Järnsäng...

Det kan tänkas att det är en aning galet att "tvinga" med sig en arbetskamrat,
sätta sig i bilen och åka 42 mil tur och retur för att hämta en järnsäng en fredagskväll.
Men, å andra sidan så fick jag också snabbfika med en god vän som jag skulle 
vilja träffa oftare, prata i munnen på varandra och fnissa åt varandras egenheter.
Du e så himla go Anki!!

Och nu går jag runt och kliar mig i skallen och funderar på:
Ska den bli soffa eller fåtölj?
Bra start på helgen!

Kram och sol/Hannis

17 kommentarer:

Svart, vitt & rött sa...

Hahaha... du e la för go! Vilken resa!! Hoppas att du får en bra idé! Jag satt här och fnissade gott :-) Gött med vänner som ställer upp... Ha en riktigt bra lördag nu!

Anki sa...

Haha, ja nu vet du vad du har att göra, din toka!
Härligt var det att ses igen, nu får du stanna längre nästa gång!

KRAM!

Vit dröm sa...

Du är för härlig!! Ska bli kul att se vad det blir av den!
Ha en fin lördag!
Kram Anna

Fröken Grön sa...

Jäklar tjejen, vilka fynd du nosar upp!
Och att få sitta i en bil och garva med någon man gillar ett par timmar är ju verkligen en bonus.

Tröttnar du (as if...) på din järnsäng så kan jag ta över projektet! Det blir en tur på 100 mil tur och retur, men vad gör väl det? =)

Stor lördagskram!
/Anna-Karin

Kia sa...

Men då fick ni ju lite tid för er själva också! Bättre det än sitta på akuten 16-21! (lite nya biverkningar)

Ha en toppen helg!
Kram Kia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Aha, var det du som köpte sängen/stolarna av Anki, det var väl värt och åka en bit för och hämta dom fina.
Kramar
AnnaMaria

Elna sa...

Vad fint med en järnsäng och en liten biltur *ler*. Ha en fin lördag.

Kram

Huset nummer tio sa...

Klart en järnsäng kan vara värt allt det där;)
Ser fram emot resultatet;)
Ha en härlig lördagskväll
Kram
Annie

Rosa i huset i vitt sa...

Fin järnsäng ..väl värt en "liten biltur" för
ha en bra helg
kram Rosa

Mamma C sa...

Är väl skoj att få sig en liten biltur på fredagskvällen och bli med järnsäng oxå.
Kram Mamma C

C sa...

Låter som en trevlig tur! Smart sätt att spendera lite tid med en go väninna :)

Nillis sa...

Haha, sådana resor är roligt. ;-) Jag har gjort ett par jag med, fniss. Ser fint ut med, kram

VisaLiza sa...

Kanske lite tokigt men vad tråkigt det skulle vara om man aldrig var lite tokig. Själv har jag hittat en sänggavel tre km in i skogen vid ett ödetorp som jag klurar på om jag orkar släpa genom skogen :) Skall bli spännande att se vad du gör med ditt långväga fynd. Kramar Liza

Anci sa...

Nehejdå, inte galet alls !! Det är en klok sak att göra om det resulterar i något så fint.

Kram
Anci

Kavallinskan sa...

Hihi...du är rolig! Ska bli kul att se vad det blir av den sen!

kram kram

Ellinor sa...

Du är underbart galen, Hannis!
Men jag fattar inte hur du får plats med allt i din lilla lya!? Hur som helst är jag säker på att du hittar den perfekta platsen och funktionen!
Kram
Ellinor

Queen of Kammebornia sa...

Vad spännande! Och ibland måste man göra såna där knasiga saker! Kraaam!