Fotovägg

Pysselhörnan håller på att fixas till.
Gjorde mig en variant på en fotovägg med lite snöre och mormors klädnypor.
 Väntar på det som heter Washi-tejp.
Känns som en kul grej att kunna tejpa utan att förstöra väggen!
Ni kanske ser att jag gjort om lite på bloggen.
Bestämde mig för att ta mig ur urk-känslan, det ledde till fotoväggen,
en kartong vit toblerone + tid vid dator blev lite upputsning av bloggen.
Har en del kvar att göra så jag kan inte säga om jag är nöjd än eller om jag 
ska gå tillbaka till den gamla. Vad tycker ni? Och nu vill jag ha ärliga svar!

Har haft en bra helg med fest men också mycket vila.
Känns skönt och ser fram emot den lediga Måndagen som ska tillbringas med en vän.
Vi ska till Stockholm och ta dagen som den kommer. 
Hur har ni haft det i helgen?

Kram Hannis

Ps. Tack för att ni delade med er av urk-grejen=))
Förstod att ni skulle förstå!

23 kommentarer:

Hannis sa...

Test

Ellinor sa...

Härligt att du ska få en dag i Stockholm. Och jag tror att du får ganska fint väder också!
Fin fotovägg och fin header! Men sidorna känns kanske lite avskalade. Men det kanske bara är tillfälligt?
Ditt halsband i förra inlägget var såå fint. Kanske borde du börja sälja halsband också!?
Din urk-känsla har jag också haft ett tag. Tror det är hösten som påverkar mig. För i helgen var den som bortblåst och det borde ha något med sol och 20 grader att göra...
Ha det riktigt gott i morgon!
Kram
Ellinor

Hagbacken sa...

Jättefin header och fina bilder i övrigt- som alltid Hannis <3

Lily sa...

Headern är jättefin! Du tar fantastiska foton. Gillar ljuset i dem.
Kram Lily

Vit dröm sa...

Tycker headern blev superfin! Vad kul med en egen variant av fotovägg :)
Ha en skön ledig måndag i Stockholm! Kram Anna

KÄRLEKEN TILL INREDNING sa...

Superfin fotovägg du har gjort och jag gillar verkligen din header! Kan hålla med Ellinor om att sidan känns en aning för avskalad...

Ha en supervecka och hoppas du får det trevligt i Stockholm!

Kramar Linda

Tina sa...

Hela bloggen har blivit mer harmonisk, ljus och enkel. Men enkel i en postitiv bemärkelse! Lite mer som en hemsida än blogg liksom.
Men bilderna Hannis, bilderna är helt underbara...

kram på dig hela veckan!

Vintage House sa...

Hej
Så läckert med foto, har plockat ner min fotovägg pga renovering.
Tycker att den blev mer ren och harmonisk kan dock sakna lite på sidorna...
kram
sandra

rustik charm sa...

Hej Hannis!
Så fin fotovägg du fixat med, riktigt inspirerande:)Vart har du beställt washi-tejpen du väntar hem? Är oxå lite sugen...

Fin bloggen blivit. Jättefin header:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen,
Ja helgen har ju verkligen varit något speciellt, rena sommaren i oktober! Men tyvärr så är det nog slut på de dagarna nu.

Vi har varit på landet och grillat med vänner, plockat svamp och bökat runt i mitt "trädgårdsland"och fredagen hade jag en ledig dag med bästisen. En härlig tjejdag.

Låter som om din helg varit strålande och hoppas att din måndag här i stan blev toppen.

Jag gillar det rena och avskalade, men saknar "dig" - ja du vet vem du är och bilden på dig... det där välkomnandet i höger eller vänsterspalt tycker jag är personligt och trevligt.

Jag fnular också på att göra om lite , men hinner aldrig.

Kram Monica

Anki sa...

Snyggt hjärtat! Ett sånt halsband vill jag haaaaaaaaaaaaaaaaa...Har inte skickat ditt paket än, har inte fått tag på rätt spets så det vete katten om du inte får ta den jag har hemma!

