Bönekort

Det är spännande när man hittar saker. Speciellt när det är saker som man
anklagat någon annan för att ha slarvat bort...Oppps! Bönekorten är en sån
sak. Jag levde hela havet stormar för att jag sa att dom var bortlagda och nu
har jag hittat dom i en bok som jag aldrig läste klart. Bara att säga förlåt=))



Helgen rasade förbi och jag har mest fortsatt min rensning. Både smått och stort.
Och så har jag målat stolen klart och klippt till tyg, nu återstår att nubba dit det...

Hoppas att ni har haft en bra helg!
Och är ni intresserade av auktioner så ligger det nya ute nu.
Uppe i högra hörnet så finns det en bild att klicka på.

Kram Hannis




17 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Ooops, så kan det gå ibland! Bara att be om ursäkt!

Mvh
Frida

Vintage House sa...

Hej
visst är det hopplöst när man tappar bort saker, tur att du hittade dem...
härliga bilder......
fin måndag till dig
kram
sandra

Beas sa...

Ja-a...hoppsan så det kan bli ibland. Själv kröp vi till korset och erkände för biblioteket att vi slarvat bort en lånad ljudbok. En månad senare hittade jag den bakom min stora syhurts. Ouuups...

Beas sa...

Ja-a...hoppsan så det kan bli ibland. Själv kröp vi till korset och erkände för biblioteket att vi slarvat bort en lånad ljudbok. En månad senare hittade jag den bakom min stora syhurts. Ouuups...

MammaElva sa...

Åh, kollar genast in dina auktioner!!
Ha en fin dag!
Kramn Elin

Kia sa...

: ) Det kan ju vara jobbigt ibland!

Vi är stolta över våra kämpande tjejer. Så himla kul att titta på. Idag känner jag mig konstig i halsen. Vet ej om jag ska bli sjuk eller om jag skrek för mycket! : )

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Mitt hem är min borg sa...

Ha ha!! Ja så kan det gå.. Jag är expert på att lägga saker där jag står och inte där de ska vara.. Tur att det kom tillrätta, de är så vackra.

Kram!

Änglarnas hus sa...

Hihi..låter som jag!!..Har också en del bönekort/konfirmationskort..bl.a några fina min dotter köpte på en gatuloppis i Frankrike älskar dem :)

Ha det gott Hannis!! Kram sanne

Miras Maräng sa...

Fina saker du auktionerar ut!

Och så var det en fiffig korthållare du hade :-) gjort själv?

Ha det gott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det händer ju att det är stört omöjligt och hitta saker, just kort kan vara knepigt. Jag letar just nu efter ett poåskkort som helt gått upp i rök. Tur att du hittade korten, dom är jättefina.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Ja men det är väl så typiskt! Så helt plötsligt....bara finns det!
Ha det så gott vännen.
Kram Agnetha

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Visst är det galet. När man minst anar det och inte söker längre så dyker det upp. Med andra ord är det ingen idé att leta...Tänk så mycket tid vi skulle spara.

Ha en fin vecka!

Kram Anna-Lena♥

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej och
ops - där känner jag minsann igen mig! Mitt hem är som en enda stor skattgömma... jag är nämligen expert på att lägga saker på en "bra plats", så att jag skall veta var jag har dem... hi hi..sedan så glömmer jag bort dem, eller så hittar jag dem inte när jag ska ha dem... ja du förstår!!

Härligt nu när vårkänslorna börjar svalla... och man kan vinkla upp näsan mot solen och känna värmen.

Vad du är duktig på att fixa och rensa. Hemma hos mig händer inte mycket.

Njut, kram Monica

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

Vänliga Hälsningar,
Miss Alicia

Mamma C sa...

Välkommen till klubben, för detta är du inte ensam om ;)
Kram Mamma C

Systrarna Karlsson sa...

Vilka vackra bönekort... Som vanligt så mår man så bra av att besöka dig. Har nu läst ikapp och beundrat och begrundat alla dina vackra fotografier, du lyckas alltid beröra.

Önskar dig en härlig kväll nu ska Tradera besökas;)

Kia sa...

Vad bra! Vi åt det igår, gott.
Ha en toppen dag!
Kram Kia