! Ha det gott!

Åsa Liljedahl sa...

Visst är det fint! Ha en fin helg. Kram

Anci sa...

Härligt att byta miljö ! Fast du har det ju så fint hemma.

Kram
Anci

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är roligt när man bor på hotell där man trivs, ser mysigt och fint ut. Ha en toppenhelg med brorsbarnen.
Kramar
AnnaMaria

Borgmästaren sa...

Skönt att få slappna av och njuta! Du beskriver det så fint att man önskar man var där.

Kia sa...

Låter skönt!
Ja, dessa hundägare! Jag blir knäpp på dom som släpper fram sina hundar med frasen: Min hund är snäll. Jamen min kanske inte är det!! När dom ser att man själv håller in sin hund och inte alls vill hälsa men att de själva inte gör det. Jag håller in Zigge oavsett om dem jag möter har hund eller inte, de kanske är hundrädda? Dålig respekt för andra! En gång när jag var ute med en kompis och gick, tror inte Zigge var med och vi passera en tomt med en sån där liten pytte hund på, valp var det nog också och den skällde på oss. Ägaren tyckte det var gulligt och sa att de blir inte skrämda av dig. Men är det okej att hunden står och skäller bara för den är liten och gullig?? Hur vore det om Zigge står och skäller åt folk och jag säger: Nu blir ni rädda va`? Förstår inte hur folk tänker??

Ha en toppen lördag!
Kram Kia

Åse sa...

Så underbart det låter och vilken härlig frukost . Njut av helgen. Kram

Hemma på Sjuan sa...

Vilka underbara bilder!! Härligt att komma iväg ibland.
Så fin blogg du har, kram Suss