Hoppsan...

När jag i vanlig ordning vaknar alldeles för tidigt på lördagsmorgonen kan det 
hända att jag får ryck. Som sätts igång av exempelvis en mjölsäck, en sax och 
härlig musik. Eller så kan det vara nattens dröm om den skönaste joggingturen 
med det flygande steget som satte igång allt. Klipper och mäter gör jag i alla fall.


Som vanligt har jag inte en aning om vad det ska bli av det här, eller
om det ens blir bra. Men jag gillar att prova och då kör jag bara på.

Så hoppas jag förstås att ni får en bra helg/ Kram Hannis

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer säkert bli bra, du har alltid fina idéer.
Ha en bra helg
Kramar och må gott
AnnaMaria

Johanna Stålros sa...

Jag håller med AnnaMaria- det där hittar du på något snyggt med;) Ha en fin dag. Kram

Anki sa...

Känner jag dig rätt trollar du säkert fram nåt lovely...du kan ju det där du!
Sköt om dig grynet och ha en myys helg!

Goa kramen!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det här låter ju hur spännande som helst...du har säkerligen klurat ut något som kommer att bli toppenfint!

Ha det gott!
Kram,
Regina

Sussi sa...

Helt rätt! Bäst att passa på när inspirationen infinner sig....fast du verkar ju inte direkt ha brist på idéer :o)
Mjölsäckar är något av det finaste jag vet, så vad du än bestämmer dig för så kommer det säkert att bli kanon!
Ha det gott!
Sussi

Systrarna Karlsson sa...

Låter härligt... Önskar dig lycka till med ditt projekt och ser fram emot resultatet;)

Ha en ljuvlig helg
KRam

Anna S sa...

Hej Hannis, låter som en fin helgmorgon. Det är så mysigt med kreativa "flows". Det kommer säkert bli något fint av mjölsäcken.. provar man inte så får man ju inte heller veta. ;-)

Kram

Nyman sa...

Blir kul och spännande att se hur det blir :D

Tack för din kommentar.

Industri house sa...

Vilken ljuvlig mjölsäck! Ska bli väldigt spännande att få se vad det kommer bli utav den :) För fint det vet jag redan att det kommer bli, när det är du som syr och fixar :) Ha en mysig helg!kram jessica.

Tina sa...

Snyyygt! Redan nu faktiskt, så det kan ju bara bli snyggare sedan!

Söndagskram

Kia sa...

Kör bara! Något blir det väl? : )

Ha en skön söndag!
Kram Kia

Livet på Vestergård sa...

Spännande att se vad det blev :)
Kram Kicki

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Spännande... kommer garanterat att bli bra!

I går tokstädade vi landet, idag har vi slappat/fixat och som vanligt så försvinner helgen alldeles för fort.

Så kul med Rom det är också en härlig stad! Har dock bara varit där en gång, så jag är inte jättebekant med staden, men mysig att strosa i och besöka sevärdheter och shoppa! Har allt!!

Kram monica

Nyanser av vitt sa...

Blir spännande att se vad det blir av detta :O)
Kram Agneta

Fröken Grön sa...

Du är för härlig, du!
Anar att vi har ett nytt inspirerande blogginlägg att se fram emot om någon dag eller så. =)
Må så gott!
/Anna-Karin

Mamma C sa...

Undra vad det blev för snyggt.
Kram Mamma C

Tidsmästarinnan sa...

Jag med :-)
Något väldigt fiffigt och snyggt kan jag tänka mig, när du är i farten!
Kram vännen!
Susanne