Att göra en anslagstavla

Jag behövde en anslagstavla. 
Ett ställe där jag kan sätta upp dom där tillfälliga inspirationsbilderna, 
eller något band jag ska till nåt pyssel. När jag kom på att jag hade en 
provdocka utan ställning så fick den bli den nya anslagstavlan. 
Snabbaste pysslet hittills! 
Det var bara att ta fram den och börja nåla dit sakerna jag vill ha framför mig på bordet.


Duger fint i det här hemmet.
Undrar hur mycket som kommer att sitta på den om några dagar...

Kram Hannis

Ps. Anna.S, du påminde mig om The Cure. Det var en favorit.
Och du har rätt i att dom fortfarande är bra=))
Kram och fin vecka till dig!

22 kommentarer:

Ellinor sa...

En anslagstavla med inbyggd voodoo... Passar ju in bland skallar, skelett och sånt! :) Superfin Hannis (och nu är jag allvarlig)! Den blir perfekt!
Och vad kul det var att läsa din 8 punkter. Känner igen mig i mycket! Men jag har inga tatueringar... Men tycker det är fint på andra!
Fin vecka till dig!
Kram
Ellinor

Vit dröm sa...

Oj vad fint det blev! Du är så duktig och pysslar!
Ha en fin tisdag!
kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fiffigt, det var den finaste anslagstavla jag sett!
Kramar
AnnaMaria

Huset nummer tio sa...

Men så snygg anslagstavla;) En sådan skulle vi ha, men frågan om den hade sett lika snygg ut här med mina slarviga skrivna lappar;)

Önskar dig en ljuvlig dag
Kram
Annie

MammaElva sa...

Nej, vad tufft! Vart hittar du alla coola saker?

Jo, eller jag jobbar med en webbshop... mycket saker att tänka på. Man kommer hela tiden på nya saker!

Ha en jättefin tisdag! kram elin

VisaLiza sa...

Vilken smart idé. Kan tänka mig att den kommer att fyllas snabbt. Måste säga att jag gillade ugglehalsbandet. vet inte varför men jag är mycket förtjust i ugglor. Önskar dig en härlig dag. Liza

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Ja ibland finns lösningarna närmare än man tror!!

Toppenlösning tycker jag.

Ha det gott, Kram Monica

En Vacker Vardag ♥ sa...

Men gud så fyndigt och snyggt också!!Kul att läsa om dig. jag älskar också tatueringar har två men skulle kunna göra någon mer!!

Kram Lotta

Meam Die sa...

Åååh, så fin! Ja, den hade verkligen dugit hemma hos mig också *ler* Snyggt!

kram kram Malin

Kia sa...

Bara den inte är avbildad av någon och det blir till en vodoodocka när du sticker nålar i den!! :)

ha en toppen dag!
kram Kia

Nillis sa...

Ojj vad tjusigt! Du har så himla fint så jag dör lite varje gång jag tassar in här... kram

Mina drömmars hus sa...

Verkligen annorlunda. Gillas.
Kram
AC

Sirpa sa...

Vilken fin idé! Den står ju mycket snyggt där! Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa

svart vitt och rött sa...

Fiffigt!!! Som ett stilleben man kan sitta och bara titta på och njuta en stund! Superfina fotografier som vanligt! Ha det gott!

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så fint och vilken häftig ide med provdockan som anslagstavla!
Ha det så gott.
Kramar Jennie

tinajo sa...

Du är inte dum du! :-)

Rosenhäxan sa...

Hej Hannis En mycket fin anslagstavla.
Härlig inspiration.
Ha det så bra
Kram Gittan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var ju en bra ide!
Hon har nog en hel klänning av lappar efter ett tag :)
Kram
MArie

Anna S sa...

Det blev jättefint med skyltdockan som anslagstavla..! Passar fint hos dej.

Önskar dej ett fint veckoslut.
Kramers Anna S

Mamma C sa...

Bästa anslagstavlan, en riktig toppenidé
Kram Mamma C

Liten Bod sa...

Du har verkligen en unik fantasi! Det hade jag aldrig kommit på :) Fint blev det i alla fall! Kram Tina

le petit jardin sa...

Annorlunda idé men väldigt häftig

kram kajsa
Ps. Du inspirerar :)