Syster i svartvitt

Det är ett tag sen vi körde fotolek jag och min syster men det här är dom
från den senaste gången. Ville göra något i svartvitt och mitt i det kom vi 
fram till målade händer och en massa armband också som pricken över i:et.

Får bli som en liten måndagshälsning från mig. 

Är lite frånvarande i bloggvärlden och har inte hunnit hälsa på hos alla, trött i huvudet 
på kvällarna av allt nytt med nya jobbet. Det tar sin tid att lära om men det är nyttigt.

Hoppas ni haft en bra helg. Det har jag även om den gick alldeles för fort!
Kram Hannis

16 kommentarer:

Ellinor sa...

Snygg header! Och ljuva bilder. Läckert med de målade händerna. Skapade atmosfär!
Hoppas att du har det bra på nya jobbet trots att det är mycket nytt. Jag tycker egentligen att det tar flera år att riktigt komma in i ett nytt ställe. Eller minst ett i alla fall.
Ha det riktigt gott!
Kram
Ellinor

Vit dröm sa...

Snygga bilder hannis! Förstår att det är mycket att ta in på nya jobbet ;)
Ha en bra måndag!
Kramar Anna

my white mess sa...

älskar de målade händerna! Jättefint
kram Malin

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag minns absolut hur det kan vara på ny arbetsplats...tröttheten är inte jämförbar med annan för det är så himla många nya intryck hela tiden och människor som man dessutom helst ska komma ihåg vad de heter..
För mig har det blivit så vid såna tillfällen att på jobbet presterar jag på topp men är helt slut när jag kommer hem och kan absolut inte tex tänka ut ngn mat det är som att hjärnan gjort sitt på jobbet liksom om du förstår hur jag menar.
Så här kommer lite tips på enkel mat: sallad i alla dess olika former, köp hem frysta räkor som du bara tinar i kallt vatten. Har du kyklingfile i frysen? ta fram en på kvällen och skär den i pyttebitar när du kommer hem sen steker du den och har till sallad.

Så hoppas du kan koncentrera dig på ditt jobb nu!
Kram Anna

Tina sa...

Vacker syster och läckra smycken!
Nytt jobb är ingen lätt match, så ta hand om dig och KRAM!

/Tina

Anna S sa...

Vackra bilder. Snyggt med alla armband på rad med.

Ja,hade en bättre helg.Hann med lite loppis.
Hoppas du får en fin vecka och kan vila ut på kvällarna efter jobbet.

Kram till dej

Ljuva Drömmar sa...

Åh, Hannis vad vackra bilder!!
Armbanden tillsammans med målade händer är så snyggt.

Tack för tipset om sidan, jag har redan hittat massa nyttigt. Nu kanske jag äntligen kan få headern till mitten.

Hoppas du får en toppenvecka!
Kramar Maria

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Vilka läckra foton :) Ja nytt jobb är inte så enkelt alla gånger. Kram och ha en skön vecka, Maria

Anci sa...

Du tar så vackra bilder ! Din syster är fin på bilderna och jag gillar alla armband och målade händer. Det känns indiskt :)

Kram
Anci

Kia sa...

Vackra bilder!! Svart/vitt ger en sån fin mystisk lyster på något sett. Gillar det!

Helgen gick fort och nu en ny vecka med nya möjligheter. Imorgon är det november och inte långt till jul.
Ha nu en toppen vecka.
Kram Kia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow! Du är superduktig på foto, sen har du en mycket fotogenic syster. Ljuvligt fin header också.
Kramar
AnnaMaria

Loella sa...

Så otroligt vackra bilder!
Sagolikt Hanna och systra din är vacker som en dag också...
Känner kärleken mellan er som syns i bilderna...

Ta din tid, och lägg fokus och energi på jobbet, vi finns kvar här :)

Sköt om sig / Loella

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

Anki sa...

Hon är helt outstanding din syster...å du med som tar så fina bilder!
Haha, så du är lite snurrig nu?!...jamen välkommen då till Ankis vimsiga värld *fniss*...här snurrar det konstant!

Sköt om dig nu hjärtat & goa kramen1

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.

Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!

Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?

Välkommen!

Vänliga hälsningar,
www.missalicia.se

Hanna sa...

Om du vill får du gärna titta in på min lilla tävling hos mig.
Kram
Hanna