Amuletten

Det var trist det som hände med bloggarna.
Mest trist var att hälften av kommentarerna
på förra inlägget försvann så jag har inte en aning om
vilka som varit här,om jag missat någon fråga eller hälsning.
Jag såg att det fanns kommentarer men när det
gick att ta sig in igen då var dom borta.
Så om jag inte svarar, så är det teknikens fel=))

Amuletten (vet inte vad jag ska kalla den)
som har hängt på skrivbordslampan hamnade
under städningen på ett par stenar.

Och där får den stanna...

Blev ett sånt där miniarrangemang för
att svänga sig med långa ord.



Ny vecka, nya utmaningar!
Här består den av jobb,jobb,jobb och
träning inför lopp som ska springas(hur jag nu kunde hoppa på en sån sak),
packa saker som ska skickas och roligt fotograferande.

Hoppas att ni får en bra vecka!
Kram Hannis

22 kommentarer:

the shed sa...

Fin amulett, du tar alltid så fina bilder.
Ja, måndagen är här och veckan startar med buller o bång även föe mig.

Ha det gott Hannis!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
En sån amulett har jag, eller i alla fall en som är lik din. Snyggt och bara lägga den bland stenarna. Låter som du får en stressig vecka, och lycka till med träningen och loppet.
Kramar
AnnaMaria

Så Vitt Jag Vet sa...

Amuletten är vacker.. Har en likaden som är instucken i en hemrevnad (blomma)...
Ha en bra vecka !
Kraam
Sanne

Fröken Grön sa...

Jättefina bilder, Hannis! Du är duktig både med kameran och på bildkomposition.

Blogger kraschade verkligen rejält i fredags, verkar som om vi är många som drabbats av samma teknikstrul som det du beskriver. Lite komiskt mitt i eländet tyckte jag det var att inse hur beroende man blivit av er där ute i "Blogglandia", hihi!

Önskar dig en finfin start på veckan!
/Anna-Karin

STENLYCKA sa...

Underbara bilder som vanligt!
Ha den bästa veckan!
Kram Raina

Ett Vitare Hem sa...

Vackra bilder som vanligt!
Ha en riktigt fin måndag!
Kram/Lena

Vintage House sa...

Härligt vackra bilden.
Verkar som alla har haft samma problem.
Allt försvann hos mig med.
Ha en skön måndag
kram
sandra

Stina sa...

Hej svejs.

Länge sen nu som jag skrev här hos dig...men kikat har jag gjort :)
Så fina bilder du visar,borde bli inspirerad men, nej :)

Antar att det är vårrus på gång, därav träning. Jag skulle ha sprungit i Västerås i morgon. Har lämnat återbud idag,har en ljumske som har krånglat i flera veckor så jag har fått vila från träningen.
Sånt är livet...nu satsar jag på tjejmilen och hoppas att problemet med ljumsken går över.
Tant är envis som få :)

Jag fortsätter att kika in här så fort jag ser att du uppdaterar.
Ha det bäst!

Kram Stina.

lugnet sa...

Kanske en lyckoamulett:) Lycka till med din träning och hoppas du får en ToppenVecka!
Kram//Ulrica

Vit dröm sa...

Ja jag märkte att det var nåt knas med bloggarna...
Så fin amulett!
Ha en bra start på veckan kära du!
Kram Anna

Industri house sa...

Ha en riktigt fin vecka Hannis du med! Kramar jessica=)

tinajo sa...

Fin amulett!

Ja, kanske kommer kommentarerna tillbaka - vi får hoppas! :-)

milla-andante sa...

Ljuvliga bilder och jag anade väl att det fanns ett proffs bakom din fina hårfärg!

Lycka till i loppet!:)
Kram

Therese sa...

Kan det vara Göteborgsvarvet månne...?! Då ses vi i så fall:)

Och jösses vad fint du gjorde i din lilla skrivbordshöra, älskar de inslagna böckerna.

Ha en bra jobbvecka! Solig kram från Therese

Kia sa...

Kul eller kanske inte. : ) Vad ska du springa för något?
Det kommer gå jätte bra. De säger att när man tror man håller på att dö så orkar man lika mycket till!

/ Kia

Hanna sa...

fin amulett.
Ha en bra måndags kväll.
kram
Hanna

Mamma C sa...

Vackra bilder på ditt lilla miniarrangemang. Här gick vårruset ikväll i stan. Men nu är det 3 år sedan jag var med och sprang.
Kram Mamma C

pysseltanten sa...

Ahaa...då var det inte bara min dator alltså....Tänkte väl...när jag skulle gå in i lördags, var mitt inlägg som jag gjort i fredags BORTA!!...Hmm...hur kul e de lixom..Men som tur var, kom det tillbax...:))
Jahapp...så du tränar för ett lopp du...kan det vara vårruset månne?...Deltog i det för ett par år sen...kul grej iaf...
Nuförtiden håller jag mej till gymmet..:)))
Kraaamizar Git

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs!
Låter spännande att springa lopp! Jag springer ibland, men det hör inte till favoritträningen...men det är ju enkelt.

Vad du är duktig på att pyssla och rensa och sälja. Jag skall snart få tillbaka alla prylar till det utrymda förrådet....där finns det mycket att sälja.

Ha det gott, lycka till med träningen. Kram Monica

PS. du får gärna hjälpa mig med en röst i en fototävling på fromedposten.se/blogg/tavling5 - min bild är nummer 5

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Tänk vad vackert det blev med amuletten och stenarna. Lycka till med träningen nu också. Ha de gott denna regniga dag Kramar från Maria

Anki sa...

Haha, ja ta ut dig nu vet jag så du är utvilad när du kommer till mig...jag hade ju tänkt att vi skulle jobba??...meeeen det blir väl att slaska vin då ist, eller??? (blink)

Kraaaaam!

enkla sa...

Hej! Jag har precis hittat din blogg och jag gillar den redan. Så fina bilder. Jag de älskar gamla korsen du har på väggen- så vill jag också ha det, vilken dröm. Skulle bli jätteglad om du gjorde ett inlägg om vart du köpt dom eller var man kan hitta så fina kors någonstans.

nettan.klar@gmail.com

Eftersom det finns så många nettan i bloggvärlden så kallar jag mig nettan-enkla och ibland bara enkla.