Glimtar från sovrummet

Sovrumskaoset börjar lägga sig lite. Jag startade med att tömma det helt och nu håller jag 
på och plockar in en sak i taget. Eftersom att jag ville ha en mjukare lite bohemisk känsla så 
blandar jag hej vilt. Vill att det ska vara en plats där jag kan koppla av och bara luta mig 
tillbaka när jag känner för det. Och lite rörigt måste det vara för att jag ska trivas!
 En del tycker att dom här planscherna är otäcka. Jag älskar dom!
 En annan sak jag älskar är ljuset i sovrummet, får energi av det.
 Saker, smycken och kläder får hänga framme på väggen.
Jag tror jag kommer att bli nöjd när det är klart. 
Och blir jag inte det så går det att göra om igen. Nu,sängen och kolla på svt-play, Anno 1790. 
Jag missade den när den faktiskt gick på tv så nu kollar jag igenom hela serien.

Hoppas att ni har haft en bra helg /Kram Hannis
Och en extrakram till Anna.S =))


25 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Ser supermysigt ut!

Mvh
Frida

Fröken Grön sa...

Fint som snus, Hannis! Och vilket underbart solljus som silar sig in. Kan tro att du trivs där!
SVT Play är inte så dumt. Jag gillar också att man kan "klämma" flera avsnitt på en gång. Och gratis är det med!
Hoppas du får en fin start på veckan som kommer!
/Anna-Karin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här står faktiskt sovrummet på tur för att få en riktig genomgång och förändring. Jag så trött på vår säng och har bestämt mig för att bygga om den (hur man nu kan göra det?).

Dina bilder är otroligt fina och vilsamma!

Ha det gott!
Kram,
Regina

Lantliv i Norregård sa...

Feelgoodkänsla:)

Du kan du!!
Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en skön känsla över sovrummet, ett riktigt må bra rum. Jättefint med dina ljusa dova färger, och vackert ljusinsläpp.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Verkligen ett härligt ljus i ditt sovrum och härligt bohemiskt:)
kram
sandra

Helen sa...

Vilket underbart ljus det är på dina bilder!

my white mess sa...

Mmmmm så fint och allt gillar jag:-)
Må så gott
kram Malin

Mamma C sa...

Ser helt avslappnande och underbart ut i ditt sovrum.
Kram Mamma C

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Ser så mysigt ut ! :)
Ha en fin start på veckan!
Kram

Tina sa...

Ett fint och härligt sovrum!
Jag har inte sett enda avsnitt av den serien, kanske missat något.

kram o ha en fin måndag

Systrarna Karlsson sa...

Ja du kan du, helt ljuvligt som vanligt;)

Önskar dig en härlig start på denna vecka.

Anna S sa...

Så fint! Gillar de lite murriga men ändå ljusa färgerna du fått in i rummet.

Gillar också affischerna. Tycker inte de ser läskiga eller otäcka ut.

Tack för kramen och *kram* tillbaks till dej! Ha en fin dag och härlig fortsatt vecka.

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilken skön känsla bilderna ger och vilket fantastiskt ljus du har ... jag diggar känslan!

Jag har inte heller sett Anno 1790. Är den bra? Saknar något spännande att se och läsa just nu... väntar på en leverans med ett gäng böcker som jag har beställt!!

Önskar dig en härlig vecka!!
Kram Monica

Kia sa...

Ser ljust och harmoniskt ut. Borde inte vara något problem att koppla av där. : )

HA en toppen dag!
Kram Kia

Fröken Eila sa...

Ser så mysigt ut!

Industri house sa...

Såååå mysigt hannis!!Du kan då få till det snyggt:))Jag följde serien Anno 1790, och den är verkligen hur bra som helst! Perfekt att man kan kolla på svtplay, om man missat något avsnitt.Ha det gott hannis, kram jessica.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så ljust och fint i ditt sovrum! Skulle själv behöva lite ljusterapi tror jag... jag kanske kommer och hälsar på :))
Kram
Marie

Jasmine sa...

Har letat som en galning efter den perfekta sänglampan utan någonsomhelst lycka. Kom på att jag kunde göra en egen av fjädrar. Sökte på Google "fjäderlampa" och kom till din fantastiska blogg! Lampan är verkligen supersnygg och ska härma dig ASAP:D

Miras Maräng sa...

Aahhh va läckra bilder du visar!!! O den skon i förra inlägget är läcker!
Kram

spetsar och änglar sa...

Ser så vackert och mysigt ut!

/Heléne

Nyanser av vitt sa...

Så snyggt! Tack för dina fina ord hos mig om mina färgglada smycken.
Sköt om dig
Kram Agneta

Anci sa...

Tack för den förslagen ! Det blir nog något endera dagen :)

Kram
Anci

Ett Vitare Hem sa...

Älsklingen har några statistroller i Anno 1790 så jag har tittat på den ;o)
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Fröken Fräken sa...

Det känns som att om man öppnade fönstret och tittade ut så skulle man se ut över någon charmig bakgata till Montmartre! Härligt!