Kreativ röra

Så här ser det ut när jag ska börja pyssla. Högar med "bra att ha" saker. 
Pyssel som inte är färdigt och nya saker som ska göras. Trivs som allra bäst när dom 
här högarna står lite överallt. Det där med att alltid ha ordning är inte riktigt min grej.

Nu ska jag pyssla! Sen måste jag väl kanske städa lite eftersom att jag ska
ha middag här ikväll. Eller så får dom faktiskt slå sig ner bland pysselhögarna
och gilla läget. Dom är rätt vana med mig och mina projekt vid det här laget.

Skön lördag till er/Kram Hannis

18 kommentarer:

Tina sa...

Din byst har fått på sig en fin duk också,hehe!
Den där röran är riktigt skön ibland, när det är stökigt så kan man kosta på sig att stöka till det lite till. Det gör liksom inget..

kram o ha en fin kväll med vännerna!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skulle gärna sitta bland dina pysselhögar, roligt och se vad du håller på med.
Kramar och trevlig helg
AnnaMaria

my white mess sa...

Jag gillar också när det är kreativ kaos. Mysigt!
Kram Malin

Svart, vitt & rött sa...

Det ska finnas lite av varje att välja mellan och man ska känna att det är ok att stöka runt lite :-) Härligt med pyssel!! Nu kommer ju också ett par årstider där man verkligen kan ta sig lite tid att vara kreativ :-) Ha det gott med vännerna!

Vit dröm sa...

Det är bra att ha lite olika saker att välja mellan när man ska pyssla.
Ha en trevlig middag ikväll!
Kram Anna

Anna S sa...

Ja ,härligt med kreativa röror ibland. Ser att du har plastform för plantor. .Jag såg såna utanför en blomsteraffär igår och tänkte på hur perfekta de skulle vara att gjuta i.
Kommer nog gå in och fråga om jag får några nästa gång.:-)

Hoppas att du får en trevlig kväll och middag med dina vänner! Skön lördag till dej med.
Kram

Kavallinskan sa...

Vilket härligt kreativt kaos! :)
Ha en trevlig middag ikväll!
kram kram

Hanna sa...

Jag tycker så mycket om när man kommer hem till andra och det finns massa pågående projekt det startar en kreativitet hos mig.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Huset nummer tio sa...

Ser ut som en alldeles underbar skaparhörna, jag gillar också när det är lite rörigt, gillar att ha de mesta tillhands och nära;)

Helt ljuvliga dina gjutna-ljusstakar är, fantastiskt enkla och ljuvliga.

Så roligt att jag fått igång dig i miljötänkandet;) För inte behöver vi göra de stora förändringarna på en gång det räcker att vi gör lite, tänker efter före och gör medvetna val. Många bäckar små du vet;)

Önskar dig en ljuvlig tjejhelg, och ser fram emot resultatet av skapandet;)
Kram
Annie

Mina drömmars hus sa...

Mysigt med lite pyssel.
Önskar dig en fin lördagskväll.
Kram
AC

Nillis sa...

Mysigt med pysslig röra :-) Låter som en perfekt dag, kramis

Johanna sa...

Din mysiga lilla röra är ju bara vacker! Undras vad du gjort för fint idag då?:)

Ha en mysig lördagskväll,

Kram Johanna

MammaElva sa...

Hihi, vad spännande att se vad du gör av alla de där grejerna!

Änglarnas hus sa...

men så jag känner igen mig..har väl bra ordning i resten av huset men i mitt stora pysselrum råder ständig röra..kan inte bli kreativ om det är för städat där!!
hoppas du får en mysig kväll med vännerna!!

Kram kram ifrån Sanne

Johanna Stålros sa...

Åhhh vad blev det av detta tro? ser ut att ha kunnat bli något fin fint....Önskar dig en skön söndag! Kram

Nyanser av vitt sa...

Så är det Hannis. Kreativt kaos ska det vara. Hoppas att gästerna blev nöjda
Kram Agneta

Kia sa...

Hej tjejen!
Hoppas du hade en toppen lördag med pyssel o middag.
Börjar också bli pysselsugen och samlar ide'er i huvet. Snart ska de ut, ska bara hitta tiden! : )

Ha det toppen!
Kram Kia

Hajan sa...

om man håller på och pysslar,kan
man väl inte ha ordning samtidigt.
De som tror det har aldrig pysslat.
Pyssla på Du och var kretiv