Varm i hjärtat

Jag vann! Hos fina Njutbara Ting
Mitt i sorgen när jag kände mig less på det mesta.
Så vann jag boken jag tänkt köpa men inte köpt.
Och fick ett fint paket som jag hämtade ut igår efter vad som var en skitdag.
Tills jag hämtade ut det fina paketet vill säga.

 På paketet stod det:
Life is about the pretty little things
Underbart!


En alldeles fantastisk bok!
Och i morse fick jag ett samtal från en vän jag längtat efter.
Som gjorde mig så glad med en massa inspirationssnack, 
och som väckte liv i den lite sovande lusten att skapa igen. 
Så från en skitdag så blev det ett bra avslut och en bra start på en ny dag. 
Hur härligt är inte det på en fredag?

Hoppas att ni får en fin helg med sol/Kram Hannis


24 kommentarer:

tinajo sa...

Rackarns trevligt, grattis!

Ljuva Magnolia sa...

Grattis till dig! Vilken superfin vinst =))
Jag hämtade oxå ut en vinst igår, ett kit från Nicolas Vahé =))

Ha en toppenfredag!!
Kram Catta

Linda sa...

Vilken fin vinst och vilken tur att du fick tillbaka energin. :)

Önskar dig en trevlig fredag!
Kram Linda

Huset nummer tio sa...

Gratulerar till vinsten fina du. Tänk så härligt livet ändå är att det kan vända fort och med enkla saker.

Önskar dig en helt underbar helg
KRam
Annie

Liten Bod sa...

Skönt att det händer bra saker i det trista! Jag fick själv ett gulligt mail idag, när jag har en jobbig dag... Kram, Tina

liljasandra sa...

Så fint! Så kjekt med oppmuntring og bli glad når en trenger det som mest. Jeg ønsker alt godt for deg. Takk for hilsen.

Klem

Vit dröm sa...

Vilken superbra start på dagen!! Stort grattis till vinsten!
Ha en härlig fredag fina du!!
Kram Anna

Nilla Nyfiken sa...

Åh, härligt att höra! Det var meningen att du skulle ha den boken tror jag :-)
Ja men så skoj om du ska dit i morrn. Blir en toppenhelg med en massa inspiration!

Kram
Pernilla

Åse sa...

Precis så som man vill att det ska vara, en bra start på helgen. Kram

Kia sa...

Grattis till vinsten! Ibland kommer sånt i precis rätt tid, som ett brev på posten! :)

Önskar dig en toppen helg!
Kram Kia

LissenTo sa...

Ibland när man behöver det som mest, kommer oväntade glädjeämnen

Trevlig helg. // Lissen

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Grattis så underbart. Och ränk när en skitdag blir en riktigt bra dag :)

Önskar dig nu en fantastiskt fin helg.
Helgkram från Maria

Johanna Stålros sa...

Så glad jag med att kunna glädja dig vännen;) Önskar dig en underbar helg! Varma kramar

Fröken Grön sa...

Låter som ett härligt sätt att avsluta arbetsveckan!
Ha en fin helg, Hannis!
/Anna-Karin

Mina drömmars hus sa...

Grattis vilken tur. Skönt när en skitdag förvandlas till en riktigt bra dag.
Ha det gott i kväll
Kram
AC

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Wihoooooo! Glad för din skull! Kram!

Maria sa...

Grattis till vinsten, sånt piggar alltid upp! :)

Väldans fin stol du ska klä om det ska bli kul att se hur det blir. Gillar verkligen de där Emmorna!

KRAM

Mamma C sa...

Vilken fin vinst det var som du hämtade ut. Så skönt att gå ifrån botten som dagen började med till att sluta på toppen när dagen är slut.
Kram Mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det paketet hamnade rätt. Så glad man blir när det kommer sånt roligt på posten.
Kramar och ha en bra helg
AnnaMaria

Home2tiny sa...

Grattis till vinsten som verkar vara en helt underbar bok. Skönt att dagen slutade såå mycket bättre än den började. Ha en fortsatt härlig lördagskväll. Kramisar Tina

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Grattis! Vad kul att du vunnit, och vilken tur att det blev just när du som mest behövde den kanske:)
Hoppas du får en fin kväll trots allt som är...
Massor kramar från mig.
Jennie

Ewa`s Galleri sa...

Vad roligt att läsa ,härligt när något dåligt vänder till något härligt som får en att vakna upp och piggna till
Grattis till vinsten

Bara Sara sa...

Vilken fin bok och så mysigt inslagen! Grattis! Du frågade om min bild, helt rätt. Det är en lampa:-) kram Sara

Enkel stil sa...

Stort Grattis till det fina paketet!
Kram