Dags att avsluta

Gamla brev är sånt som jag tycker om. Även om det känns aningen privat att läsa 
det någon har skrivit, som på dom här. Familjehändelser, sorger men också roligheter.

Nu börjar det bli dags att avsluta i det som nu kan kallas Hannis röra istället
för Hannis hem. Tror inte att jag kommer att hinna med något mera inlägg innan
flytten och ska bespara er mera gnäll om allt som är med det. 

Så vi ses om lite mer än en vecka. Förhoppningsvis i mitt nya hem.
Utvilad, bärandes på mina pellisar som äntligen blommar.

Stor kram Hannis


29 kommentarer:

Karin sa...

Hallå där!
Längesen vi hördes o sågs! Vad skönt att du snart är på plats i det nya o kan boa in dig där.
Det är galet mycket på jobbet just nu, en flytt närmar sig ju för mig med ... Vi kanske kan få till en lunch nån dag!
Trevlig helg o kram!

Systrarna Karlsson sa...

Åh stort lycka till i flytten och vi ska hålla ögonen öppna efter din återkomst;)

Hörs snart igen
Kram

Tina sa...

Du gnäller väl aldrig, om du gör det så märker jag det iaf inte..
Lycka till med flytten och var rädd om dig!

Vi ses snart, KRAAM

Vita små hjärtan sa...

Härligt!! Lycka till!
Kram Agnetha

Vit dröm sa...

Kommer sakna dina inlägg även om det bara är för en kort tid... Lycka till med flytten så "ses" vi snart :)
Kramar Anna

tinajo sa...

Lycka till, det ska nog gå bra det där! :-)

Nillis sa...

MM brev är så himla fint, saknar tiden då de damp ner i brevlådan. Nu är det mest tråkiga mail. Lycka till med flytten! Styrkekramar Pernilla

Kia sa...

Hur liten kan du göra dig?? : ) Om du får plats i resväskan, tänkte jag.

Lycka till med flytten!
HA en toppen helg
Kram Kia

Nyanser av vitt sa...

Lycka till med flytten vännen.
Kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Från en som just upplevt en flytt, eller snarare bor på två ställen, så önskar jag lycka till och hoppas att du snart får pusta ut!

Ellinor sa...

Ett stort lycka till med både avslut och början!! Det är väl som de säger, man behöver kontrasterna för att veta när det är på det ena eller det andra sättet. Så riktigt kaos betyder väl stor lycka över ordning sen!
Sköt om dig!
Stor kram
Ellinor

Anna S sa...

Lycka till med flytten! Att leva i röra kan vara jobbigt tycker jag men desto skönare sen när allt är på plats.

Kommer sakna dina inlägg men ser fram emot då du skriver igen.
Kramar!

Miras Maräng sa...

Låter bra det där! Lycka till med flytten nu, kram!

Mamma C sa...

Lycka till nu med din flytt och välkommen tillbaka när allt är ok. på det nya stället.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Ska bli så spännande att se hur det blir i din nya lya. Ska du bo där bara under renoveringen eller blir det permanent?
Kraaaaaam

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är verkligen privat med gamla brev, men det är så spännande att läsa om vad man gjorde och delgav varandra förr och så är det ofta så vacker handstil också.

Önskar dig riktigt lycka till med flytten!
Kram,
Regina

Anci sa...

Lycka till med flytten och kom snart tillbaka !!

Kram
Anci

Hajan sa...

Jag önskar att flytten går bra för
er. Det är jobbigt men roligt,allt går ju åt det bättre hoppas jag.
kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli en intensiv vecka, men lycka när det väl är gjort. Lycka till med allt nu, ser fram emot dig bärandes vackra pelargoner om en vecka.
Solig kram
AnnaMaria

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis till den fina tavlan du vunnit c",)

Klem Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

..här kommer lilla Hannis ho ho ja ja
bärande på en liten pellis ho ho ja ja
(melodi: Lilla Ludde)

...den liksom bara kom för mig!
Stort lycka till, så hörs vi
Kram monica

Svart, vitt & rött sa...

Hej Hannis! Jag såg i Tinas blogg att du är vinnaren av tavlan! Vad kul att du ville vara med i tävlingen! Det är jag som målat den :-) Vilken fin blogg du har! Jag kikar gärna in igen ! Jag får din adress av Tina och jag skickar tavlan så att du har den inom kort. Grattis! Annelie

Industri house sa...

Ja du Hannis, här har du en som väntar med spänning på att få se en massa fina bilder från ett fint hem :) Lycka till med flytten :) Kram jessica.

Hanna sa...

Väntar på att du skall titta in här igen.
Nu fungerar äntligen min gamla blogg, så Välkommen att titta in, om du vill.
Kram
Hanna

Änglarnas hus sa...

Lycka till med flytten och allt så ses vi om en vecka!! :)

Kramen ifrån Sanne

Giancarlo sa...

Una felice serata...ciao

Kia sa...

Hej!
Hur går det med flytten?
Jag återkommer om hur "Cola" pellisarna blir. : )

Okej. Eftersom vi är 4 tjejer som reser och alla får ha med sig fullt bagage så bör det inte vara något problem. Vi kommer bara ha 2 resväskor så 2 finns kvar till dig. Antingen om du kommer ner i en eller om du packar dig i två, det får du välja själv. 2 Juni 7.35 lyfter vi från Arlanda så kom i tid! ; )

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Svart, vitt & rött sa...

Hej igen! Nu är du mitt uppe i flytten, men jag ville bara kika in igen och säga att jag lägger till dig i min blogglista om det är ok. Ha det gott! Annelie

Fröken Grön sa...

Visserligen är E-mail oerhört smidigt, men nog saknar man det där med handskrivna brev i kuvert med vackra frimärken.

Lycka till med flyttlasset! Håller tummarna för att du snart ska vara på plats och tillbaka här på bloggen igen!

/Anna-Karin