Ett gott nytt år

Jag passar på att redan nu önska er ett gott nytt år.
Med bilder på min ena lillasyster.
Som visste att jag behövde få leka med kameran en stund.





Jag har redan lovat mig själv att fortsätta min resa i min operfekta värld.
Att fylla den med skaparkaos och böcker.
Och göra det min morfar tyckte att jag skulle göra.
Skriva, jag ska skriva mera.

Och fortsätta jobba med att vara stolt över den jag är.
Inte perfekt och inte operfekt.
Utan mänsklig, alldeles förvirrat mänsklig.
Just den frasen tror jag ni känner igen hos mig.

Ett gott slut till er och förstås ett fantastiskt nytt år.
Fyllt av uppfyllda drömmar, kärlek och lugn.

Stor kram Hannis

Ps. Anna,S, ett gott nytt år till dig!
Tack för alla dina underbara kommentarer under året som varit.
KRAM!

31 kommentarer:

Anki sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dig oxå Hjärtat!

Gköt om dig & goaste kramen!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart vackra känslosamma bilder!
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina

Svart, vitt & rött sa...

Vilka troligt snygga bilder! Jag ser fram emot ett nytt år med Hannis! Gott Nytt År!

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så vackert du skriver..så skönt det kändes attt läsa dom raderna !!

Jag vill önska dej ett riktigt Gott Nytt År..kram frän Anette

Bara Sara sa...

Så vackra kort och vacker syster! Gott nytt år, till dig också! Kram Sara

Ellinor sa...

Fantastiska bilder och kloka ord. Låter som att du har en bra tanke för 2013! Jag önskar dig just mycket kärlek och lugn blandat med glädje!
Kram
Ellinor

Ewa`s Galleri sa...

Förvirrat mänsklig den strofen gillar jag
Jättefina bilder
Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vi är många som tycker det, att du ska skriva mera. Man berörs alltid av dina inlägg. Underbart fina bilder på din syster, och en mycket duktig fotograf.
Önskar dig ett fint och
Gott Nytt År
Kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Gott Nytt År fina du.
Kram
Kristina.

Villa Björkenäs Backen sa...

Gott Nytt År vill jag önska dig ! :)
Vill passa på att tacka för detta bloggåret !
Tack för alls fint Inspiration som du delar med dig ! :)
Alltid lika kul att få titta in till dig här :)

Ha en riktigt fin Nyårsafton !
Varma kramar från mig

Mina drömmars hus sa...

Önskar dig det samma ett riktigt gott nytt år
Kram
AC

tinajo sa...

Gott nytt år - vi får se till att ha ett riktigt bra 2013 va?! :-)

Mamma C sa...

Vackra bilder på din syster.
Önskar dig ett Gott Nytt År.
Kram Mamma C

Rosa i huset i vitt sa...

Önskar dig ett Gott nytt år
kram Rosa

Edith och Jag sa...

Vackra bilder och kloka ord. Önskar dig ett Gott Nytt År.
Kram Maria

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
Stor Nyårskram!
Raina/Stenlycka

Lily sa...

Vackra rofyllda bilder!
Jag gillar det du skriver..Du uttrycker det så bra..känslor.
Du är en perfekt människa i mina ögon <3
Önskar dig det bästa Hannis!
Gott Nytt År
Varma kramar Lily

Anci sa...

Vackra bilder !

Gott nytt år & kram
Anci

Gårdsromantik sa...

*★* ˛.*.★*.˛*
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★* 。*★* ˛.*.★*.˛*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥GOTT NYTT ÅR!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛
Önskar Maud

<
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Johanna Stålros sa...

Vacker bild på din vackra syster....Önskar dig allt gott inför 2013 min fina bloggvän.

Anna S sa...

Så träffsäkert "Mänsklig, alldeles förvirrat mänsklig". Svårt att tillåta sej ibland men verkligen viktigt!
Jag önskar att du får fortsätta vara dej själv och att nästa år blir ett bra år! Att du får göra sånt som du mår bra av och som ger energi och skaparlust. Men även vila.

Tack för att du bloggar! :-)
Jag gillar att följa din blogg, väldigt mycket.
Kram till dej! Anna S

Huset nummer tio sa...

Jag önskar dig den bästa inledningen på 2013 och jag hoppas du börjar skriva mera för din blogg är som balsam för själen, bara så att du vet;)

Ta hand om dig och stort tack för de fina orden hos mig;)

Kram
Annie

Nillis sa...

Underbara bilder :-) Gott nytt år, kram

Åse sa...

Vilja underbara bilder och så många kloka ord. Hoppas ditt 2013 blir riktigt härligt . Kram

pysseltanten sa...

Önskar dej en god fortsättning på det nya året, vännen...
Kram Git

Maria sa...

Vackra stämningsfulla bilder, en julängel!

Stora kramen till dig!

En Vacker Vardag ♥ sa...

Underbara bilder och god fortsättning!!

Kram Lotta

Hus Inspiration Inredning sa...

Nytt År Nya Möjligheter! 365dagar som är blanka som du kan fylla med vad du vill:)

Kram

VisaLiza sa...

Låter som en bra plan att satsa på kaos istället för perfekt. Ser fram emot att få följa det på bloggen. Blir så glad när du ska skriva mer. Några av dina inlägg där du delat med dig av dina tankar har varit fantastiska texter att läsa. Önskar dig ett riktigt gott nytt år och stort tack för alla söta kommentarer hos mig. Liza

millandante sa...

Underbart skrivet! Ja fortsätt skriv!!!

Fröken Pyssel sa...

Underbara foton! Underbar text!