Vintage by fé

När man börjar packa upp några av dom ouppackade kartongerna,
(jag vet, jag är seg som en sömngångare!)
så kan det vara så att jag har turen att hitta gamla favoriter som jag inte använt på länge. 
Som mitt halsband jag fick i present i höstas, ett Vintage by fé som jag bara älskar.



Då måste jag förstås leka en stund med favoriterna gamla böcker, bara för att 
fota en stund och låtsas som att tiden står stilla och jag inte behöver göra annat.

Och nu är det Fredag!! Jag och lurvbollen åker ut på landet. Vi ska hälsa på höns
& katter, mysa hos den där vännen som jag känt i över 25 år.  Och njuta av helg!

Så till er alla fina, ha en härlig helg/Kram Hannis

Ps. Anna. S, hoppas att du får en fin helg med massor av sol! Kram


20 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint halsband, och det är väl bra och packa upp lite då och då.
Ha så skönt på landet du och lurvisen.
Kramar
AnnaMaria

MammaElva sa...

Ett jättevackert halsband. Ha nu en helt underbar helg, fina du! Kram Elin

Elna sa...

Fint halsband och du får ha en riktigt skön helg.

Kram
Elna

Nillis sa...

Mysig din helg låter och väldigt fint halsband. kram

Kia sa...

Som julafton! Packar upp paket och hittar roliga saker. : )

Ha en toppen helg!!
Jag ska ut på böljan blå.

Kram Kia

Johanna sa...

Dina bilder är så vackra, liksom halsbandet:)

Jag hoppas att du får en underbar helg med lurvbollen, höns och katter... och med den där vännen då såklart:)

Kramis Johanna

Anna S sa...

Hej Hannis , hoppas du får en fin helg hos din vän med hönor och hela sällskapet. *Håller i mej för att inte skriva ägg-stra eller något annat corny* ;-)

Vintage by Fé har verkligen fina saker. Jag har en klocka med lock som man har runt halsen därifrån och ett linne. Snyggt halsband du fotat, ser extra snyggt ut med böckerna som bakgrund.
Kul när man hittar gamla favoriter sådär.

Önskar dej en solig helg med, med mycket skratt och vila om du behöver. :-) Kram till dej.

Camilla/Rufft och Sött sa...

Vackert halsband och vackra bilder! Tänk vad mycket "nytt" man kan hitta när man är sen på att packa upp, härligt! Ha en fin kväll!

Svart, vitt & rött sa...

Vilken fin ton du har i bilderna!! Vad kul det måste vara att plocka upp ur lådorna och ställa i ordning allt, från scratch. Även om det är mycket arbete med det så klart 😃 halsbandet är jättefint och precis din stil ( av vad jag sett tidigare) ha en trevlig helg med kompisen nu!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Önskar dig och lurvbollen en riktigt skön helg!

Snyggt halsband!

Kram monica

Johanna Stålros sa...

Så underbart vackert...önskar dig en fin helg. Kram

Tina sa...

Nu är säkert du o lurvbollen i full gång med att njuta av helgen!!
Ha det bäst..

kramkram

Systrarna Hjertén sa...

Haha, klart att du måste! Och halsbandet och böckerna gjorde sig bra ihop! Haha igen, nu fick jag en inre syn av dig bärandes på böcker för att matcha halsbandet...

Trevlig helg!

Hajan sa...

Lycka till nu på Er lilla resa,det kommer att bliva jätteskönt skall Du se.

Fröken Grön sa...

Väldans vackert, det där halsbandet.
Hoppas att ni har lika fantastiskt väder i Uppsala-trakten som vi har haft här nere i Skåne de senaste dagarna. Njut av din helg!
/Anna-Karin

Hanna sa...

så fint halsband.
Kram
Hanna

tinajo sa...

Jättefint halsband! :-)

Vit dröm sa...

Hoppas du har haft en superbra helg hos din vän!
Jättefint halsband, kul när man hittar sånt man inte användt på ett tag, det blir som nytt igen :)
Kram Anna

Industri house sa...

Supercharmigt halsband!! Visst är det härligt att inte stressa när man ska packa upp, man hinner tids nog ändå :) Hoppas du haft en riktig härlig helg, kram jessica.

Ellinor sa...

Hoppas att du har haft en helt underbar helg och att ni fick lika mycket sol som vi haft. Några av sommarens varmaste dagar!
Himmel vad jag skrattade när jag läste ditt förra inlägg. Tänkte på dig igår när jag och lillkillen var på återvinningen (han vill åka dit som ett lördagsnöje). Det hade då kommit upp stora skyltar om att alla stölder polisanmäls... Så det är smart att stoppa lassen utanför!
Lycka till i jakten. Dessutom riktigt fina grejer du fyndat.
Vackra bilder på halsbandet!
En riktigt fin vecka önskar jag dig!
Kram
Ellinor