Fredag

När jag tog den här bilden så gick jag snabbt genom en park i Paris.
Så såg jag den där stunden av övning.
Det inte bara såg ut som en härlig stund, det lät oerhört vackert!
Hörrni, jag vill skicka det största tacket till er som kikar in här.
Ni är några som alltid återkommer oavsett om jag presterar eller inte!
Det värmer att ni tar er den tiden.

Jag har haft ett högt tempo ett tag, inatt slutade jag fota produktbilder 00.43
sen upp 04.45...så hemmet, pysslandet och annat skoj har fått stått åt sidan.
Det gör ju förstås att bloggen blir lidande och inte lika intressant.
Och det är då jag blir extra tacksam över er och era kommentarer.

Nu laddar jag om inför Lördagens fotografering=))

Stor kram Hannis

Ps. Anna.S, hoppas att du får en helg full av glitter och mys. Kram!



24 kommentarer:

tinajo sa...

Fint fångat ögonblick! Jösses, du är ju en värre nattsuddare än jag! :-D

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin bild ,hör nästan musiken
Oj vilket tempo,du måste vara helt slut i dag
Lycka till med fotograferingen
och med lärkletandet
Ha en bra dag

Tina sa...

Härlig bild!
ibland bjuder livet på så många roliga saker, njut på!!

Stora kramen

Ljuva Magnolia sa...

Vilken fin bild, önskar jag kunde höra också :)

Trevlig helg!
Kram Catta

Vit dröm sa...

Ett ögonblicks verk!! ;)
Ha en toppenfin helg kära du!
Kram Anna

Nillis sa...

Det låter som att du har ett härligt liv i alla fall :-) kramis

Tina sa...

Det kom jag på för ett par timmar sedan, bättre sent än aldrig gahhh!
Jisses, min mossiga plan får allt vänta...

kramen o tack för omtanken!

Nilla Nyfiken sa...

Haha, vilket ögonblick du fångade. Jag föredrar att stå hemma och öva... :-)

Kram o lycka till med plåtningen i morrn!

Pernilla

Fröken Fräken sa...

Ouuh! Det där lät som jobbiga arbetstider! Ja, du vet ju hur jag är när det gäller att stiga upp tidigt, men sedan att inte heller komma hem förrän mitt i natten.. ja, då skulle jag ligga här och sova över tangentbordet..! Hoppas du får skön vila i helgen!

Anna S sa...

En sån härlig ögonblicksbild du tagit. !
Hoppas att allt går bra på fotograferingen på muséet. Du är ju bra på det du gör. :-)

Kram tillbaks till dej och hoppas din helg blir fin som bara den. Jag ska på 1-års kalas samt bara ta det lugnt. Samt ta fram lite julpynt.

Annie Karlsson sa...


Din blogg kommer jag alltid läsa;) hoppas du tillåter dig att andas mellan jobben;)
Massa kramar
Annie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så ung och redan spela vackert på fiol, den gossen kommer gå långt, fint fångad bild.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Linda sa...

Vad härligt att få sitta i en park och öva.

Visst är det svårt att alltid hitta på bra och intressant och fina inlägg. Men precis som du skriver så finns de där underbara återkommande läsarna där som jag gillar massor. :)

Önskar dig en trelvig fredag!
Kram Linda

Mina drömmars hus sa...

Alltid mysigt att titta in och passa på att skriva en rad eller två.
Önskar dig den bästa fredagen
Kram
AC

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
jag bara älskar denna typ av bild! Ett enda litet ögonblick - underbart!

Låter som ett galet spännande fotojobb!!

Trevlig helg!
Kram Monica

ps. här blir det lussebulls och- pepparkaksbak!!

Le petit jardin sa...

Vilken härlig bild och det är oftast ögonblicksfoto som blir så där härliga!

Kula att få fota på et brölopp, har fått äran en gång och hoppas på fler turer även om jag är av hög grad amatör i ämnet..men träning ger ju färdighet

Ha en skön helg

kram kajsa

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

Åse sa...

Vilken ögonblicks bild du fångat, ha en härlig helg

Bara Sara sa...

Oj vilket tempo hoppas att du snart får ta det lugnt och komma ikapp!!

Kia sa...

Vi har också fått en massa snö och Zigge gjorde tokrusningar och sprang fram och tillbaka, han gillar också snön!  Så mycket ljusare ute och mysigt.
Lycka till med fotograferingen!!

Kram Kia

Anci sa...

Jag tycker att du alltid visar så mycket här :) Jag har inte märkt din ev frånvaro !

Lycka till med fotografering

Kram
Anci

Mycket annat & lite betong sa...

Mycket att göra! Men så roligt det låter!
Hoppas att du hinner tända första ljuset!

Kram Agneta

Maria sa...

Vet hur det är när bloggen är lidande trots att jag inte har ett lika skoj jobb som du ;)
Vila och återkom när du orkar.

Ha det gott!

/M

Edith och Jag sa...

Oj oj! Hoppas att du inte ska ha sådana arbetstider så länge. Det låter väldigt jobbigt även om det låter kul med produktfotografering.
Kram Maria