Tejpat

Att whasitejp har blivit en trend är en underdrift! Känns som att den finns lite
överallt och den är faktiskt suverän. Jag testade att göra ramar av den på artprints
som jag inte hittat träramar till. Och det funkade, lätt att flytta blir det dessutom.
Inte den bästa bildkvaliten men ni kanske ser ändå =))
 Har lite bubblor kvar att fixa till men annars är jag nöjd. Just dom här är i köket.
Gör klart ett rum i taget nu så när jag är hemma så fixas köket för tillfället...
 Första advent är förbi och det kom lite, lite snö. Inte för att just det gjorde 
så stor skillnad i mörkret som är nu men det gjorde däremot alla adventsljusstakar 
som tändes runt omkring. Själv hann jag bara sätta upp en julstjärna i köksfönstret 
sent igår kväll och det får räcka ett tag tror jag. Mysigt var det hur som helst och med 
favoritjulmusiken till så blev det till och med lite "julen närmar sig" känsla.

Hoppas att ni får en riktigt bra vecka/ Kram Hannis

19 kommentarer:

Ellinor sa...

Ja, jag har läst om tejpen på olika bloggar men jag har ännu inte sett den live! Snyggt såg det ut i alla fall!
Själv fick jag upp 3 stjärnor och visst blir det lite mysfaktor!
Ha det gott hela veckan du också!
Kram
Ellinor

Tina sa...

Jag har inte använt den här supertejpen ännu, kul att se lite olika användningsområden! Snyggt!
Alla stjärnorna var uppe, sen åkte ett par ner igen. Måste köpa nya, insåg jag..annars är det lugnet efter stormen nu, skönt!

Kram o ha en fin vecka

Anna S sa...

Det blev väldigt fint med den mörka tejpen runt de ljusa bilderna.
Gillar trycken med insekter på dina bilder med.

Inte heller jag har införskaffat eller använt denna flyttningsbara tejp.
Men jag kan förstå att så många tycker om den och att den blivit en trend.

Fin vecka till dej med! Här gillas det att ljusen kommit upp i fönstren hos grannarna.

Kram till dej

Sussi sa...

Hallå där!
Har aldrig hört talas om den tejpen, men den verkar ju superpraktisk! Och just att tejpa som ram runt gamla bilder....tack och bock för tipset!
/Sussi

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Vilken toppen-idé! Hur snyggt som helst!
Ha en fin kväll
Kram Agnetha

Kia sa...

Jag vill också ha snö!! Varför kommer den inte hit?
Fiffigt med tejp.

Kram kia

Vintage House sa...

Hej
har inte använt men hört talas om den
blev kanonsnyggt
kram
sandra

Fröken Grön sa...

Whasi.. what?! Den där tejpen har gått mig helt förbi; trots både adventsstjärna och ljusstake är jag visst inte det minsta upplyst. (Hrmm, ångsökt försök till skämt...)

Må så gott i veckan!
/Anna-Karin

Fröken Fräken sa...

Åh, fränt! Jag har också Hagendornplanscher som jag inte hittat rätt ramar till! Men det skulle inte förvåna mig om jag har världens enda tapeter som washitejp fäster och lämnar spår på.. och så har jag ingen washitejp heller... sjutton också!

Mamma C sa...

Har inte testat denna tejp ännu. Men den verkar ju kunna användas nästan på allt.
Kram Mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Får nog skaffa mig en sån rulle, verkar väldigt smidigt. Fint blev det också. Ingen snö här än bara regn, fast det är ok så länge.
Kramar
AnnaMaria

Mira sa...

Har hört talas om den, smart o fint att fixa en ram så! Glad advent på dig! Kram

Mina finaste sa...

Jag har sett och hört så mkt om washi, men inte testat själv ännu. Julklappstis till tomten kanske :D Ditt blev iaf kanon!

Stor kram

vitaloppan sa...

hej hannis. Men vad är det för häftig tejp. Måste kolla upp den! Underbara tavlor! Här kommer svaret om sängborden:) Det är en tråkig datahurts från ikea som jag satt nya handtag på och det gjorde ju hela möbeln:-D
Kram Linda

Loella sa...

Hej Hannis.....


Rara du, tack för pepp!
Kul med supertejpen, ser jättefint ut.

Kramis!

Rosor och Spetsar sa...

Den tejpen har jag helt missat, men wow vilken smidig sak.
Kan komma på en hel massa användningsområden med den.
Snygg som ram på dina insekter blev den.
Vackert kantband du hittat, jag har hittat ett häftigt med en liten liten volang, kanske visar den när nåt projekt blivit klart
Ha det bäst
Kramar
Annelie

Karin sa...

Gokväll,
så fint det blev med tejpen mot det vita. Ser fram emot att få se HELA ditt hem sen .. :)
Det bidde ingen soffa idag heller, varför ska det vara så svårt att gilla åtminstone EN bland typ 75 st ...
Nä, nu ska jag gå och krama kudden, syns imorron!
Natti

millandante sa...

Ja, men det var ju en superfin idé att använda tejpen på!! Det ska jag komma ihåg, snyggt!!

Mysigt att ha pysselkväll på jobbet:)

Kram

Anki sa...

Helloo!
Finfint som vanligt, måste var praktiskt med den tejpen...inget för mig dock, behöver starkare grejer, funderar starkt på att tejpa fast katterna, haha!

Har haft problem att komma in på din blogg, sidan kan visas har det bara pluppat upp, men nu funkade det!

Ha det myyyys vännen!
Kramis!