Pianopall

Jag fick en present. En pianopall! Som jag letat efter på loppis men inte hittat.
Ibland har man tur!
Och den här ska jag inte måla om.
 Tyget behöver bytas. Men det går ju snabbt på en sån här liten sak.
Igår fick jag medicin för att jag lyckats dragit på mig bihåleinflammation...
Så nu kurerar jag mig som en tok för att bli friskare. 
Det gör förbaskat ont när jag böjer mig fram eller rör mig för snabbt.
Så jag roar mig med att gå lustigt och försöka få hunden att plocka saker från golvet.
Och hoppas på att vara frisk på onsdag när jag kliver på planet mot Rom.

Härlig lördag till er/Kram Hannis


27 kommentarer:

Svart, vitt & rött sa...

Så fin den pallen kommer att bli med en touch av dig och ett fint tyg!! Vilken otur att då åkt på bihålsinflammation!! Stackars dig! Jag håller tummarna att du får se Rom helt frisk! Kurera dig ordentligt! Vilken härlig resa du ska ut på!

Ewa`s Galleri sa...

Oh vilken fin pall ,ska bli spännande att se vad du sätter på för tyg
Kurera dig nu ordentligt så du är frisk till din resa
ha en skön helg

Vit dröm sa...

Underbar pall, blir toppen med lite nytt tyg!
Fy för bihåleinflammation men vad skönt att du fått medicin, då blir det snart bättre!!
Ha en toppenhelg!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har en liknande pall, målade sitsen. Det var ett stort misstag, nu är den skum och sitta på. Bra att du byter tyg, kommer bli fint det. Och skynda dig och bli frisk, onda bihålor och flyg är inte nån bra kombo.
Kramar
AnnaMaria

Camilla/Rufft och Sött sa...

Hej Johanna!
Njuter av alla inlägg jag missat under min bloggpaus!
Vilken underbar pall, så fin!
Krya på dig och hoppas du får en skön lördag!
Kram Camilla

C sa...

Kära nån så söt. Och med nytt tyg blir den nog alldeles gudomlig. Krya!

Kia sa...

Men du skulle ju inte bli sjuk!!
Aja, bara det går över snabbt då.

Jo, boken var väl inget jag vill att en 14 åring ska läsa kanske! Man kan ju börja lite mindre avancerat. ; ) Men nu har jag läst ut den och får vänta tills mitten på november tills nästa kommer på svenska. Så nära igår att köpa den på engelska!! : )

Ha en toppen helg och krya på dig!
Kram Kia

Rosa i huset i vitt sa...

Så fin pall
ha en bra helg
kram Rosa

MammaElva sa...

Åh, vilken pall! Har lite dille på pallar.. Krya på dig, bihåleinflammation är inte kul.. kram

Anna S sa...

En sån fin pall! Kommer bli jättesnygg med nytt tyg.

Krya på dej! Bihåleinflammation är inget kul, bara jobbigt.

Kram Anna S

Fröken Grön sa...

Rar liten pall som har hittat hem till dig. Mindre kul med bihåleinflammation... Have a nice trip to Rome!
/Anna-Karin

Ett Vitare Hem sa...

Åh lyckliga du, vilken vacker pall du fick!
Hoppas medicinen snabbt tar och att du piggar på dig snabbt!
Ha en finfin söndag!
Kram/Lena

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Krya på dig!! Och hoppas att du får underbara dagar i Rom! Härlig stad.

Kram Monica

Mina drömmars hus sa...

Supersöt pall, med nytt tyg kommer den att bli toppen.
Krya på dig
Kram
AC

Huset nummer tio sa...

Vilken ljuvligt underbar pianopall, så vacker. Hoppas du blir frisk snart och att rom blir ljuvlig

KRamar
Annie

Svart, vitt & rött sa...

Halloj igen! Hoppas att du känner dig lite bättre! Kika in på min blogg, för där finns något att hämta för dig :-) Ha det gott denna härligt ledga söndag!

Anki sa...

Fiiiiin pall du, den gör du till en dröm...som allt du lägger tassarna på!
Nja, ett stort kök skulle inte göra ont men "kajutan" duger bra, fniss!
Nu får du krya på dig tills på onsdag så du får en toppensemester!

Kramen!

Industri house sa...

Hoppas du snart kryar på dig hannis!!Aldrig kul att vara sjuk..Vilken ljuvlig pall du fått tag på :) Den klär du väl om fortare än man hinner blinka :) Spännande att få se hur den kommer bli!! Krya på dig kramar! jessica.

VisaLiza sa...

Krya på dig! Hoppas verkligen att du blir frisk så du kan njuta av Rom. Verkligen en fantastisk stad. Kramar Liza

Hajan sa...

d¨har Du väl haft ont,det skall ju vara så besvärligt.krya på Dig nu.
Pallen var jätte-fin

kramar

Mamma C sa...

Haft detta en gång och det gjorde för djä..igt ont. Kurera dig nu så du är bra till på onsdag. Söt liten pall.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Ha en fin start på denna veckan.
Kram
Hanna

Bara Sara sa...

Åh då får du krya på dig snabbt!!
Jättefin pall - spännande att få klä om och få ett nytt resultat!
Och ja, planschen med fjärilarna är från IKEA och kostar mindre än en hundring!

millandante sa...

Ligg nu bara still i soffan och beundra din fina pall ända tills planet lyfter... pall OCH resa till Rom! 2-1 i matchen mot bihålorna;) Krya på dig vännen och ha en fin resa!!!

Kram

Queen of Kammebornia sa...

Vilken väldigt fin pall! Hoppas du känner dig bättre snart!!! Och nu är det alldeles snart måndag och Elins utmaning :)
http://queenofkammebornia.se/2012/september/jag-vaxte-upp-i-fagelsang-och-vindsus.html
Kryapådigkram!

Anci sa...

Den pallen kom till rätt hem ! Så fin den kommer att bli.

Krya på dig & trevlig resa !!

Kram
Anci

Tina sa...

Vilken knubbig lite sötis!
Åh, så fin den är i patinan också..

kram på dig