Stol var det här

Kommer ni ihåg den här?
 Som sen blev så här...
 Och nu ser ut så här!

 Grå färg, grå linne och trä som slitits fram.
Att träet skulle synas var först inte tanken men när jag slog snett med
 hammaren och färg lossnade tänkte jag att: Jaja, det får väl bli så då!
Så då skrapade jag på flera ställen.
Nu får den vara så här ett tag.
Vart den ska stå har jag inte bestämt mig för än men kanske vid järnsängen.

Helgen är över.
Den har bestått av produktfotografering, fest (som blev väldigt sen) 
ett försök till lambada som slutade med vrickad fot och mycket skratt
och så har jag tatuerat mig lite till. Och gått  i skogen med lurvbollen.
Bra men alldeles för kort helg!

Hur har ni haft det?

Kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du har det bra.Kram till dig!

22 kommentarer:

Madame Edith sa...

Men oj vad fin, vad duktig du är :)

Kram/M

Anna S sa...

Oooh, så fin stolen blev! Jag gillade hur den såg ut med bokstäverna på med och i vitt men som den är nu är den något extra.

Jobbigt för dej att vricka foten när du dansade! Jag gick i Lambadakurs när jag var tonåring.
Svårt när man skulle gå ner i brygga sådär mitt i dansen. :-p Rätt kul till musiken av Kaoma.

Jag har träffat lite syskon och en vän nu i helgen. Kollat in loppisar och gjort ärenden med.

Hoppas din vecka blir fin och att helgen närmar sej fort så att du får koppla av och göra vad som faller dej in.

Kramers!

Vit dröm sa...

Oj vad du grejar! Superfin är den iaf! Låter som en härlig helg, förutom vrickningen då ;)
åller med dig om att helgen gick alldeles för fort!
Ha en fin måndag!
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Hihi omväxling förnöjer var det va;) Underbart fin stol i alla sina skepnader....måndagskram!

Huset nummer tio sa...

Den är så vacker den där stolen och nu tror jag allt att den är vackrast;) Låter som du haft en mycket trevlig helg (förutom den stukade foten då) och jag önskar dig en lika trevlig vecka.

Kram
Annie

Hanna sa...

så fin stolen blev.
Ha en bra dag
Kram
Hanna

tinajo sa...

Så fint, gillar färgen! :-)

Nyanser av vitt sa...

En händelsrik helg och en vacker stol :O)
Sköt om dig Hannis
Kram Agneta

Anette sa...

Ja det är roligt med förändringar=) Stolen blev fin och jag gillade hir den såg ut med bokstäverna också=)

Kramar från Nettan

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Stolen är verkligen superfin! Och också här hos mig har helgen varit alldeles för kort! Har bl a varit på Fotografiska och ätit brunch och firat svärmors födelsedag!!

Denna vecka bär det iväg till Helsingborg en sväng.

Kram Monica

Elna sa...

Snyggt med grå stol tycker jag som är inne i en grå period *ler*. Hoppas foten är bra igen och ha en skön kväll.

Kramen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Helt klart blir den finare och finare, den här varianten var vackert elegant, och jag gillar grått. Bra jobbat!
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Mycket fina och härliga förändringar på din stol. Vad blev det för gaddning då?
Kram Mamma C

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin
Jag har ju en liknande stol står utan tyg,vitmålad, Var har du köpt tyget
Har aldrig träffat på en arg ekorre, men hört talas om det ,låter lite otäckt
Ha en skön kväll

Edith och Jag sa...

Men vilken fin stol och oj vad du verkar ha hunnit med mycket i helgen! Här har det varit kalas och kalas igen och likadant ser det ut nästa helg;)
Kram Maria

Fröken Grön sa...

Ja, vad är det med tiden som gör att helgerna känns så löjligt korta? Undra om man kan lämna in en protest någonstans...

Så roligt att du bjuder oss på alla tre varianterna av den läckra stolen. Min favorit är definitivt nummer 3; så snyggt, så snyggt!

Må så gott!
/Anna-Karin

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Vilket tålamod du måste besitta! Önskar att jag hade förmågan att klä om möbler!
Blev hursomhelst jättefin.
Här rusade helgen fram som jag vet inte vad, och jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde..
Kramen!

Svart, vitt & rött sa...

Kanonfint! Så kul att kunna fixa sådant själv... att välja och vraka mellan fina tyger! Extra kul när man gjort det själv! Har du tatuerat dig? I like! Vad blev det för något? Ha en go dag!

Tatjanis sa...

Vilken härlig stol :-) jag har förresten skickat en bloggaward till dig, kika in vid tillgälle. e-kram

Nillis sa...

Åh så fint! Du kan få klä om min barcoksoffa med, fniss! kramis

VisaLiza sa...

Så fint resultatet blev :) Lite lustigt dock är att i min hall står en precis likadan rosa stol. Minus det trasiga. Nu blir jag ju sugen på att måla om min stol också. /Liza

Rosa i huset i vitt sa...

Så snyggt...
ha en trevlig helg
kram Rosa