Blandat 2010

Egentligen kanske man ska göra en summering innan
det nya året börjar men jag är lite seg så det kommer nu.
Ni har redan sett det men det var ganska kul
att kolla på vad man själv pysslat med.

Året började med nya hyllor i köket.
Och kors i taket dom är kvar där!
Dels för att det är praktiskt men också för att det
är en sån där"här kan jag byta ut saker när jag vill" plats.

Plåtskåpen som var gula och bruna släpades hem
och blev bra förvaring + en favoritmöbel.

Hallen gjordes i ordning och dom fina tavlorna
fick komma upp.

Grått började släppas in och har också blivit en
favoritkontrast hemma.

Pysselhörnan som inte är lika städad längre men
som används till allt möjligt.
Precis som det var tänkt.

Köksbordet som snickrades ihop.
Det är jag riktigt nöjd med.

Likaså skiljeväggen alá minivägg.

Det var några av mina favoriter=))

Hoppas att ni alla har haft bra helger och
känner er utvilade och laddade inför ett nytt år!


Kram Hannis

26 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan1

När man sitter och tänker tillbaka så är det en hel del som har h'änt..och du har verkligen inte legat på latsidan!!

Såå mycket fint, och så många tips som du alltid bjuder på!

ha det gott!! Kramis Sanne!

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året!
Kram/Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag insåg också att varje blogg ska ha någon form av sammanfattning av året, så jag gjorde min idag också. Jag kommer ihåg allt du visar, och jag tycker det är så fint. Du är väldigt duktig med både hammare och pensel. Ska bli superkul och se vad du hittar på detta år.
Varm kram
AnnaMaria

the shed sa...

En sån fin sammanfattning av förra året! Bild och inredningsmässigt jätteläckert, gillar din förvaring av filtarna...undrar lite vad du har för en skrivbordslampa? Liknar en jag sett på IKEA, är på jakt...

Ha en bra söndag, KRAM Tina

Ewa`s Galleri sa...

Vad mycket fint du gjort under gångna året
Plåtskåpen är det gamla omklädingsskåp?
Ha en bra dag

Huset mitt i byn sa...

Du har hunnit med så mycket under 2010, snyggt blev det med :)

God fortsättning på det nya året
Kram Pernilla

Fröken Grön sa...

Minns alla saker du visar och kan bara återigen konstatera att du är fantastisk! Tror mitt något försenade nyårslöfte måste bli att prova på att snickra något under 2011. Odlingsbäddar, kanske. Och en torklina. Får rådfråga dig när det blir dags att ta fram hammaren, hihi!
Hoppas du har haft en skön nyårshelg och att du får en bra start på det nya året!
/Anna-Karin

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Åh, jag tittar och suckar! Allt är så fint hos dig. Köksbordet, skåpen, hyllan. Du är en verklig idéspruta. Ibland brukar jag fundera på hur det skulle se ut hemma hos mig om du kom över och stylade lite. Ibland behövs andra ögon.

Här fortsätter stor röjningen. Håller som bäst på och städar undan julen. Som tur är går det fort för jag har inte så mycket framme. YES!

Ha nu en fin fortsättning på det nya året!

Kram Anna-Lena

CaramellePastelle sa...

Så fantastiskt fint du gjort hos dig! Och jag vet att du kommer till att fortsätta med dina härliga projekt även detta året!
Kram Camilla

Hem och Harmoni Marie sa...

Fin tillbakablick.... många fina lyckade projekt!
Gillar verkligen din gråa färg, jättesnyggt.

Ha det gott, kram Marie

jakt,skor,barn,inredning sa...

Gott nytt år och god fortsättning ! Nilla

Mamma C sa...

Många suveräna och toppenprojekt som du åstakommit under 2010.
Kram Mamma C

Anette sa...

Gott nytt år på dig och en god fortsättning! Förstår att du är nöjd med dessa gobitar du valt ut i inlägget=)
Kraaaaaam/Nettan

Vintage House sa...

Hej
Härligt härligt och massa fina idéer..
Tack för all inspiration förra året ser fram emot ett nytt härligt år..
kram
sandra

Rosor och Spetsar sa...

Härliga bilder Hannis, det är alltid inspirarande att kika in till dig.
Ha nu en bra början på det nya året
Kramar
Annelie

Fröken Fräken sa...

Många härliga återseenden! Plåtskåpen är nog en favorit.. och köksbordet!! Jag började ju på årskrönika men kom av mig.. men det var ju faktiskt kul att se allt vad man gjort, då man ibland funderar på vad som har hänt under ett helt år.

Stacker som börjar jobba imorgon. Det känns ganska så gott att ha en ledig vecka till framför sig, även om jag ska ha lite hunddagis också!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!!
Tänk vad mycket du har fixat med under året! Härligt!
Nu när mitt första riktiga bloggår är till enda så upptäckte jag hur kul det är att titta tillbaka på sin egen blogg. Brukar jag aldrig göra..

Kram Monica

Sjabbig men chic sa...

Ja, mycket fint Hannis... Och vet du vad? jag hoppas att du har en riktig kanonstart på det nya året!

Kramis Lisa

Anci sa...

Hej !
Du måste vara riktigt nöjd när du kan se hur mycket fint du har skapat. Jag beundrar din skicklighet och din förmåga att göra klart saker ! Till skillnad från mig... :)

Det är min son som är den duktiga fotografen.

Kram
Anci

Sanna sa...

Helt underbart hem du har! Vad kul att du gjorde en sammanfattning i bilder. Gott nytt år!

Vit som snö sa...

Härlig tillbakablick med massa fint! Jag tyckte också det var kul att göra en resa bakåt och se vad man gjort under året.
God fortsättning på 2011!
Kram Cilla

Cathrin sa...

Så mycket fint du gjort! Och mer där till, måste jag tillägga... Matbordet är jag fortfarande grymt impad av. Det är bara så fint. Skåpen blev också väldigt bra. Det är synd att vi bor så långt i från varandra för på jobbet finns massor av sådana skåp. Som skall slängas. Och jag får bara inte in dem här hemma. Hur fint det än kunnat bli...

Kram
Cathrin

milla - andante sa...

Roligt att se även om det visats förr, man glömmer ju och jag blir nu påmind IGEN om hur fantastiskt kreativ du är och vilket öga du har för skönhet!

Gillar din ros, så vacker bild, och dina ord om bloggandet!:)

KRAM vännen!

Therese sa...

Jag hade tänkt säga vilken som min favorit är. Så tänkte jag säga plåtskåpen, men så hittade jag köksbordet och sen skrivbordet, och sen lådan i hallen, och sen älskar jag din nya tv-bänk...! Så jag utelämnar det där om favorit, jag gillar ju allt!

Hoppas starten på året varit bra!

Stor kram Therese

Viola sa...

Ha allitd beundrat din kreativitet och att du kan själv..:) som Lotta sa..ha en skön kväll, kramen

Industri house sa...

Så mycket fint du gjort!! Alltid lika mysigt att kika in här i ditt underbara hem,tack för en underbar blogg! Kramisar jessica.