En tavla

Mitt i all flyttstress, hysteriska dagar och irritation så gick jag och vann en tavla!
Och inte vilken tavla som helst utan en fjäril, det vackraste jag vet.

Fina Tina hade en utlottning ihop med den superduktiga Annelie.
Brukar inte vinna så när jag fick veta att jag hade haft turen så blev jag ganska 
högljud kan man säga, jag hojtade högt :Jag vann en fjäril! Jag vann en fjäril!!
Dom på jobbet såg föga intresserade ut och tänkte att nu har hon brunnit igen...

Visst är den vacker!
 


Har inte hängt upp den än, den rätta platsen ska hittas först.

Hoppas att ni får en härlig Söndag/Kram Hannis

Ps. Anna.S, dina rader gör mig alltid glad! 

19 kommentarer:

Anki sa...

Nää, har du blivit med hund??...
Ja hör av dig!
Å grattis igen...superfin tavla!

Kramen!

Miras Maräng sa...

Grattis!!!! Superfin tavla!

Kram

Anci sa...

Grattis x 2 !!! Både till den fina vinsten och på födelsedagen.

Hoppas att din söndag blir fantastisk !

Kramar
Anci

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis. Den tavlan kommer passa så fint i nya lägenheten, superfin!
Kramar
AnnaMaria

Vit dröm sa...

Den var ju helt otroligt fin! grattis till vinsten, den var du verkligen värd!
Ha en superbra söndag!
Kramar Anna

Vit dröm sa...

accent by PR är märket, ja visst är det som en liten karamell, finns i mängder av olika färger :)
Kram Anna

Nillis sa...

Åh vad roligt att vinna en sådan fin tavla. Grattis! kram

MammaElva sa...

Jättefin tavla! Kommer passa så snyggt hemma hos dig. :) Tack för jättefina kommentarer hos mig. Du gör mig så glad och peppad. Kanske vågar man sig på att skriva något.... Hihi.
Ha en fantastisk dag! //Elin

Johanna Stålros sa...

Grattis fina du, fjärilar är verkligen underbara! Kram

Anna S sa...

En sån fin tavla! Passar ju perfekt in hemma hos dej. Grattis till vinsten. :-)

Hoppas du har en fin söndag! Jag tar det väldigt lugnt idag, kanske blir en promenad lite senare. Annars inredningstidningar och surfa på inredningssidor.

Kram Anna S

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Grattis till vinsten!

Hoppas du haft det underbart i Stan!! Jag har hunnit med både landet och stan.

Nu skall jag snart krypa ned i favvo-fåtöljen och bara vara ett tag in det är dags att släcka ned de blå.

Önskar dig en skön vecka.
Kram monica

Nyanser av vitt sa...

Var det du som vann denna underbara tavla. GRATTIS Hannis
kram Agneta

Kia sa...

Åh, lyllos dig! Jag ville vinna humlan och ha på min röda toalett. Den hade passat så bra där.

Man får gratulera i efterskott då!! Hipp hipp Hurra!!!!!!!!

Du, var tog väskan vägen?? Jag såg den inte på Arlanda?? Kom du bort?

Kram Kia

Ellinor sa...

Ett dubbelgrattis till dig Hannis! Först på födelsedagen och så till den suuuuperfina tavlan! Utan att veta hur det ser ut hos dig känns det som att den kommer bli perfekt!
Hoppas rabarberpajen blev god och att det fanns lite kvar till gästerna ;)
Grattiskram,
Ellinor

Tina sa...

Nämen den ser verkligen ut att trivas hos dig, så fint!
Jag saknar frisk luft, vädret har varit helt hopplöst i helgen..

kramkram

Svart, vitt & rött sa...

Vad kul att se tavlan hos dig :-) Roligt att du gillar den!! Kram

millandante sa...

Grattis i dubbel bemärkelse Hannis!!!
Härligt att vinsten hamnade i rätt hem:) Förstår din glädje!
Vilket mysigt läge du är i nu, med en ny lägenhet att fixa med, underbart!!!
Varm kram

fia sa...

Härligt att du vann. Tvlan va jätte fin och kul att hitta en ny blogg.Hit kommer jag gärna igen.

Kavallinskan sa...

Grattis till dig! Tavlan är helt underbar!
kram