En byst

En byst, eller vad man nu ska kalla det har hamnat i fönstret i sovalkoven.
Den känns mjuk på något sätt och jag tycker om den.
Köpt på min favoritaffär Euforica 


 Den passar ihop med mina gamla böcker som jag släpat hem 
från olika loppisar. Jag gillar högar med böcker lite överallt. 

Böckerna är köpta i såna där fem-kronorslådor. Först tänkte jag använda 
papperet till pyssel. Men det visade sig vara en del bra böcker med massor 
av fin poesi. Då går det ju inte att ha sönder böcker! Nu när dom fått komma 
upp från kartongerna ska jag läsa några, så får dom vara lite prydnad också.

Nu mår jag bra igen. Tack,tack för alla goa krya på dig-hälsningar!

Kram Hannis

Ps. Anna.S, din kram kommer här!



27 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att du är frisk. Det var en mycket vacker skulptur, du är bra på och hitta det där lite extra fina.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Tycker också att hon är vacker, jag har en viss förmåga att hamna under AM och tycka likadant, hehe! Så resten vet du redan..

Ha en underbar dag!

Johanna sa...

Vilken vacker "skulptur"! Dina mystiska foton som tar en till drömmarnas värld:) Väldigt vackra gamla böcker som du har fyndat, passar perfekt tillsammans med "skulpturen":)

Ha en toppentisdag!

Kram Johanna

Vit dröm sa...

Skönt att du mår bättre! Vilken fin byst, passar bra där!
Ha en härlig dag!
Kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det är i ditt fönster, så samstämda och rofyllda färger. Bysten är jättefin. Skönt att du är pigg nu=)

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

Anna S sa...

Skönt att du mår bättre!

En sån fin byst du köpt! Jag gillar den. Har tittat på den några gånger i nätbutiker. Ska kolla in Euphorica.
Böckerna i "rätt" färger gör sej jättebra där.

Tack för kram och kram tillbaka!

Hanna sa...

jätte fint.
HA en fin dag!
Kram
Hanna

Johanna Stålros sa...

Vilka ljuvliga böcker och bysten är ju så vacker.....Ha en fin dag vännen. Kram

Ljuva Magnolia sa...

Så fin byst! Fina bilder du tar :)

Ha en fin dag,
kram Catta

Hem och Harmoni Marie sa...

Väldigt vackert och skirt! Passar fint ihop med böckerna.
Gillar även din fina betongalster.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Huset nummer tio sa...

Härligt att du frisknat till, och vilken vacker byst, helt underbar var den. Här gillas det också att dekorera med böcker, är ju lite av en läslus så en hel del böcker finns det i detta hem;)

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Kavallinskan sa...

Ser fint ut i ditt fönster, vacker byst! Så där fina böcker lyckas jag aldrig hitta på loppisar. De är ju jättefina att ha framme!
kram kram

ps. Det var en hårfrisörska som fixade mitt hår. Hon gjorde lockarna med en plattång!

Elna sa...

Vilken vacker byst du har köpt och gamla böcker ska man alltid vara rädd om. Mysiga bilder. Ha en fin kväll.

Kram
Elna

LOPPISLIV sa...

Ohhh så himla fin!! Härliga bilder, så mjuk och fin känsla du förmedlar :-) Stor kram till dig // Paula

Änglarnas hus sa...

Riktigt fin byst och jag gillar harminin och lugnet i dina bilder..vackert!!

Kram kram Sanne

Nillis sa...

Så himla fint. Älskar sådana gamla böcker med snirklig skrift. :-) kram

Nyanser av vitt sa...

Jättefint Hannis och en perfekt match :O)
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Tack Hannis. Tittar in för att önska dig en fin dag.
Sköt om dig.
Kram Agneta

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin byst ,jag gillar när de sitter på en pinne så där
Ha en skön dag

Industri house sa...

Superfin byst :) Min mamma har en likadan därhemma och dom är verkligen fina!!Gillar också att ha en massa gamla böcker samlade ihop, blir genast så charmigt på en gång:) Jag ser Hannis att jag helt glömt av att svara dig om ett plasthuvud jag hade uppe i hyllan härhemma, det är gjort utav hård- plast och köpt på lagerhaus för 2 somrar sedan, tror tyvärr inte att det finns kvar, men kolla in på Artilleriets webb-shop där har dom också ett superfint ! Ha det bäst!kram jessica.

tinajo sa...

Fin byst - och poesiböcker är ju underbart! :-)

Mycket annat & lite betong sa...

Vackert ihop! Byst och böcker!

Kram Agneta

Min plats i solen sa...

Vilken fin byst och den passar alldeles utmärkt där i fönstret tillsammans med böckerna. Jag är lite svag för byster av någon anledning och gillar att ha sådana i fönster. Din var verkligen finfin. :)

Kram Lotta

Anci sa...

Åh, så fint du gör det !! Det är så vackert med de vita & beiga böckerna. Vilsamt också :)

Kramar
Anci

millandante sa...

Som alltid andas dina inlägg sådan ro... och du får alltid till din inredning så behaglig och fin!

Kram kram

Queen of Kammebornia sa...

Så vackert! Jag håller med, böcker är fina att ha framme!

Svart, vitt & rött sa...

Jag håller med alla ovanstående inlägg :-) Dina bilder blir så oerhört mjuka... jättefint!! De ger intryck!! Kram