Award

Från pyssligaste trollkonstnärerna Systrarna Karlsson
fick jag en award.
Tack söta ni för dom fina orden som följde med!
Med den här så följde några frågor med så här kommer dom:

1. Varför började du blogga?
Låg sjuk hemma med datorn på magen och upptäckte bloggvärlden.
Äntligen en värld där man kunde dela intresset med att göra om
och leta på loppis, sy, måla och fixa med likasinnade.

2.Vilka bloggar följer du?
En mängd olika, allt från mode till "enbart" skrivande.

3.Favoritfärger?
Vitt, svart och grått. Ganska enkelspårig på det sättet=))

4.Favoritfilm?
Just nu, Svinalängan och The fighter

5.Vilket land drömmer du om att besöka och varför?
Australien, för att få uppleva vildmarken.
Sydamerika och då Colombia, för att vandra.
( Till Colombia verkar ingen vilja följa med dock)

Så ska den vidare, och jag vill inte ge den till några
utan till alla som dyker upp här.
För att era kommentarer, tips och feelgoodspår är
faktiskt en höjdpunkt i vardagen!

Finaste veckan till er/ Kram Hannis



10 kommentarer:

tinajo sa...

Kul att läsa! Hoppas din måndag är fin, kram! :-)

Tina sa...

Jag måste se Svinalängorna, bara måste..
Kul läsning om dig, fining!

kram

Vintage House sa...

Hej
Visst är det underbart med bloggen:)
ha nu en fin fin måndag
kram
sandra

Helena sa...

Hej!
Grattis till awarden!
Kul läsning!
Kram Helena

Anki sa...

Grattis hjärtat! Å du, vilka fina tavlor, tyget runt ramen är en höjdare!

Nja, målningen ligger på is, har så förbannat ont i nacken av allt ålande runt men jag ska ta tag i det...ringer om det går åt helve...haha...som vanligt!
Jag ska kolla efter svart garn så fixar jag åt dig, vill du ha dom vita innervantarna oxå?

Ha det så skojsigt nu då i dagarna två *fniss*..gör inget dumt, i alla fall inget jag inte skulle gjort, hihi! Luring!!

Sköt om dig hjärtat!
Kram!

Anki sa...

Allt klär en skönhet vet du väl *fniss*
Japp, håll dig på mattan nu, hör av dig när du får tid!

Kramis!

Kia sa...

Vad kul! Jag har också fått en.

Häftiga ramar du fick till.

Kram Kia

Tina sa...

Glömde säga att jag gillar din nya header!
Lyktan kommer från Gekås Ullared, kostade några tior för den största modellen...

kram igen

Systrarna Karlsson sa...

Du är så värd Awarden;) Roligt att få reda på lite mer om dig...

Önskar dig en ljuvlig kväll/annie

Mamma C sa...

Har The fighter liggandes på rumsbordet. Den har legat där nu ett par veckor nu. Köpte den när andra sa att den var bra. Kanske dags att se den.
Kram Mamma C