Favoritbutik

Jag passade på att springa in på min favoritbutik, Euforica
Bara för att njuta lite och fika med fina Maria som äger butiken.
Får alltid inspiration när jag är där. 
Såna stunder är bra att fylla på med nu.

Och det här är inte ett sponsrat inlägg utan helt enkelt för att det är en favorit.
Jag gillar butiker som har en mix, som vågar blanda och som har något som
passar alla plånböcker. Och där man kan gå och vrida och vända på saker
i lugn och ro, till bra musik dessutom. Med en mjuk myskänsla i magen.
Så är det hos Euforica.



Det här skåpet är en favorit.
Skitsnyggt!

Hoppas att ni har det bra mitt i veckan.
Jag väntar mest på att det ska bli fredag känns det som.
Så jag kan sluta puckla på väckarklockan en stund...
Är ni sugna på Tradera så har jag annonser här

Kram Hannis

19 kommentarer:

Elna sa...

Oj så mysigt. Ljusstakarna ovanpå skåpet ser väldigt intressanta ut i mina ögon.

Kramen

Kia sa...

Håller med! Skåpet var snyggt!

Vad det snöar ute. Snart ska jag bege mig ut och hem. Antagligen måste jag skotta hemma. Men N brukar hjälpa till så bra. :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

...så irriterande!! Skrev ett långt inlägg till dig också oooops så blir det nåt fel när det skall publiceras! Hände mig också förra veckan.

Hej!!
Känner att jag absolut gillar den butiken. Skall försöka lägga den på minne och besöka nästa gång i Uppsala.

Trist att du inte får någon kolonilott! Men jag fortsätter och håller tummarna ett tag till...någon kanske hoppar av.. men du får satsa på balkongen så länge. Jag är sååå sugen just nu att sätta igång. Vill inte ha snöstorm (som nu) vill ha VÅR!!

Gillar din fyrkantiga burk!
Kram monica

Nyanser av vitt sa...

En sån mysig butik Hannis.
Kram Agneta

Anna S sa...

Det ser ut som en riktigt mysig butik..! Passande namn med. Såna rofyllda butiker är mina favoriter med. Med lite av varje och härlig atmosfär som man mår bra av.

Hoppas fredagen kommer till dej fort så att du får din välförtjänta vila.

Kram!

Åse sa...

Åh så mycket fint , där förstår jag att man trivs .

Mamma C sa...

Det var en härlig butik.
Kram Mamma C

Nillis sa...

Åh så mycket fina saker, ser ut som en mysig butik. Kramar

Bara Sara sa...

Vilken mysig butik, känns affär men mysigt hemma på en och samma gång! Kram Sara

Maria sa...

Oh, Tradera, fresta mig inte!!!

Det är så lätt att handla på internet här ute på landet, man missar de där mysiga butikerna i stan. Kanske får ta mig en sväng in till Lund eller Ystad snart, där är det gott om mysbutiker.

KRAM

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Det är härligt att ha en sådan affär som man bara mår bra i av att komma innanför dörren, förstår att du tycker det är skönt med lite fika där:)
Ha det så gott, snart är fredagen här.
Stor kram, Jennie

Vit dröm sa...

Härliga bilder du bjuder på, förstår att du hittar inspiration där :)
Väntar och längtar också efter fredagen, men snart så ;)
Kram Anna

Svart, vitt & rött sa...

Ohh, vilken kanonbutik! Den skulle jag gärna vilja besöka :-) Skåpet är riktigt fräckt!!

Sirpa sa...

Hej! En sån där butik som du beskrev gillar jag också går runt:) Ja, det är härligt att vi är på väg till det ljusare tid! Önskar dig en trevlig torsdag!
Kram Sirpa

Johanna Stålros sa...

Vilken mysig butik...skåpet ja det är underbart!!!! Kramar

Tina sa...

Inga dåliga grejer!!

kraam

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fin butik, det är roligt och besöka sina favoritställen. Just nu har jag två krånglande väckarklockor, dom morgnar när bägge ringer håller jag på och ramla ur sängen, längtar också till fredag em.
Kramar
AnnaMaria

En Vacker Vardag ♥ sa...

Vilken mysig butik och skåpet var helt fantastiskt!!

Och jag gillar din nya frisyr,du klär dig i den.

Kram Lotta

Edith och Jag sa...

Åh, längtar också till fredag :) Vilken mysig butik det verkar vara och skåpet var ju verkligen snyggt!
Kram Maria