Fotolek

En ganska usel uppdatering på pysselfronten
hos mig just nu men så får det vara för tillfället.
Håller på med avslut på jobbet,
sorterar papper, lämnar över
arbetsuppgifter och pratar med kunder.
25:e oktober är min sista dag på det här
jobbet sen börjar jag på mitt nya jobb.

För att släppa stress så brukar jag leka
med bilder, montage kallas det också.
Här kommer två varianter,
på tema händer.


Och jag lovar, snart ska ni
få se mina enkla tavlor!
För kors i taket, tavlorna jag tjatat om
sen i våras är nu klara. Det ni =))
Tack för era sköna och alltid så
goa kommentarer!

Kram Hannis




27 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gör du lika fina tavlor som du fotar lär det bli alldeles underbart fint. Helt ljuvliga foton.
Kramar
AnnaMaria

Systrarna Karlsson sa...

Som vanligt bjuder du på utsökta konstverk;) Den sista handbilden så vacker så den tog nästan andan ur mig... Du är så duktig...

Önskar dig en härlig tisdag
Annie

Tina sa...

O my så fin den första bilden är.
Du är en rackarn's bra fotograf du!

kram o hoppas tiden fram till avslutet går bra/Tina

pysseltanten sa...

Som vanligt heelt underbara bilder hos dej....<3
Spännande med nytt jobb! Lycka till!..:)
Kraaam Git

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Vilka VACKRA bilder. Spännande att få se dina tavlor :) Många hösthälsningar från Maria

Kia sa...

Snyggt! Ja man ju inte vara på topp jämnt men när du visar dig så levererar du! : )

Kram Kia

Vit dröm sa...

Underbara bilder! Vad spännande med nya jobbet :)
Ha en skön dag!
Kramar Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefina fotomontage! Och tavlor.. det låter spännande! Hoppas få se snart.
Kram
Marie

jakt,skor,barn,inredning sa...

Väldigt fina bilder ! Spännande att byta jobb ;) Kika in hos mig om du har tid ,tävling pågår . Nilla

Änglarnas hus sa...

Helt ljuvliga bilder!! du är verkligen ett riktigt proffs!!

Spännande med nytt jobb!! Byte av karriär också??

Kramis Sanne

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilka härliga bilder!
Ska bli kul att se tavlorna.
Kram Anna

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Åh, vilka vackra bilder! Gratulerar till nya jobbet! Så spännande.Ser fram emot tavlorna.

Ha en skön vecka!

Kram Anna-Lena♥

rustik charm sa...

Vackra bilder som alltid:)Ser fram emot tavlorna.

Ha en fin kväll.
Kram Kristina

Fröken Grön sa...

Ja du snäckan, du vet vad jag tycker om dina fotografier! Du har en himla känsla för det där!

Det har blåst här nere i Skåne också idag. Lite mysigt ändå med höststorm, bara man får vara kvar inomhus.

Må så gott!
/Anna-Karin

tinajo sa...

Har värsta rethostan och kan inte sova - men vad piggar upp bättre än att kika in här? Fina montage och jag ser fram emot att se tavlorna sedan! :-)

Ellinor sa...

Ser fram emot att se dina tavlor!
Stressa lugnt på jobbet (ok, vet, lättare sagt än gjort...) och hoppas du får ihop allt tills det är dags att gå vidare.
Kram
Ellinor

Anna S sa...

Fina bilder; lite drömlikt.
Händer och andra kroppsdelar är tacksamma att ha i inredningen tycker jag.

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Anna S

Therese sa...

Tack själv för att du bjuder på fina bilder:)

Må så gott det sista på jobbet, ser mycket fram emot att få se dina tavlor:) Stor kram Therese

Kia sa...

Känner likadant med maten. Samma, samma. Känns så tråkigt!

Kram Kia

Lily sa...

Jättevackra bilder!
Ha det så gott
Kram Lily

Ljuva Drömmar sa...

Vilka underbara bilder!! Du är så duktig. Jag önskar att jag hade tid att lära mig sånt men nu är det bara garn och stickor som gäller för mig.

Lycka till i min utlottning1
Kramar Maria!

Anci sa...

Det är sååååå fina bilder. Någon till salu ?

Kram
Anci

Mamma C sa...

Gillar bild nr.1 jätte mycket. Du är så duktig med kameran oxå. Ska bli kul att få se dina tavlor.
Kram Mamma C

Loella sa...

Det ser jag fram emot, dina egna tavlor, kan tro att de är/kommer vara vackra....

Men, tror jag missat något, ska du byta jobbe?...Vad blir det nu då..och Lycka till med allt avslut, jag vet det är att göra..:)

Pussen!
Loella

Rosor och Spetsar sa...

Gud så vackra, låter härligt att kunna stressa av och skapa så vackra bilder. Jag brukar ta ett bad för att stressa av, tycker det är så skönt och jag slappnar av totalt.
Spännande med dina tavlor - det ser jag fram emot
Ha en härlig helg
Kram
Annelie

Monkan sa...

Kul att leka med bilder :) verkligen vackra montage. Och snygg tidningskruka, jag har väl fuskat med min då :) bara lindat papper runt en plastkruka.

Och så det där med datum i inläggen. Tur för dig du att du kom på hur man gjorde för om du hade frågat mig så hade du verkligen försatt mig i en hemsk situation... sliten mellan en önskan att hjälpa, och min minst lika starka önskan att det ska vara datum i inläggen. Men här är jag och läser din blogg ändå, trots saknade datum ;)

Industri house sa...

Hej hannis! Jag ser verkligen framemot att få se dina fina tavlor:))Låter spännande med nytt jobb...Ha en härlig helg, kramkram jessica.