Nytt bord

Eller man kanske inte ska kalla gamla resväskor på hög för nya men dom
är nya som bord i alla fall. Och i dom ligger mina älskade böcker lätta att
nå. Jag har bytt soffa också men den är inte riktigt klar än, lite tyg ska dit.
Järnsängen står i förrådet så länge. För den släpper jag inte!


Eftersom att väskorna är fulla av böcker så står dom stadigt.
Lagom med plats att ställa kaffemugg och godisskål.
Fortsättning följer förstås.

Nu start på en ny vecka.
Känns som att jag hoppar mellan måndag och fredag mest hela tiden.
Fördelen är att februari kommer att gå fort=))

Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du får en bra vecka.
När jag läste din kommentar om dreadloocks så fnissade jag till.
Det är skitsnyggt!! Kram Hannis

20 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Så.fint ! Härligt att få ändra om..
Både snyggt och praktiskt :)

Ska bli kul att få se mer.

Ha nu en fin vecka ! Eller måndag.
Visst går dagarna fort.
Men nu är det en riktigt härlig årstid framför oss :)
Eller hur ? ;)
Ha det gott ! Kram från mig

Tina sa...

Det var en bra kombo, praktiskt och snyggt!

Ha en bra dag!

Ett Vitare Hem sa...

Jättefint!
Önskar dig en riktigt härlig vecka!
Kram/Lena

Huset nummer tio sa...

Så vacker du blev i håret;) Du var såklart vacker redan innan men ombyte förnöjer som det heter:)

Härligt sätt att använda sig av resväskorna, här används dem till exakt samma sak fast i sovrummet och där förvarar de lakanen bland annat.

Önskar dig en ljuvlig start på den nya veckan
Kram
Annie

tinajo sa...

Du har så charmiga prylar! :-)

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hej fina du!
Så härliga bilder, visst är det fint med gamla resväskor och att man faktiskt kan ha dom till annat än just resväskor!
Ha en fin dag.
Kram Jennie

Vita små hjärtan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Vilka läckra gamla väskor!!!! Passade ju perfekt där!
Ha en mysig måndag.
Kram Agnetha

Kia sa...

Värst vad du flyttar dina möbler fram och tillbaka. Hann du sova i sängen innan den åkte ut? :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Anna S sa...

Hej Hannis, så fint med det nya bordet..! Det ser väldigt enkelt och smart ut med förvaring i väskorna också. Ångrat lite att jag gjort mej av med mina gamla resväskor. :-p

Så kul att du gillar idén med dreadlocks. :-) Får se om jag gör tillfälliga eller med mitt riktiga hår. De tillfälliga går i alla fall med all säkerhet att "ångra" och bara dra ut igen.

Önskar dej en fin vecka! Håller med om att tiden rusar iväg nu. Snart är det vår.

Kram Anna S

Åse sa...

Wao så läckert med resväskorna som bord! Super

Fröken Grön sa...

Det där gillar jag! Spanar alltid efter fina gamla resväskor på loppis, men än har jag inte lyckats hitta en enda. Nog någon som snyter åt sig godbitarna före mig...

Ha en fin måndagkväll!
/Anna-Karin

vitahusetochelvis sa...

Läckert!

/S

Mamma C sa...

Jättecoolt med resväskorna som bord.
Kram Mamma C

Le petit jardin sa...

Både snyggt och praktiskt

Kram Kajsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint, ett riktigt Hannis-bord. Förvaring och snyggt samtidigt, det är bra. Här har vi fått massor med snö, håller med helt om att det är tur febr är kort.
Kramar
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Snyggt som bord och snygga i sig själva. Jag gillar gamla resväskor och koffertar med etiketter på.
Kram,
Regina

Nillis sa...

Såå fint Du har verkligen känsla för inredning, kramis

VisaLiza sa...

Vad trevligt att du liksom jag staplar gamla resväskor på varandra. Jag kan inte få nog av dem, de är ju så fina. På frågan hur många man kan behöva skulle jag svara hur många som helst! Smart att förvara böcker i dem förresten. Liza

Rosa i huset i vitt sa...

Så snyggt att ha väskor till bord
ha en trevlig helg
kram Rosa