Vee Speers

När jag nu började riva bland planscherna så hittade jag Vee Speers.
Den här serien planscher väcker ju en del blandade känslor med 
utklädda barn och som just den här med ett dött djur dessutom...
Men jag gillar dom, så passar den till järnsängen också på något sätt.


Så nu har jag åtminstone börjat mitt lilla projekt "pynta väggar"

Hoppas att ni har det bra och att ni har haft en bra helg.
Min har varit en mix mellan galet rolig 40-års fest och en del soffhäng.
Soffhänget kom som ni förstår dagen efter=))

Kram Hannis


18 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det var ett väldigt starkt uttryck i hennes ögon...kanske tyckte jag att det döda djuret under armen kändes lite jobbigt.

Kram Anette

Fröken Grön sa...

Stämningsfull och obehaglig på samma gång. Men nog passar det in på ditt tema med skelett och andra läskiga väggbilder, hihi!

Att vara seg dagen efter en 40-årsbaluns är helt befogat. Hoppas du var piggare imorse!

Må så gott!
/Anna-Karin

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbar bild såå fin.. Åh passar utmärkt till järnsängen..kram sussie

Johanna sa...

Alltså, den där bilden är ju bara såååååå himla DU! Kan inte riktigt förklara med den passar så bra in över järnsängen och det står liksom Hannis på den:)

Sov Gott,

Kram Johanna

Ewa`s Galleri sa...

Bilden passar perfekt där vid sängen
Ha en riktigt bra vecka

Team Åsgård sa...

Minus döda djur så är bilden väldigt fin och passar verkligen sängen.
Det där med soffhäng efter fester är välförtjänt:))
Själv ägnade jag mig åt soffhäng pga förkylning och det känns liksom mer ovärt på nåt vis...
Ha det bra!

Anna S sa...

Hej Hannis

Jo jag gillar bilden trots att den väcker lite blandade känslor. Gillar den bland annat för att jag tror att hon som gjorde den har något budskap med den.
Den passar jättefint ovanför järnsängen.

Ha det gott och hoppas att du får en fin vecka vad du än gör.
Kram Anna S

Ellinor sa...

Härligt med fest! Och häng dagen efter! Med tanke på vädret så är väl just häng det bästa man kan syssla med.
Det är ju det här med döda djur... Men planschen är vacker och det är som du säger, den passar med sängen!
Ha en skön vecka!
Kram
Ellinor

Huset nummer tio sa...

Usch vilken skrämmande vacker bild, men om man bortser från att djuret är dött och tror att det är en nalle hon har i handen så blir det bara en sorglig bild. Men visst passar den ihop med järnsängen;)

Önskar dig en härlig tisdag
Kram
Annie

Vit dröm sa...

Den passar dig som handen i handsken!
Låter som en rolig helg!
Hoppas du har en bra tisdag!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hennes blick gör mig lite scary, man får liksom känslan av att kaninen har inte bara svimmat. Men planschen är fin, jag gillar den också. Konst man reagerar på är intressant.
Kramar
AnnaMaria

Anki sa...

Lite scary är ju vardagsmat hos dig hjärtat:)...jag gillar oxå, snyggt! Passar fint där ovanför sängen!
Det var "häng" här oxå i söndags...puh, kan det va åldern?!;))

Sköt om dig nu!
KRAM!

tinajo sa...

Jag gillar Vee Speers, har också en poster av henne (inte denna dock, den var också fin). :-)

Kia sa...

Soffhäng kan vara välbehövligt ibland!! : )

Ha en toppen dag!
kram Kia

Ps. Jag ska snart visa vad jag hållit på med. : )

Åse sa...

Bilden är häftig lite mystisk, soffhäng det är skönt de ! Ha en fortsatt härlig tisdag !

Svart, vitt & rött sa...

Konstnärligt fin är bilden... den ger flera intryck... snygg, cool, skrämmande, onaturlig men galet fräck :-) Härlig helg du har haft! Kul med baluns ibland :-)

Edith och Jag sa...

Nu hittade jag dig igen! Tappade bort dig ett tag här i bloggvärlden;) Lite speciell men ändå fin din plansch.
Kram Maria

Tina sa...

Jag är kluven till dessa bilder, vill ha men ändå inte. Kan inte bli klok på det...
Färgerna är fina, gillar uttrycken men men.
Härligt att lufta de lurviga ibland, det förgyller livet!

kramen