Skåpet

Det här stackars skåpet har ju åkt fram & tillbaka
men nu ska det få stå ett tag.
Före...

Efter...

Fördelen med en sån här grej är att det går att
återställa snabbt om jag skulle ledsna.

Och att det blev lite mera liv på något sätt.
(stora ord om ett skåp...)

Eftersom att jag har väldigt lite tavlor så behövs det
något som bryter av.

Favoritsjalen som är för stor för att användas
får hänga här i stället.

Vilka härliga pärlor ni är!
Hur tackar man för era fina ord om
änglabilderna och min syster??
Kan inte säga så mycket mer än att hjärtat
blev väldigt,väldigt varmt!

Lördag, ljuva lördag!
Skönt med dom där dagarna där inga måsten finns.
Så jag tänker gå i pyjamasbrallor hela dagen=))

Kram Hannis

28 kommentarer:

the shed sa...

Stora ord om ett FINT skåp, är aldrig fel! Så fiffig du är Hannis, skåpet är hur läckert som helst.
Dina ideér förvånar och inspirerar mig alltid..wow.

Kram o skön lördag på dig, Tina

milla - andante sa...

Det här måste berömmas i stora ord, SÅ SNYGGT!!!!!
Du är en fena på att tänka nytt och inspirera! tack för det!!

Kram

Industri house sa...

Hannis! Du är verkligen fenomenalt duktig på att pyssla! Jag har ett liknande skåp härhemma, så jag kan ju säga att jag blev sugen på att göra likadant!! Ja man blir verkligen inspirerad att kika in här hos dig. Ha nu en riktigt mysig helg, kram jessica.

vitaloppan sa...

Så snyggt skåp! Bra jobbat och riktigt snyggt med decoupaget också:) Gud så fina änglabilderna blev. Du är en fantastiskt fotograf:)
Ha en underbar helg.
Kramar Linda

Cathrin sa...

Hihi, pyjamasbyxdag låter alldeles perfekt. Jag har vakat hela natten med en liten kräkis så det skulle behövas här med. Ditt skåp är ljuvligt. Lika fint piffat som utan iofs, men gillar att hitta andra sätt att skapa blickfång. Hm, nu börjar jag fundera på vad jag själv kan fixa med här hemma... Så är det alltid när jag tittat in hos dig. Jag både njuter av dina fina bilder och blir inspirerad.

Kramkram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken skillnad det blev med sidorna fastsatta på framsidan av skåpet, som ett helt annat skåp. Det är jättekul och ändra lite emellanåt, speciellt den här årstiden börjar man få lust och göra om lite. Jätteläckert skåp.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Anna S sa...

Vilket fint skåp du har..! Det är fint både med och utan bilder på. Men det stämmer att det blir lite mer liv med nåt som bryter av.Sjalen passar ju perfekt där med.
Fina bilder du tagit på din syster i änglavingar med. Det är kul att leka med kameran.
Ha en fortsatt skön helg!

Kram Anna S

Kia sa...

Vad har du använt? Gamla boksidor kanske? Blev lite annorlunda stuk på skåpet än innan.
Pjamasbyxor hela dan, undra när jag kunde göra det sist, tror jag aldrig gjort det! Om jag varit sjuk kanske. :) Själv var jag ute i skidspåret 9.30.
Ha en toppen lördag!
Kram Kia

Fröken Grön sa...

Skåpet är jättefint både före och efter! Kul att kunna förändra med ganska små medel. Skulle också vilja ha ett skåp i den storleken att ha nere i tvättstugan (när den nu blir klar...), för att förvara sänglinne och handdukar i.
Pyjamasbrallor hela dagen låter helt klart som min melodi! (Men vi har vänner på besök idag, så jag får skärpa mig, hehe!)
Ha det riktigt gott idag!
/Anna-Karin

Mamma C sa...

En annan fick klä på sig idag. Skulle iväg på lite grejer. Men annars är det nationaldräkten som gäller här om lördagarna. Blev ju jättefint på skåpet. Ha en fin och skön lördagskväll.
Kram mamma C

Lantliv i Norregård sa...

Looooooovely;o)

Kram Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Ombyte förnöjer och detta blev skit snyggt! Piggar upp och precis som du säger det blev mer liv i det!

Ha en riktigt skön kväll!
Kram Susanne

Linda sa...

Sååå fint!!! Blev super ju :)

Ha en härlig Lördag!

Kram Linda

CaramellePastelle sa...

Härligt! Dina kreativa idéer sinar aldrig. Skåpet blev bara såå fint! Fint innan också, men det blev så personligt, liksom.

Kram Camilla

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint skåp, har letat på loppisar länge efter något liknande men inte hittat något ännu
Ha en fortsatt bra helg

Loella sa...

Pjamasbrallor på här med hela da´n, visst är det så skönt!

Skåpet är jättefint, blev mysigt med bilderna i avmätta toner...

Din blogg är fin!
Kram Loellan

Stina sa...

Men så fint skåpet blev...säger igen...du är så fiffig :)
Här har kläderna varit på sen tidiga morgonen.
Blev en resa till Västerås idag med en väninna och hennes bonusdotter. Hon tar studenten nu i sommar och jag har fått den stora äran att sy både studentklänning och balklänning.

Hoppas du haft en skön lördag i dina pyjamasbyxor :)
Kram Stina.

Hanna sa...

Vilket fint skåp du har.
kram
Hanna

Anette sa...

Mycket fint skåp! Roligt att göra förändringar=)
Kraaam/Nettan

Vit dröm sa...

Så fint skåp! Kul att kunna förändra med så enkla medel:)
Ha en skön söndag!
Kramar Anna

en smula vitt sa...

Vilken kul idé! Blev verkligen snyggt och annorlunda. Precis som du säger, mer "liv".
Ha en skön söndag!
Kram Petra/

Anci sa...

Tack för ditt tips om loppis ! Jag ska försöka gå dit.

Skåpet är fint både före & efter.

Kramar
Anci

Therese sa...

Det skåpet är ju helt underbart! Blev superfint efter förvandlingen också:)

Hoppas du har haft en bra helg! Kram Therese

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen,
hoppas din helg har varit skön och precis så kravlös som du hoppades!! Och så fint skåpet blev...!!

Min helg har innehållit skridskor, god mat och musik!!

Önskar dig en skön och solig vecka!!
Kram Monica

Rosor och Spetsar sa...

Härligt att strutta omkring i pyjamas hela dagen, jag kom ur min lagom till lunch men bara för att jag skulle på sjukhusbesök.
Skåpet blev urläckert,du är då full av goda ideer Hannis.
Ha det bra
Kramar
Annelie

Anki sa...

Ja vad jag tycker om det skåpet vet du ju redan *ler*...LOVE LOVE LOVE, å sååå snyggt det blev efter din makeover...du har idéer som få!
Nu ska jag decoupagea mitt pottskåp minsann, har faktiskt målat första "stryket" nu!
Bilderna på syrran är bara mmmmmmm...jag är helt såld på dina bilder gumman...har precis tittat på dom du tagit på "kottarna" *ler*

Å Tack Hjärtat...för att DU är DU!

Massa kramar!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint det blev!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Eldrid sa...

SÅÅÅÅ FINT!!!
Dette kan du! Alltid så kreativ...hvilken genial ide!
!!!

Og ps..Hvilken fin banner du har:)

:)
Eldrid