Lite guldfeber...

Allt började med att jag hittade dom här skorna...då bröt guldfebern ut!
Så nu har jag tömt hela sovrummet och gör om det i vad jag hoppas ska
bli lite mera glamour korsat med lite boheme. Hur ska nu detta sluta???
Det har varit väldigt lite måla möbler och visa bilder från rum här sista månaderna. Det beror helt enkelt 
på att jag har förvarat delar av en annans persons hem i mitt hem,som väntat på lägenhet och under tiden 
har det varit väldigt trångt hos mig! Men nu så, är allt borta och jag kan göra det jag vill göra på mitt sätt=)) 

Mer från det kommer i helgen!
Kram Hannis

19 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Fniss känner igen det där man börjar med ngt som sedan mynnar ut i ngt helt annat...också har man ännu mer att göra och dona med.
Kram Anna

Vit dröm sa...

Ska bli kul å se vad du grejar med, ser fram emot det :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Mamma C sa...

Vad du en grejar med eller donar runt med. Så blir det ändå snyggt till slut. Men nyfiken är jag på och se hur det blir.
Kram Mamma C

Vintage House sa...

Det lät väldigt intressanta planer för ditt sovrum, ska bli kul och se...
ha en härlig kväll
kram
sandra

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej du, flickan med guldskorna!!

Så spännande .... ser fram emot resultatet av guldfebern.

Ha det gott, kram Monica

Nyanser av vitt sa...

Spännande!
kram Agneta

Systrarna Hjertén sa...

Låter spännande! Intressant hur det ena leder till det andra, så är det även här. Dottern fick ett dockskåp i julklapp och nu gör vi plötsligt om halva övervåningen...

Mvh
Frida

Ett Vitare Hem sa...

Ska bli så spännande att se vad du hittar på!
Kram/Lena

Ett Vitare Hem sa...

Ska bli så spännande att se vad du hittar på!
Kram/Lena

Tina sa...

Jag kom att tänka på Goldfinger..vet inte varför.
Så snällt av dig att hjälpa vännen, att magasinera möbler kostar ju skjortan! Fina du..

kramen

Sjabbig men chic sa...

Ah, jag har också fått guldfeber!

Kram Lisa

Anna S sa...

Fint med guld som tas upp av flera saker i rummet. Ger ju en viss positiv energi tycker jag. Och lite glamour. ;-)

Vad fint av dej att ha din väns saker hemma hos dej så länge.
Kan förstå att du vill göra din grej nu när du har rummet/hemmet för dej själv.

Ha det gott! Kram Anna S

rustik charm sa...

Å detta låter spännande, ska bli kul att se vad du nu hittat på:)
Kram Kristina

Anki sa...

Hello guldis!
Men vad ska du nu ställa till med, låter mysigt iaf!
Spännade fortsättning alltså!
Hoppas allt är bra med dig annars?!

Kram hjärtat!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Antiq bohem chic blir din nya stil, den gillar jag skarpt. Ska bli roligt och få se mer av detta.
Läckra skor, och vackert foto.
Kramar
AnnaMaria

Madame Petite sa...

Ljuvligt foto och söta skor! Jag har också fått guldfebern... gillar värmen... gillar avskavt guld på gamla spegelramar och lampfötter... mums!

Ser fram mot bilder från ditt ny stylade " antiq bohem chica" sovrum!

Kram från Jenny

Rosor och Spetsar sa...

Låter spännande med guld/boheme.
Då passar ju den fina loppade spegeln in med sin fina ram.
Kul med förändring.
Kram
Annelie

Vita små hjärtan sa...

Jag får oxå lite guldfeber emellanåt!!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Industri house sa...

Guld är alltid snyggt!!Ha det gott i helgen hannis:)Massor med kramar jessica.