Fotopyssel

När jag väl drar igång mina projekt, ni vet "måla stol, slipa bord" så kommer jag 
alltid på något mer som ska göras. Helst mitt i allt annat så att jag får hoppa mellan
saker, målarburkar och slipdamm...Nu kom jag på vad jag ska ha på hallväggen.
Så då började jag skriva ut bilder och skära till kanterna...


Så har jag varit på lite sådär halvdåligt humör.
För att jag är trött och har ont i halsen. Och för att jag låtit fel saker ta min energi.
Så nu har jag avbokat nästan allt i helgen för att vila. Det tror jag är bra att göra ibland. 
Bara släppa allt och ta en stund utan telefoner,dator och tv. 
Och lufsa runt i gympabrallor och raggsockor. 
Lite gnäll blev det idag hos mig!

Redan torsdag, veckorna går fort.
Hoppas att ni får en bra helg med en sprakande höstsol.

Kram Hannis
Ps. Anna.S, hoppas att du också får en bra helg med en massa roligheter. Kram!

24 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina bilder, kommer bli jättefint i din hall med dom. Bra val och vila under helgen, du kommer och tacka dig själv på söndag.
Krya på dig kramar
AnnaMaria

Vit dröm sa...

Vilka underbara bilder, kommer bli toppen!
Sunt av dig att ställa in allt och rå om dig själv! Ha en fin helg söta du!
Kramar Anna

Huset nummer tio sa...

Härliga bilder och ser fram emot resultatet då det även här funderas och söks efter inspiration till vår hall som blir färdig i nästa vecka;)

Låter härligt med en helg i mysbyxornas-tecken vi kan alla behöva en sådan helg ibland.

Ta hand om dig
Kram
Annie

Tina sa...

Skriver du ut dina bilder själv?
Jag har en del men skrivaren jag har är inte så bra, funderar på en sådan där liten jag glömt namnet på nu...
Ont i halsen, säger du. Då är vi två, fast nu är huvudet o näsan värst!

kram o var rädd om dig fining!

Kia sa...

Du ska väl inte bli sjuk??!!

Kallt imorse, bara 7 grader. Så nu är hösten här med fint väder.

Har du tur får du paket imorgon! : )

Ha det toppen.
Kram Kia

Beas sa...

Jag är precis likadan - kreativitet föder kreativitet och så drar jag runt i huset som en dammtuss i korsdrag och river fram och pysslar än här än där.
:-)

Krya på dig nu!

MammaElva sa...

Hoppas du får en riktigt mysig helg då.. man behöver lufsa omkring i mjukisar ibland och bara göra inget alls.. eller i alla fall bara sånt man tycker är kul!

Ha en fin dag! kram

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Precis så är det! Och ibland går man in i grejarväggen och måste akutvila!! Hoppas du har dig en skön helg sen! Kram!

Tina sa...

Du hade gärna fått komma men inte utan skyddsmask, för det här smittar. Jag fick det av mannen som varit ute o rest, nästa gång han blir sjuk får han ta in på hotell...hehe! Jag menar allvar...

kramen på dig igen

Nillis sa...

Hihi, jag är likadan. Börjar med ett projekt och kommer på tre till. Rörigt blir det, men skönt då det är klart. Hoppas din helg blir bra. kramis :-)

Elna sa...

Det fenomenet känner jag igen *ler*. Du får ha det så bra och vila upp dig.

Kram

Johanna Stålros sa...

Ja det där med att låta fel saker ta ens energi är hopplöst, men skönt ändå när man kommer till insikt och kan påbörja en förändring...och dessa baccilusker fyyy vad trist men det gäller att bara gilla läget och bara vara som du gör och låta kroppen återhämta sig....
att skriva ut sina egna bilder väcker mitt intresse har tänkt å det länge, men vilken sorts skrivare ska man ha tro? Krya-på-dig-kram från mig

Mina drömmars hus sa...

Spännande fotoprojekt!!!
Ha en skön helg du å
Kram
AC

Nyanser av vitt sa...

Skönt att höra att det är fler som kommer på saker innan det man håller på med är avslutat.
Krya på dig Hannis
Kram Agneta

Svart, vitt & rött sa...

Extra kul att göra något av sina egna bilder! Och att de inte bara ligger i datorn! Spännande!

Mamma C sa...

Kommer bli toppenfint i din hall. Krya på dig nu och vila och ha det bra.
Kram Mamma C

Ewa`s Galleri sa...

Spännande med bilderna
Tråkigt med ont i halsen ,Hoppas det går över ,och att du får en skön helg i mysbyxorna

Nyanser av vitt sa...

Tack fina Hannis. Ha en underbar och mysig helg nu. Inte boka upp nya saker nu :O)
Kram Agneta

BeA@Ett ord... sa...

Krya på dig och så kan jag bara säga GRATTIS - för att du sa ifrån allt och bara laddar batterierna. Det är så lätt att vi kör över oss själva för vi vill så mycket!! ;-)
Jätte fina bilder du har!
Kram BeA

Queen of Kammebornia sa...

En tom helg att se fram emot är ju alldeles underbart!!! Kram till dig och krya på dig!

Anna S sa...

Det är svårt när man har för mycket som tar energi från en. Tycker att du gjorde helt rätt i att ta en helg, eller längre för bara dej själv.

Så fina foton ,och med tyget under. Härliga färger. Pyssla kan vara väldigt kul och avkopplande.

Önskar dej en fin och lugn helg fylld med de saker du behöver! Kramar!

Anki sa...

Hjärtat, vi är såå lika du å jag, hoppar hit å dit *ler*
Har du målat bordet?...Jag har tänkt måla mitt flera ggr men näää...målade det andra jag hade och det blev rätt bra, men sen gav jag det till Sofia!
Krya på dig nu och ha en mys-vilo helg med slappisarna & raggisarna!

KRAM!

Industri house sa...

Hej hannis!! Ska bli så spännande att få se ditt fina projekt med alla vackra bilder :) Men visst är det så när man väl börjar med något projekt så vill man gärna fortsätta med fler saker man vill pyssla med :))Ha en härlig helg!och jag hoppas du mår bättre :)kram jessica.

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna