Sovalkov

Jag är kär i den här planschen!
Som förställer en fransk faktura. En faktura ovanför sängen...
Eftersom att jag är kär så får den hänga där.
 Mjukhet i form av tyger som hänger som avskiljare
 Mina bokhögar med lättlästa och lite tyngre böcker i en salig blandning
 Och sängen med massor av kuddar, mjuka täcken, lite rörigt 
eftersom att båda jag och hunden hoppar upp och ner när vi har lust.
 Gardinen, uppslängd slarvigt bara för att återigen ha mjukhet genom tyg
Målet var att det skulle kännas avkopplande, att man kunde krypa upp 
och inte vara rädd för att skrynkla något eller stöka till. Utan bara vila!

Och så känns det, 
så mycket att jag skulle kunna skolka från jobbet och frossa i böcker istället.

Hörrni, tack för rara ord och en bra vecka till er!

Kram Hannis

Ps. Anna.S, tack för att du lämnar så fina spår! Kram!


19 kommentarer:

Anki sa...

Me like;) Ser så mysigt ut men här får allt dogsen stanna utanför sängen...jag menar, hus ska jag annars få plats, phu...fniss!

Sköt om dig hjärtat!
Puss & kram!

Montebello Möbler sa...

Så vill jag ha det!
Det ska va härligt slarvigt och inbjudande :)

Kram o ha en fin vecka,
Malin

Elna sa...

Vilka mysiga bilder och fakturan gillar jag skarpt. Ha en fin start på veckan.

Kram

Anna S sa...

Så mysigt du har det. Fina bilder!
Gillar kvittot du hängt över sängen.
Också avdelaren för sängen med tyg. Det kan verkligen mjuka upp.
Hoppas din vecka blir fin och att du inte drabbas av måndags-blues. :-)

Kram Anna S

Vit dröm sa...

Härligt! Så ska det vara!!
Ha en fin start på veckan nu!
Kram på dig!

Svart, vitt & rött sa...

Fakturan var ju hur fräck som helst! Coolt! Ha en bra dag!

Johanna Stålros sa...

Hihi du är rolig du, men helt klart annorlunda, och det man tycket om ska man väl ha framme;) Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Precis som det ska vara
enkelt och okomplicerat
ha en bra vecka
kram Rosa

åse sa...

så härligt, ett hem ska vara levande det ska synas att någon bor där. Kram

Nyanser av vitt sa...

Mysigt!
Ha en fin vecka
Kram Agneta

Anci sa...

Och jag gillar verkligen din inredning !! Så mysigt det ser ut och vad fint det är !

Kram
Anci

Nillis sa...

Supermysigt ;-) Planschen är så fin, kram

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Åh vad härligt det där såg ut! Jag känner mig lite trött och skulle nog somna bums där!
Rogivande var ordet!
Kramen!

Kia sa...

Trodde du jag varit i slagsmål?? : )
Självförvållat.

Ja, folk har lite konstiga vanor. Sambon får stänga av telefon ibland för att folk inte ska ringa på kvällar och helger. Han jobbar ju liksom kontorstider. Hur tänker dom??

Ser mysigt ut hemma hos dig.

Ha det toppen!
Kram Kia

MirEll sa...

En oas i vitt. Där skulle vem som helst få ro! =)

Huset nummer tio sa...

Så härligt, där hade jag gärna lagt mig en stund, vila läsa och bara vara;)

Önskar dig en ljuvlig dag på jobbet
Kram
Annie

Hus Inspiration Inredning sa...

Jätte härliga bilder av ett vackert rum!
Ha en underbar tisdag

Kram Johanna

Vita små hjärtan sa...

Å vad härligt och mysigt! Skulle gärna lägga mig där ett tag!!!!!
Ha en fin tisdag!
Kram Agnetha

Mina drömmars hus sa...

Kanon. Vad mysigt!
Där skulle vem som helst vilja krypa ner för en stund.
Kram
AC