Skrivbord

Japp, nu kör vi lite inredning.
Jag brukar ju skapa lite kaos inför jul och så blir det även i år.
Jag har ingen plats att sitta och pyssla vid nu. Det funkar inte att släpa fram
& tillbaka och ha köksbordet som pysselyta. Känns bara rörigt och stökigt.
Så nu får det bli lite trångt i rummet i stället.
Har inte bestämt mig för vad jag ska göra med det än.


Bra med plats och lådor att stoppa undan saker i.

Hoppas att ni alla hade en fin advent!
Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du hunnit mysa lite i advent och att du får en bra vecka.Kram

24 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Vackert, ska bli kul att se det vad du gör med det. Annars kan det alltid få flytta hem till mig ;)

Ha en fin måndag!
Kram Catta

Svart, vitt & rött sa...

Jag håller med dig... jag vill också att det ska vara lätt, smidigt och tillgängligt. Spännande att se vad pysslet blir :-) Ha en bra start på veckan!

tinajo sa...

Charmiga former man skymtar där! :-)

Nilla Nyfiken sa...

Fint bord, gillar de svarvade benen! Mörkgrått/svart kanske?

Ha en skön vecka!
Kram
Pernilla

MammaElva sa...

Spännande! Här är hela mitt köksbord fyllt med julsaker och sådant som ska stoppas undan. Förhoppningsvis får jag tid att fixa klart idag så det slipper se ut så här hela julen ;)

Ha en fin dag! kram

Tina sa...

Guuu vilka former, o la la!
Jag hade en gång ett skrivbord med sådana ben, jag sålde det... hm, det var dumt gjort.
Tack för din hälsning, hos mig får du använda vilka ord du vill, hihi!

Ha bästa dagen!

Tina sa...

Såg du förresten tänderna på hästen? Det gjorde inte jag förrän bilden låg på bloggen...

Pysselpalatset sa...

Så läckert... Ett riktigt fynd... ha en god vecka, kram J

Nillis sa...

Fint skrivbord :-) Jag hade ett sådant som jag målade vitt, det tog mååånga lager innan det ens blev vitt. Fniss! Men fint blev det. Spännande att se var du gör med ditt, kramis

Åse sa...

Läckert ! Ha en fin måndag.

Le petit jardin sa...

Snyggt bord och härligt med en egen plats till att kunna pyssla vid..själv vet jag hur det är att ha ett matbord att sitta vid, inte alltid så praktiskt

kram kajsa

Maria sa...

Skönt med en kreativ plats och jag håller med om att köket gärna blir lite för stökigt för det ändamålet, man rör till det tillräckligt med matstök tycker jag. Säger jag,, medans jag sitter vid köksbordet med trädgårdsritningar, kamera med överföringssladd och datorn... och en syster som vill bli bjuden på mat nu. Jaja, bara att röja undan!

Tack för komplimangen om vårt kök!! Det är inte så mycket vi fixat, mest bytt luckor och tapet vilket lyft hela köket.

KRAM
M

Rosor och Spetsar sa...

Hej Hannis, har botaniserat runt ett tag bland dina inlägg och njutit av dina vackra bilder - gillar känslan i dina foton, mjukt, lugnt och harmoniskt.
Skrivbordet hittar du säkert på något kul med som jag hoppas vi får se sen.
Jag trivs jättebra på mitt nya jobb och har massor med nya härliga arbetskamrater eftersom jag reser runt som en resurs i vårt län, det blir långa dagar och har tagit kraft att lära sig flera nya datasystem , och att komma in i arbetsrytmen men nu så är jag på banan igen.
Ha en fin vecka
Kramar
Annelie

Queen of Kammebornia sa...

Vilket vackert bord! Lycka till med ditt pysslande! Kram!

Elna sa...

Skönt med skrivbord och nu väntar jag med intresse på fortsättningen. Ha en fin vecka.

Kram

Linda sa...

Men åh vilket fint skrivbord! Jag letar varje dag på Blocket efter ett sådant till vår Nellie men det kommer aldrig ut något här i närheten. Letar också efter ett gammalt skåp eller en byrå men det har inte heller lagts upp några. Men den som väntar på något gott......:)

Kram Linda

Nyanser av vitt sa...

Ett perfekt pysselbord :O)
Kram

Min plats i solen sa...

Så vackert Hannis! Klart att du behöver ett eget skriv- och pysselbord. Otroligt vackert i sin slitna form. Tänk vad det där skrivbordet har levt och varit med om massor. En patina som aldrig kan skapas annat än genom liv.

Tack du fina för dina alltid lika värmande ord hos mig. Du får mig alltid att le stort.♥

Kram Lotta

Johanna Stålros sa...

Ser snyggt ut, jag håller på jag med och skapar plats;) Kramar

VisaLiza sa...

Spännande! Kaos är dessutom något i grunden positivt tror jag. Ur kaos skall kosmos födas tänker jag och ser mitt eget kaos som inledningen till ordning och reda! /Liza

Ewa`s Galleri sa...

Fint skrivbord ,har ett liknade som jag är på gång att förbereda för pyssel,Här är det tyvärr köksbordet som gäller ännu
Vilken fin adventsstake du har ,spännande med bröllopsbilderna
Ha en skön kväll

Hanna sa...

ser fint ut.
Här har vi fått riktig vinter med snö och kallt.
Kram
Hanna

Mamma C sa...

Du kommer säkert på något bra, som alltid när du ska fixa till en pryl.
Kram Mamma C

Huset nummer tio sa...

Men du ljuvliga människa, var hittar du alla dessa ljuvliga ting;)

Tror det kommer bli helt underbart och du kommer skapa de mest vackra ting vid de.

Ta hand om dig
Kram
Annie