Award

Från  Queen of Kammebornia och Tatjanis har jag fått en fin award.
Tack fina ni!!

Här kommer svar på frågorna som följde med:
Favoriter:
På min spellista,  allt med Passenger för tillfället
Det här gör mig alldeles bubblig av lycka:
Mycket! Frihet, syskonbarnens skratt, vännerna, kreativitet
Favoritplats på jorden:
Hemma helt enkelt
Bästa godis:
Dajm! Dubbel, många!
Det tackar jag inte nej till:
Livet förstås 
men också ledighet, en egen verkstad, en större lägenhet
Drömyrket som aldrig blev av:
Veterinär
Vilken historisk person skulle jag vilja bjuda på en taco-kväll:
Janis Joplin helt klart
Bästa köpet:
Min kamera
Dagens skulle verkligen, verkligen vilja ha:
Mera tid att göra det jag mår bra av.


                          Jag följer bloggar för att dom inspirerar på olika plan.
                               Storlek eller antal följare är helt ointressant.                                  
                Men en av reglerna är att det ska vara bloggar med mindre än 200 följare


Skicka vidare till bloggare som har mindre än 200 följare
                                     Berätta vilka du skickar awarden till och länka.

Hitta på nya frågor ( jag är så fräck att jag snor Tatjanis)

Nu har inte jag en aning om hur många följare respektive blogg 
har men det här är dom jag skickar till utan inbördes ordning!!


Och ha nu en alldeles fantastisk start på er vecka/ Kram Hannis

Anna.S Kram till dig!



21 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Grattis till awarden, den var du väl värd. Roligt att läsa lite mer om dig och vad du tycker om och drömmer om.

Kram Victoria

Ljuva Magnolia sa...

Grattis, vad kul!
Har en liten utlottning hos mig idag =)

Ha en toppenmåndag!
Kram Catta

Svart, vitt & rött sa...

Stooort grattis till awarden... och tack! Klart att jag vill! Så glad jag blir att få en award av dig! Tusen tack! Jättekul att läsa dina svar på frågorna! Ha en bra start på veckan!

Tina sa...

Hej du sköna böna!
Att jag får en award av dig betyder mycket för mig, tackar! Jag får se lite hur jag gör med den, framförallt tar jag den till mitt hjärta och njuter en bra stund!

kramen

Åse sa...

Grattis grattis till awarden . Så härligt. Ha en fin måndag

Ewa`s Galleri sa...

Grattis till awarden ,roligt att läsa lite om dig
Och blev jätteglad över att vara en av de som du skickar vidare till
Tack
Ha en riktigt skön dag

Vit dröm sa...

Tack söta du för awarden!!
Kan säga att tårtan var toppen ;)
Ha en riktigt skön måndag, här vräker regnet ner så det får bli innepyssel för min del :)
Kram Anna

Lily sa...

Grattis till awarden! Tack för att du skickat den vidare till mig bl a :) Kul att läsa lite mer om dig :)
Ha en fin vecka
Kramar Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis grattis, det regnar awarder över dig. Inte konstigt alls för du skriver så bra svar på listorna, alltid roligt och läsa.
Jätte kram
AnnaMaria

Bara Sara sa...

Grattis till award!! Va kul att läsa fina dina svar!!

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till awarden.
kram Rosa

Nillis sa...

Grattis till awarden :-) Å visst är det smarrigt med daim, kramis

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till awarden!
Ha en finfin vecka!
Kram/Lena

Mamma C sa...

Grattis till din award och ha en fin och bra vecka du med.
Kram Mamma C

Edith och jag sa...

Grattis till din award och tack snälla för att du skickar vidare till mig. Svarade alldeles nyligen på just de frågorna så vi får se om jag kör en "favorit i repris".
Kram Maria

Huset nummer tio sa...

Gratulerar till Awarden den är du så värd;) Härligt att läsa lite om dig igen.

Önskar dig en fantastisk dag
Kram
Annie

Nyanser av vitt sa...

Grattis till din award kära Hannis. Ha en fin tisdag.
Kram Agneta

Queen of Kammebornia sa...

Åh! Dajm och Janis Joplin :) Jag blir glad. Kram!

Min plats i solen sa...

Grattis du kloka fina kvinna till välförtjänta awarder. Du har en röst som behövs här i bloggvärlden. En klok, varm och livsbejakande röst. En riktig bloggpärla.

Kram Lotta

Hajan sa...

Ligger lite efter,så underbar bild Du tagit tidigt på morgonen.
Grattis till din avard. >jag har oxå fått en, en gång visste inte
vad det var för märke som skulle
hämtas. Så glad jag blev när min dotter MammaC berättade om detta.
kram till Dig och grattis

VisaLiza sa...

Grattis till dig och stort tack för att du skickar vidare till mig :) hälsningar Liza