Flasktork blir smyckshängare

Den här flasktorken (kallas dom så?)var en sån där sak som jag bara 
ville ha. Men den var inte riktigt i den färgen som jag ville.
Lite gulaktig.
Så före....
Och efter!
Till smyckena som jag vill ha framme i vanlig ordning.



Tack för alla era åsikter om nya bloggen.
Får se vad jag gör med den.
Jag vet att den känns lite tom på sidorna men tyckte att det
blev för rörigt med den förra mallen ett tag.

Nu blåser det höstvindar!
Och jag trivs med det, känns som att det lugnar ner sig lite den här tiden.
Finns mera tid för mys och avkoppling av någon konstig anledning.

Hoppas att ni har en bra vecka/Kram Hannis

21 kommentarer:

Tina sa...

Godmorgon!
Jag har aldrig sett ett sådan litet flaskställ, var har du köpt det?
Mycket smart gjort, ibland tröttnar man ju på sina saker och en förvandling som denna var inte dum!
Vilka snygga smycken du har...såg flera som var störtfina!

kram o ha en bra dag!

Tina sa...

Of course my darling!
Anteckningsboken köpte jag på Söstrene Grene i Dk för en tia..ångrar att jag inte köpte fler som jag kunde skänkt bort i present.

kram

Ljuva Drömmar sa...

Mycket snyggare efter att du fixat den. Passar ju perfekt till smycken.

Tack för ditt morgonsvammel =))
Det är precis samma för mig som för dig, saker som tar energi och att jag inte hinner det jag vill.
Det är väl bara att våga och prova nåt nytt!

Jag är säker på att det kommer gå bra för dig. Kramar Maria

Vintage House sa...

Hej
Så läckert och perfekt för smycken.
Jag äger dock 2 ringar och 1 halsband så det skulle inte bli så fullt på stället:)
Visst är hösten ljuvlig!!!!
kram
sandra

Anna S sa...

Hej Hannis! Vad fint att inte ha så mycket på sidorna av bloggen. Det blir väldigt lugnt och behagligt.

Såna flask- eller kruk-ställ är fina. Ditt blev väldigt bra efter att du tagit bort det gula eller målat över! Smyckena gör sej fint mot den mörkare färgen.
(Jag gillar också silver)

Kram till dej

Loella sa...

Hej fina!
Väldigt fint och smart. Denna förvaring var perdekt, och så många vackra smycken du har!...Blir mållös och alla i silver. Mums Hannis.

Gillar din fina nya blogg, Lugn, sparsam och behaglig, har även jag gjort nytt men lite plottrigare än din är den allt. :)


URK-känslan är inget vidare du, där hamnar jag med då och då, så förändring är ett ord jag gillar och tagit till mig i de flesta områden och sammanhang. Hoppas du hade en mysig dag i Stockholm. Jag var på föreläsning i går med Tina Thörner, det du, vilken powerkvinna! Hon har nog inga URK dagar....;)

KRamis fina du!
Loellan

Fröken Grön sa...

Det där var riktigt läckert!
Kanske en sådan jag borde införskaffa mig för att få lite ordning och reda på mina "juveler"...
Kram på dig!
/Anna-Karin

tre nyanser av vitt sa...

Läckert (flask) smyckesställ!! Vad fin din sida är, tycker din header är superfin. Jag vet inte hur man gör en med bild så jag har bara text i min :O. Jag har letar lite efter en ny mall till min sida med, sugen på förändring både på blogg och hemma på hösten :)
Ha de gott
Kram Marie

Fröken Fräken sa...

Jättecharmigt flaskställ och alldeles perfekt som smyckeförvaring! För ärligen så har man ju bra mycket mer smycken än flaskor som behöver torkas. ;-D

Jag tycker att din blogg blivit fin som den är nu. Jag gillar ju när det är lättläst, och inte för mycket bilder och text runtom. Enda jag kan tycka vore bra är om texten inte är mittcentrerad utan är vänsterställd - det är lättare att läsa!

Levindas Värld sa...

Men va läckert att ha den där flaskhållaren(?) till smycken! Och vilken bra storlek det va på den, har nog bara sett såna där i stor variant förut.

Ha det gott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh vad många snygga armband du har, just armband är det jag använder mest. Supersnyggt och hänga dom på flaskhållaren.
Ha en mysig dag, här blåser också löven runt idag.
Kramar
AnnaMaria

Anki sa...

Jag blir toookig på blogger, vet inte hur jag ska lösa det här...har du tips?? Eller ska jag bara vänta på att det fixar sig, vet ju att många har samma problem!

Haha, jodu han kan den grabben...men det kan ju du oxå, jag vet ju allt fint du gjort!
Nu ska jag få han till att göra en tallrikshylla *fniss*

Så snyggt med stället, och alla dina fina smycken...bara love it!

Sköt om dig & kram!

Vit dröm sa...

Perfekt för dina fina smycken ju, å snyggt blev det med ny färg :)
Kramar Anna

Mycket annat & lite betong sa...

Det blev snyggt! Fint att ha sina smycken framme så de syns. Många fina armband var det!

Ha en skön helg!
Agneta

Karin sa...

Hej,
vilket smart sätt att förvara sina smycken på. Och vad mycket fina smycken, verkligen ögongodis!
Ha en riktigt skön helg, ses nästa vecka! :)
Kram

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Rosor och Spetsar sa...

Det blev läckert, ditt flask/smyckesställ.
Förstår att du måste ha ett sånt - har själv den känslan när jag ser ditt.
Men du, vilka läckra amrband du har sen, jag älskar armband, mitt favorit för tillfället är ett med små ikoner.
Fotoväggen blev riktigt fin, dina bilder är så drömska och mjuka.
Vet inte riktigt vad jag tycker om din nya sida, den är vacker men jag saknar dina fina foton på sidan
Ha nu en skön helg
Kramisar
Annelie

Anci sa...

Din blogg är underbar och jag vill alltid återvända till den. Du är inspirerande !

Kram
Anci

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå.. Men vilken litet underbart flask/smyckesställ vill ha.. så fint m alla dina smycken.. önskar dig en trevlig helg kramar sussie

Mamma C sa...

Så smart grej, något sådant skulle jag ha. Slänger ner allt i lådor i stället.
Kram mamma C

en smula vitt sa...

Vad fint det blev! Mycket bättre i den mörka färgen.
Jag har varit vågad och målat om lite annat med en mööörk färg.
Titta in om du vill se.
Ha en skön söndagskväll!
Kram Petra/