Favoritvas

Nya favoritvasen från det stora varuhuset.
Ihop med en torkad Hortensia. Jag är kär i det lite mörkare nu.
Beror förstås mycket på hösten och att man myser på ett annat sätt då.
Vill gärna ha en plats som känns lite murrig att hänga på och då får det vara köket.

Jag ligger efter när det gäller att kommentera hos en del av er.
Tiden har inte riktigt räckt till hittills i veckan men snart så.

Hoppas att ni har det bra/ Kram Hannis

Ps. Anna.S, stora kramen till dig. Hoppas att allt är bra med dig!

20 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Wow sicken snygging....kramar

Fröken Fräken sa...

Jag har krukorna i den snygga serien, passar finfint till olivträd, som också verkar trivas bättre i metallkrukor än keramik.

Johanna sa...

Den där lilla snyggingen kikade jag på sist jag var där, men har ju ingen plats till den! Superfint med hortensian i:)

Kram Johanna

Anna S sa...

Ja, så fint med de lite mörkare färgerna nu när grönskan ute ligger lite i dvala för ett tag.
Jag har också tagit in mer mörkt, svarta detaljer hemma hos mej.
Tror att ditt kök är jättemysigt.

Stora kramen tillbaks till dej :-)

tinajo sa...

Fin liten vas! :-)

Elna sa...

Så snyggt! Ha en fin kväll.

Kram

Bara Sara sa...

Vacker vas med vacker blomma i! Det där varuhuset är inte så tokigt, ändå!

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint
Ha en skön kväll

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Alltså hortensia är en av mina absoluta favoritblommor, så otroligt vackra!Passade perfekt i den mörka vasen!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Tjing!!
Oxå här är det fullt upp!! Jag står i med både roliga och halvtråkiga saker!!
Jag diggar Vee speers, tror att det är kontrasten av det läskiga och vackra som alla bilder har som tilltalar mig. Jag är ju svag för det skamfilade ...
Såg James Bond igår!! Egentligen inte min typ av film,men gillade denna. Den var annorlunda mot tidigare (har dock inte sett alla)..
En å annan hyacint har hittat hem till mig!! Övertalade min blomstersäljare på Hötorget att ta in till mig. Blommar nu har stått länge innan blomning, gillar dem!!
Vi hörs kram Monica

Kia sa...

Mmm den är fin! Om jag inte har helt fel fanns den väl i vitt också. Tyckte jag såg något sånt när jag var på Ikea. Men den svarta är snyggare om jag får välja. : )

Ha en toppen dag!
Kram Kia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lite mörkare färger är jättefint den här årstiden, jag gillar din vas.
Kramar
AnnaMaria

Min plats i solen sa...

Det är något visst med det mörka denna tid på året. Framförallt nu i november. Då det på något vis känns helt legitimt att frossa i det mörka innan jul- och ljustiden slår till. :)

Tack du underbara kvinna för din stora famn och de kloka ord du alltid lämnar hos mig. En bloggsyster som jag tycker så mycket om. Du har ett stort hjärta Hannis. Tack för att du är du.♥

Och du, jag tror att de flesta av oss kämpar med det där att inte hinna runt och besöka bloggar och kommentera som vi skulle önska. Men vi är good enough och det är inte den som kommenterar mest eller mest frekvent som vinner. Vänner finns kvar även om det dröjer mellan mötena. That's what friends are for!

Så kiak du in när du har tid och lust och känn dig precis lika välkommen när som.♥

Kram Lotta

Åse sa...

Vacker vas och hortensia en riktigt favorit alltid lika underbar ! Ha en fin kväll !

VisaLiza sa...

Vilken otroligt vacker färg. Blått har aldrig varit en favorit hos mig, men så plötsligt vill jag ha allt blått. Helst den där blå du har på din vas :) Liza

Änglarnas hus sa...

Murrigt, höstligt och vackert!! Kram Sanne

Team Åsgård sa...

Så är det ibland, det där med tiden. Jag har inte heller hängt med nu på ett tag och min egen blogg är inte särskilt flitig.
Ha det bra och ta det lugnt:))

Vit dröm sa...

Ja ibland räcker tiden inte riktigt till!
Jättefina kort somalltid när man kikar in här :)
Ha en toppen fredag och helg!
KRAM Anna

Nillis sa...

Mysigt med mörka färger på hösten, samma här. :-) kram

Rosa i huset i vitt sa...

hej kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa