Hål

Först, Ni är fantastiska med era underbara kommentarer!
Ni berör verkligen mig!
Det är så härligt att läsa era tankar om känslor och det här med att visa känslor.

Sen, Söndag = Fotoutmaning!
Temat den här gången är hål.
Min hjärna började jobba på en gång och såg hål lite överallt.
Men igår när jag slängt av mig smycken, mössa och vantar i en hög på 
bordet så såg jag armbanden och tänkte: Jepp! Det där är också hål!


Så fick det bli!
(Jag vet, jag är besatt i stora armband. Lager på lager)


För att se flera härliga bidrag kika in hos Edith & Jag eller Mamma med ambitioner.

Solen skiner, det är minusgrader och färgerna ute är så vackra att jag piper.
Nu, långpromenad.

Kram Hannis

Ps. Anna. S, tack för din fina kommentar och för att du delar med dig av dina tankar!
KRAM!



23 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Ha en fin söndag Hannis. En härlig dag även här.
Kram Agneta

Tina sa...

Håll i dig nu, hörde Carl-Jan Grankvist säga en sak som fick mig att skratta. Han hade fått kritik över att han använde ordet munhåla vad gäller mat o vin. Då tände han till och tyckte att personen som klagade på ordet kunde tänka på en större kroppsöppning ist. Då låg munhålan i lä...
Ja ja, jag är fortfarande lite trött som du hör hehe!

kramen

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej du underbara Hannis!
Sitter här på morgonkvisten (morgon antagligen bara för morgontrötta jag)och kikar igenom dagens vackra hål!Och så läser jag också ditt fredagsinlägg.

Inlägget grep tag i mig precis på samma sätt som så många andra. Du skriver galet bra. Sorg är såå knepigt liksom just det där att alla förväntas bete sig på ett visst sätt i en viss situation.. vem bestämde att det skulle vara så??? Inte vet jag, men jag gillar människor som inte alltid följer strömmen!
....nu stressar min sambo mig som en galning...han vill komma iväg till landet... hörs...
Hoppas din dag blir toppen denna vackra söndag
KRAM Monica





ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ditt fotoöga är påkopplat, bra och se bilden när du såg armbandet. Mycket fina hål.
Kramar
AnnaMaria

Johanna Stålros sa...

Fina hål, fina ord.....kärlek från mig!

Elna sa...

Vackra hål du har fotograferat *ler*. Ha en fin söndag.

Kram

Edith och Jag sa...

Så vackra dina bilder på hål-temat blev! Ett nöje att titta in här och njuta av dina bilder och kloka ord.
Ha en fortsatt fin söndag!
Kram Maria

Nillis sa...

Vackra armband :-) Fina foton, som alltid. Hoppas du fick en härlig pronenad och en underbar söndag, kram

Johanna kaffepanna sa...

Vilka vackra armband och fin tolkning av hål-temat.
Ha en fortsatt fin söndag.

Mamma med ambitioner sa...

Underbara armband publicerade i en underbar blogg. Jag gillar din sida och är glad att du vill vara med i vår utmaning. Ha en fin vecka goa du!
Kram Kristina

Åse sa...

Vilket vackert armband som fick visa temat hål ! Kram Åse

Le petit jardin sa...

Fina foton på dina hål, härlig tolkning

Kram Kajsa

Miras Maräng sa...

Starkt förra inlägg du skrev, vackert att kunna mötas mitt i vardagen och vara det vi är innerst inne, människor.

Fina bilder jag hittar här, vackra "hål" ;-)
Kram!!

Bara Sara sa...

Vackra armband och vackra foton och va fint av dig att säga så till den du träffade på Ica. Inte många vågar/ orkar. Din gamla klasskamrat kommer nog alltid att tänka på dig med en slags glädje, befrielse till gråt!

Lägger till dig i min länklista så jag håller koll på uppdateringar..

Borgmästaren sa...

Vilken härligt hål! Särskilt armbandet som jag först trodde var en ring.

Huset nummer tio sa...

Först, det är du som ska ha tack för alla dina ljuvliga inlägg;) Sen ska du ha tack för dagens vackra hål, tänk att hål kan vara så vackert.

Önskar dig en ljuvlig start på veckan
Kram
Annie

MirEll sa...

Ja visst är ett armband ett hål, allt ligger ju som bekant i betraktarens öga. Mycket vackra bilder. Kram Linda

Tatjanis sa...

Snyggt. Snyggt. Snyggt!!! Verkligen en härlig tolkning av hål!

/T

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Läckra bilder...
Ha det så gott. Här är det regn o rusk idag. En o annan snöflinga. Men helgen var ljuvlig även här.
Kram Agnetha

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bilder...ha en bra vecka
kram Rosa

Industri house sa...

Hej fina hannis! Vilka vackra bilder du alltid tar:) Vart har du köpt alla fina armband? Är det kanske utomlands..fina är dom i allafall!!Helt ljuvliga i sina behagliga milda färger. Ha en härlig vecka!kramkram jessica.

Queen of Kammebornia sa...

Vad fint! Jag gillar också armband. Kram!

Kavallinskan sa...

Om du vill, så har du en award att hämta hos mig! För att jag gillar din blogg!

Kram viktoria