Suck av lättnad...

Jag klev in i nya hemmet, nervös och inte en aning om hur det skulle se ut.
 Det slutade med att jag drog en djup suck av lättnad. Det är så ljust och så fint!

Bilderna har inte ett smack med flytt och stök att göra=))
Imorgon går det stora flyttlasset. Sen ska jag njuta av att fixa och mysa.
Det tar väl lite tid innan internet börjar funka så nu smygbloggar jag från
jobbet för tillfället. Är i en härlig känsla just nu, ni vet nystart, solsken &
bra energi. Det har varit väl värt att vänta på säger jag med ett stort smajl!

Kram till er /Hannis

25 kommentarer:

Ellinor sa...

Oh, vad härligt det låter! Hoppas allt går bra med stora flyttlasset i morgon!
Kram
Ellinor
(Kort kommentar eftersom jag också smygbloggar från jobbet:)

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad skönt att du fick den känslan med en gång!
Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Hajan sa...

Lycka till med ditt nya,och mys riktigt.Men när man flyttar
så är det mycket jobb oxå,men
det klarar säkert Du-

Tina sa...

Du har stundtals varit i mina tankar, en flytt är ju alltid en ny början och lite scary..
Jag är så glad att du har det gött!!

kramen hela dagen

Kia sa...

Hej!
Vad bra att du gillar dit nya boende! Och kul att få fixa iordning där.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Nillis sa...

Blir säkert kanonbra! kram och lycka till :-)

Fröken Eila sa...

Härligt att allt går bra och skönt att du gillar ditt nya hem! Bara själva flytten är klar så börjar det roligaste, att fixa, göra ombonat och fint..och det är ju du så bra på!
Ha en bra dag!
kram

Nyanser av vitt sa...

Puuh vad skönt att du känner så. Då får du ha premiären där i helgen :O)
Kram Agneta

Svart, vitt & rött sa...

Vad kul att det kändes bra! Så himla roligt med lite nytt :-) Lycka till! Kort kommentar efter som jag sitter på lunchen och skickar till dig. Åskan tog mitt internet hemma i går :-( Ha det gott! Kram Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härligt att du trivdes direkt. Och det är jättejobbigt och flytta, så mycket man har som ska packas! Lycka till med stora lasset imorgon
Kramar
AnnaMaria

Anna S sa...

Så fint att nya bostaden visade sej vara så bra..! Tänkte på dej igår och undrade om du kommit på plats än. Låter mysigt att flytta in och fixa och dona i hemmet.

Hoppas din vecka blir fin. Kramar Anna S

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så skönt att allt kändes rätt! Skall bli kul att följa inflyttningen.

Och vilken fantastiskt väder vi har, äntligen!! Ha det gott och lycka till med flytten.

Kram monica

Industri house sa...

Va fina bilder du tar Hannis! Du kan verkligen få till den rätta känslan :) Lycka till nu med flytten! och jag väntar med spänning på att få se en massa fina bilder från det nya :) Ha det bäst!Kram jessica :)

Fröken Grön sa...

Oj vilka dramatiska bilder! Vackra och lite läskiga på samma gång.
Härligt att ditt nya hem känns bra. Ser fram emot bilder framöver!
Må fint!
/Anna-Karin

Hanna sa...

Så härligt det låter, då kommer du säkert att trivas.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Systrarna Karlsson sa...

Åh lycka till med flytten och ser fram emot att se bilder från ditt nya hem;)

Ha en härlig kväll
Kram

Mamma C sa...

Härligt att ha en sådan känsla när man flyttar till nytt.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Va härligt att lägenheten var bra. Spännande att få se bilder från den.
Kram på dej

tinajo sa...

Låter helt suveränt, njut! :-)

Himmel och Plättar sa...

Vilken tur att du fick en bra känsla från början. Nu kan fortsättningen bara bli bättre.

Ha en härlig helg
Karina

Liten Bod sa...

Det låter bra det där! Kram Tina

Kia sa...

Hej tjejen!

Hur går det i flytten?
Du vet att vi flyger nu på lördag om 2 dagar!! kommer du i två eller en väska? : )

Kram Kia

Enkel stil sa...

Vad spännande att få se bilder från den nya lägenheten!
Kram

Fröken Fräken sa...

Vilken lättnad att det nya hemmet kändes så bra! Jag går här och väntar på att få flytta hem igen, men just nu består mitt badrumsgolv av en krater...

Hajan sa...

det var länge sen,hoppas att Du är
lika nöjd ännu.
Du kanske inte haft tid med att
berätta mera för oss nyfikna
tanter.
kram till Dig