Renfäll kanske...

Dagens lyxproblem.
Renfäll eller inte?
Den gröna schäslongen i köket har fått massor med tyg på sig och en renfäll. 
Här låg jag häromkvällen och läste i sällskap av massor av tända ljus!
Mysigt minst sagt.

Ganska nöjd faktiskt.

Jag började slipa på skrivbordet igår.
Det här är bordet som är här för att ge mig på skallen känns det som!
Dom verkar ha lackat det med cement men jag har ju några dagar på mig.
Ska vara klart på söndag hade jag tänk, för nu längtar jag efter att pyssla!

Kram Hannis


22 kommentarer:

Nillis sa...

Åh vad mysigt med allt tyg och den härliga fällen :-) Härligt att ligga där. Lycka till med skrivbordet, låter som det jag hade... kramis

Anna S sa...

Så fint med allt det vita och fällen!
Gillar ljuset som blir i hela rummet.

Hoppas att det går att få bort lacken från bordet.. låter som ett hårt jobb.

Ha en fin vecka! Kramar Anna S

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Ser så inbjudande ut ! :)
Härligt att kunna krypa upp där :)

Ha en fin fortsättning på veckan!

Kram

MammaElva sa...

Klart du ska ha renfällen, är ju hur fint som helst! Och jag slutar aldrig förundras av dina eviga projekt! Men jag förstår att du tycker det är kul :)

Ha en fin dag! kram elin

rustik charm sa...

Men så fint. Mysigt att krypa upp där:-) älskar renfällen.
Kram Kristina

Johanna sa...

Det är superfint med renfällen vännen! Jag vill så gärna ha en jag med men får nog vänta snällt tills nästa vinter, de kostar ju en slant som sagt:)

Många kramar till dig och hoppas att du har det bra!

Vit dröm sa...

Superhärligt med den fina renfällen! Hoppas du får ordning på skrivbordet till söndag!
Massa kramar till dig!

Anki sa...

Du är bäst på att skapa mys du vännen, fiiint!
Jamen du vet, har man inte jobb nog kan man ge sig på ett skrivbord, haha!
Ah det där fixar du!

Hoppas allt är bra?!
Kramen!

Änglarnas hus sa...

Åå så fint det blev med fällen!

Den hade jag gärna krupit under efter de timmar jag tillbringat på E4an..i snökaos...brrrrr!!

varmkramen till dig ifrån Sanne

Mamma C sa...

Ser mycket skönt ut att slänga ner sig där med en bok. Så duktig du är som satt ett slutdatum när det ska vara klart. Men så klart, vill man pyssla så får man ligga i.
Kram Mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Renfäll kan aldrig vara fel i den här kylan, varmt och gott och sitta och ligga på. Jättefint är det också.
Kramar
AnnaMaria

Mina drömmars hus sa...

Superhärligt med en renfäll. Skrivbordet blir nog så fint så.
Jag målade aldrig våra, dom fick va som dom var.
En skön kväll till dig
Kram
AC

Maria sa...

Det är de jobbiga projekten man är mest nöjd med när de är klara så håll ut! Jag ska snart ge mig på mitt köksbord, ska bara hitta rätt färg först. Antar att det kommer att bli jobbigt och kladdigt men när det är klart, ja då kommer jag vara nöjd!

Kram och lycka till!

Bara Sara sa...

Vilken härlig plats att soffa på!! Och det där skrivbordet - vilket jobb men vilken potential!! Kram Sara

VisaLiza sa...

Jag röstar på renfällen. Ser så ombonat ut med den! Lycka till med skrivbordet! Liza

Svart, vitt & rött sa...

Renfäll = julkänsla! Sååå fint!!!

Huset nummer tio sa...

Åh en sådan vacker renfäll, helt ljuvlig. Hoppas lacken ger med sig så att du får tid att pyssla;)

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Emma sa...

Med renfäll tycker jag, jättefint:) /Emma

Queen of Kammebornia sa...

Det ser verkligen mysigt ut! Lycka till med bordet! Varmluftspistol kanske, om du kan få tag på någon?
Kram!

Kia sa...

klart det ska vara snö på vintern! Problemet blir bara när allt kommer på en gång. Men det rätt bra igår. Tungt att skotta bara! Men Zigge skutta runt som en tok.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Ewa`s Galleri sa...

Verkligen fint med fällen.
Jättemysigt att krypa upp schäslongeni förstår jag
Ha en skön kväll
Spännande med skrivbordet

obat kanker payudara sa...

Da ich keine Drahtrohlinge verwende, werden größere schon mal etwas "eierig" und hängen quasi durch ;o))