Bloggutmaning

Bara lite söndagsinformation...
Jag har hoppat på en bloggutmaning. Ett initiativ av Elin som har bloggen Elvornas hem.
Utmaningen handlar om personen framför skärmen.
Jag tycker det kan vara en kul grej. Om fler vill haka på så är det bara att köra!
Man väljer själv hur mycket eller vad man vill skriva 
Mer om utmaningen finns att läsa här

Texten nedan är från Elins blogg:

Sex utmaningar. Varje måndag. Vi startar på måndag 3/9 och jag hoppas verkligen att ni vill vara med och bjuda lite på er själva. 

1. Jag är... 
2. Jag drömmer...
3. Jag bor...
4. Jag  växte upp...
5. Jag tycker inte...
6. Jag älskar...

Kram Hannis

9 kommentarer:

Hanna sa...

Låter lite roligt. Skall bli trevligt att få följa.
Hanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken vacker bild du bjuder på idag...kan ju inte låta bli att associera till Monets trädgård i Giverny...fantastiskt att du lyckades fånga den lilla sländan på bilden också...

Det ska bli spännande att följa er utmaning. Ha en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Mamma C sa...

Ska bli spännande.
Kram mamma C

Fröken Grön sa...

Oj, det ser vi fram emot!
Bilden är fantastisk, - jag associerar också till Monet. Ljuvligt ljus du fått till!
Må så gott!
/Anna-Karin

Svart, vitt & rött sa...

Monet var det första som dök upp i huvudet på mig :-) Riktigt nice! Vilken kul utmaning! Spännande att se olika lösningar på temat!

Nillis sa...

så roligt, jag är på! :-) kramis

my white mess sa...

Jag är också med!
Spännande
kram Malin

Madame Petite sa...

Nämen! :) vilket sammanträffande... då har redan antagit utmaningen då!

Här är mitt bidrag!
http://madamepetite.blogspot.se/2012/08/sagan-om.html

Ska bli spännande att följa!

Kramar från mig!

PS... helt underbart fantastisk bild!

Ljuva Magnolia sa...

Låter kul! Kan tänka mig att vara med :)

Kram Catta