Lite fotolek

Jag är nog inte ensam om att vara galen i skor.
Just dom här blev omedelbart föremål för fotolek.
Med lite körsbär...

Häftiga detaljer
Inget jag kommer att galoppera omkring i under
midsommar dock=))
Då blir det mer bekvämt med klänning och converse.
Helgen ska firas på landet i år.
I en stuga vid en sjö förhoppningsvis med sol!

Passar på att önska glad midsommar.
Kram Hannis

PS.En fråga, är det någon som vet om det går att byta etiketter på
gamla inlägg utan att man publicerar dom igen?
Ska göra en städning på bloggen är tanken.

Och Anna, Hoppas att du får en riktigt härlig helg! Kram =))

22 kommentarer:

the shed sa...

Ja, det gör det. Det har jag gjort genom att trycka redigera inlägg, sen bara bytt etikettnamn..INTE publicera, då alltså.
Skorna är väldigt snygga, sådana jag bara ser på tv och i tidningar. Är ju nästan 1.80 och hade jag tagit på mig dom så hade jag blivit en tvåmetare..

Trevlig Midsommar på dig också!
Stor härlig kram till dig!

Anci sa...

Häftiga bilder ! Roligt att du tänker lite annorlunda.

Ha en riktigt skön Midsommar i högklackat eller ej :)

Kram
Anci

my white mess sa...

Hej Hanni!
Skitsnygga dojjor! Jag är också en conversse och klänningtjej, så några klackar springer inte jag heller omkring i.
Ha en fin midsommar om vi inte ses förr:-)
kram Malin

Fröken Grön sa...

Du är verkligen en duktig fotograf, Hannis! Och "pjucksen" var verkligen coola. Klackar funkar inte på mig, dock. Ser ut som Bambi på hal is i sådana...

Passar på att önska dig en härlig midsommar på landet, om vi inte hörs dessförinnan!
/Anna-Karin

Vintage House sa...

Hej
Superläckra skor och bilder:)
älskar oxå skor och hade gärna haft de klackarna tycker det är så snyggt men fötterna tycker inte likadant.
ha en fin dag
kram
sandra

Kia sa...

Dom skorna blir väl toppen att dansa runt stången med!! Sen att du sitter fast i gräsmattan är väl en annan sak.

Ha en trevlig midsommar!
Kram Kia

Vit dröm sa...

Vilka läckra skor!
Ha en mysig midsommarhelg och hoppas vi får sol i hela landet! Kramar Anna

Pysselpalatset sa...

Halloj, håller med skor är något speciellt..... Triggar habegäret...Dessa är osedvanligt läckra... hoppas du får en mysig midsommar kram Jeanette

Inaa sa...

Fina och härliga bilder....som du säger så är det nog inga skor för ett midsommarfirande på landet...
Trevlig midsommar!
Inaa

Therese sa...

Hej fina du!

I'm back:)

Underbara skor, "gör-läckra" som vi säger i götet haha! Förstår om du inte kommer knata runt i dem på midsommar, då ska man vara fri att gå och dansa vart som helst så jag förstår ditt val av converse.

Hoppas du mår bra och får en fantastisk helg på landet! Stor kram Therese

Lily sa...

Urläckra skor, fast inget att kuta omkring i på midsommar :)

Ha en fin och skön midsommar
Kram Lily

tinajo sa...

Fina skor - jag älskar att se högklackade skor men köper dem sällan av någon anledning. Ha en fin midsommar om vi inte "ses" innan! :-)

STENLYCKA sa...

Så underbart vackra bilder som alltid från dig!!!
Jag önskar dig en underbar midsommar!
Var rädd om dig
Varma kramar!
Raina

Stina sa...

Hej rara du!

Kikar in och önskar dig
en härlig midsommar helg.
Hoppas vi har vädrets makter
med oss så vi slipper regn.

Ha det bäst!
Kram Stina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka häftiga skor, dom är ju supersnygga bara och ha framme. Och jag kan tänka mig hur snygga dom är på. Fast midsommar firas nog lättare i converse.
Glad midsommar
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Önskar dig en fin Midsommar!
Kram Agnetha

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Kikar in för att önska en skön SOMMAR ♥
Kramar från Maria

Industri house sa...

Supersnygga skor! Ha nu en riktigt härlig midsommar hannis, kram på dig/ jessica=)

Änglarnas hus sa...

hallojsan Hannis!!

Såå fina foton..proffset!! :)

Det låter som om du skall fira midsommar på ett härligt ställe..Själv skall jag vara hemma med familj och vänner!!

Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarafton goaste bloggisvän!!

Kramis Sanne!!

Anna S sa...

Tack Hannis! Hoppas det blir en kul fest för dej ikväll!
Midsommar-kramers. :)

Systrarna Hjertén sa...

Ja, det tror jag går bra (byta etiketter alltså).

Hoppas du haft en bra midsommarhelg. här var det lugnt värre i fredags och igår Liseberg!!!

Mvh
Frida

Anonym sa...

Hutlöst snygga dojjor!:)

enkla nettan