Mig har mucho problem...kan inte kommentera, huuuur ska jag göra??
Haha, jag vet ju inte ens om det går här, men hos vissa funkar det...jaja återstår att se!

Hör av dig!
Kramis!

Anna S sa...

Hej! Vad bra att du kunde ta dej ur den hemska urk-känslan. Lite ändring av yttre saker är ibland vad som behövs. Och att unna sej något.

Jag tycker att den nya headern här på din blogg är fin. Rofylld. Ärligt. Också kul med omväxling.

Ha en fin höstvecka
Kram Anna S

Kia sa...

Fin logga! Ska du ha något på sidorna på bloggen eller som det är? Jag skulle också behöva piffa till min lite, vill göra om loggan.
Till Stockholm, kul. Nästa gågn får du komma och säga hej så bjuder jag på fika.

Kram Kia

Ps. Gillar fotoväggen.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar din nya sida, det känns lugnt och vackert och besöka dig. Det här är du, i alla fall som jag ser dig. Större bilder är läckert och din header är så vacker. Inte utan att jag blir avundsjuk på dina rena sidpartier, jag har ju så mycket trixeri på g så högersidan är ju belabbad med diverse. Jag tycker du ska ha så här, och din fotovägg är jättefin också.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Tycker att det blev jättebra och snyggt. Häftig fotovägg du skapat.
Kram Mamma C

Vita små hjärtan sa...

Ja här var det omgjort och finputsat vill jag lova!
Skitsnyggt!!!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Jag ska vara ärlig. Först tyckte jag inte om bloggens nya utseende men ju mer jag kikar så börjar jag sakteliga ändra mig. Bloggen är väldigt stilren och fin, särskilt med de större bilderna. Med de större bilderna blir det balans och sidorna känns inte tomma. Headern- stämningfull! Ja, här kommer man att trivas!

Kram Anna-Lena♥

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Vad roligt att hitta din presentation under kreativa bloggare. Där fanns du, lite hemligthetsfullt, som Mona Lisa!

Ljuva Drömmar sa...

Vilken tur att paketet kom på rätt dag och att du gillade innehållet och att det rosa pappret gick hem...;)

Jag förstår precis hur dina urk-känslor känns, här är det likadant... Skönt att det löser sig för dig, hoppas på samma för min del.

Dina foton är som vanligt underbara, jag är såå avis, vill också kunna ta sådana bilder.

När det gäller bloggen är jag kluven. Jag gillar att den är så avskalad och att bilderna är större men jag saknar nog ändå högerspalten. Jag har haft samma problem på min, jag vill göra om och ta bort men får det inte riktigt bra.

Hoppas du hade det bra i Stockholm, kramar Maria!

Kia sa...

Så du är också hästtjej. : ) rider du fortfarande? Jag har aldri varit nån men kanske blir. Den 21:a ska jag och en kompis på prova på för vuxna. Få se hur det går?!
Prova att ha bloggen utan något på sidorna ett tag. Sen om det känns tomt är det ju bara att lägga på.
Hur var Stockholm?
Kram Kia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefina foton på väggen! Du är ju väldigt duktib på bilder...
Hoppas du hade härligt i Stockholm!
Kram
Marie

en smula vitt sa...

Hej Hannis!
Håller med om att headern är jättefin men saknar också lite mer personligt på sidorna. Trots att jag gillar vitt;)

Angående råsponten som du skrev om på min blogg är det bara att spika upp den, även om du bor i hyresrätt. Det är ju bara att ta ner om du flyttar. Så kör på bara!

Ha det gott!
Kram Petra/

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Halloj Hannis!

Nu finns min tisdags-sanning på bloggen. Ett ryck jag fick när jag inte hade något nytt och fint att visa. Levererar bara den enkla sanningen om hur det kan se ut hos oss en vanlig tisdag, ostylat. Idag är det dock lite annat tema...

Kramar♥