Vila

Egentligen så ska man väl inte visa en obäddad säng med så slarviga lakan
och en sängklädsel som snurrat runt...Men jag har gjort det förut och blev
förlåten så jag gör det igen. I "sovalkoven" har jag kvällssol, och det är här
jag kryper upp med någon av böckerna och vilar. I förra lägenheten sa jag
att jag ville inreda mer med tyg, här har jag kunnat gjort det. Mysig känsla!
 Jag har åtta kuddar i sängen. Överdrivet men så skönt!

Nu ska jag klura på en gardinlösning till fönstret, det här fick bli en sån där,
just nu-lösning. Hissgardin eller kanske en mörkläggningsgardin är bättre?

Nu sticker vi iväg igen ett par dagar.
På tjejhelg vid kusten. Jag tar med mig betong för att gjuta fat, i bikini.

Ni myser väl på och njuter av sommaren?
Kram Hannis

23 kommentarer:

Vardagskärlek sa...

Så vackert på ett enkelt och rent sätt! Ser så inbjudande ut:)

Hihihi, åtta kuddar i sängen! Själv sover jag endast med en och det blev en vana för mig under alla mina år som Bagpacker:) Bodde billigt och ibland fanns det ingen kudde så när jag kom "hem" igen kunde jag inte längre sova med fler kuddar än en:)

Kram och ha en fin dag,

Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gjuta betongfat i bikini på västkusten med ett tjejgäng!! Men kan det bli bättre, härligt och åka iväg några dagar. Vilsamma och vackra bilder från sonrummet, för faktiskt kan en obäddad säng vara mycket vackrare än en perfekt bäddad!
Ha det gott i solen
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Åter igen, åk inte till min kust för här ska det regna..väntar på att måla huset men idag är fasaden för varm. Är det inte det ena så är det det andra!
Mysig sovplats och kuddar kan man aldrig få för många av!

kramen

Tina sa...

Jo, åk men ta med regnkläder. Eller så blir det så varmt så bikinin räcker...

kramen

Svart, vitt & rött sa...

Så fint med mycket tyger!! Det ser fräscht ut! Jag har kikat lite på hissgardiner och funderar själv vad jag ska ha i vardagsrummet... blir för ljust där ibland. Men till sovrum hade jag nog kört mörkläggning, men jag har ju migrän så för min del är det inget svårt val :-) Det låter som att du har några underbara dagar framför dig... bikini och betong = I like! Ha det gott vid kusten! Kram

Fröken Grön sa...

ÅTTA kuddar! Det är nog världsrekord, tror jag, hihi!
Men jag kan absolut förstå varför. Ja, varför har inte jag åtta kuddar förresten? Kanske något man borde ändra på! ;-)

Ha en riktigt fin helg med väninnorna! Ska bli kul att se vad du hittar på med betongen.

Kram från ett somrigt Skåne!
/Anna-Karin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Det låter som om du har ett par fantastiska dagar framför dig..Njut!!

Vilket rejält badrum du har..snyggt!!
och med fönster och allt ..inte helt vanligt i alla lägenheter..

Må så gott nu!! Kram kram Sanne

Anna S sa...

Så fint med de vita lakanen och draperiet som utgör sovalkoven!
Ser riktigt inbjudande ut. Mysigt med så många kuddar, att vara helt uppbullad med stöd.

Ha det så trevligt vid kusten. Tror att du kommer gjuta mycket fint.
Kram :-)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det där är verkligen en plats att relaxa på, ser sååå skönt och vilsamt ut!!!

Jag har köpt hem betong!!!!!!!!!!! Läste ju dina råd och nu ska det väl bli av iaf!

Ha det så skönt och njut av sommaren...äntligen!
Kram,
Regina

Helen sa...

Vad mysig din sovhörna ser ut!

Härligt det låter med betonggjutning i bikini, ha så kul!!

Mamma C sa...

Gillar många kuddar i sängen, men inte när jag ska sova. Då slänger jag undan dom på golvet. Hoppas du får sol dit du ska.
Kram Mamma C

Nyanser av vitt sa...

Fina bilder Hannis. Vad mysigt med tjejhelg. Ha det toppen.
Kram Agneta

Kavallinskan sa...

Jag har också många kuddar i min säng. Ser så mysigt ut i din sovalkov!
Ha en toppenhelg!
kramar

Ett Vitare Hem sa...

Så himla mysigt!
Ha en finfin helg min vän!
Kram/Lena

Nillis sa...

Mysig sov och läshörna, där skulle jag med kunna tänka mig att läsa. Lät härligt med en tjejhelg oxå, gjuta betong i bikini. ;-) Hoppas du får det precis så mysigt som du vill, kram

Nyanser av vitt sa...

Ensamhet i mitt eget hem är lyx för mig Hannis. Jag är nästan aldrig själv hemma. Mycket på hotell men det är inte samma sak. Jag njuter :O)
Ha en mysig helg med tjejerna nu.
Sköt om dig
Kram Agneta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ser ju jätemysigt ut att krypa in innanför gardinerna... Blir lite avskärmat, och bra även mot myggor :))
kram
Marie

Queen of Kammebornia sa...

Underbart med kuddar och tyg!

Hajan sa...

Herre Gud då måste Du ha en extrabred säng, 8 st kuddar.
Jag har jämt göra med mina två.
Men var och en myser på sitt sätt.

ha det så bra

Anci sa...

Varför ska man inte visa sådana bilder ?? Det ser ju vackert och fint ut. Så skirt och rofyllt. Tack !!

Kramar
Anci

pysseltanten sa...

Direkt ur verkligheten...;)) Ser mysigt ut...
Njuuut nu...
Kram Git

Annie Karlsson sa...

Så härligt det ser ut, där hade jag kunnat tänka mig att vila.

Härligt med bilder direkt ur vardagen med och du tar ju så vackra kort så du kan förvandla allt vackert med hjälp av din kamera;)

Önskar en härlig söndag
Kram

LOPPISLIV sa...

Ser väldigt rofyllt ut, mysigt med många kuddar och allt i vitt,vitt,vitt...Love it :-))

Kram Paula