Tv-pall...

½ pallarna från jobbet är äntligen klara.
Har två stora som jag tänkt använda till bord eller
sänggavel men efter att ha målat alla dessa brädor så
ligger jag lågt med den tanken ett tag

Superkass bild men jag tror ni ser ändå=))

Jag är ganska belåten med att tv:n som är bland
det fulaste jag vet nu åtminstone har något att stå på.

Jag gillar hjul på saker så även här

Och lite plats finns det för sånt där som måste
finnas, som en låda för fjärrkontroller.

Hyresvärden bytte för ett tag sen bredbandsleverantör.
Till något sååå modernt och nytänkande,
det nytänkandet betyder att jag måste ha fyra olika modem
för att få telefon, tv och internet att fungera...
Så fördelen med just pall som tv-bänk är att jag kan trycka
undan alla sladdar bakom.
Lite lagom lyxproblem en Lördag=))

Nu, kolla kakan jag bakar.
Mmmm, det kan betyda brand i köket i värsta fall men måste ju
testa med tanke på att jag ska stå för adventsfika i morgon.

Hoppas att ni som kikar in får en fortsatt mysig helg/
Kram Hannis

26 kommentarer:

Kia sa...

Häftig tv-bänk du gjort!
Bra när man kan gömma undan saker.

Kia

Rosor och Spetsar sa...

Läckert Hannis, tänk att något så fult kan bli en snygg möbel.
Såg på Äntligen hemma hur de gjorde ett snyggt bord av en massa fruktlådor.
Gillar tanken med återanvändning.
Kram på dig
Annelie

Lantliv i Norregård sa...

Orginell & Läcker!!!

Kramar Malin

Stina sa...

Du är bara bäst Hannis....så läckert.

Har inget mer att tillägga :)

Kram och godnatt!

Agneta sa...

Åhhh va hittar vi väl här... melodi kommer inte ihåg ;)

Jaha, vad fan skall man säga, inget, jag har sagt allt! Men ok då, lite jula-boost får Du väl ha...... Du är den bästa cyberlillasyrran ever..... och Dina skapelser förtjänar en plats i ett eget magasin!

Nyckelord för denna långbenta skånska är; Flytt, Uppsala, Gävle, platschef, HVB hem, Frankrike, julanarkist, glad & liiiiite nervös.....

Love A

Ps. I stopped believing in Santa Claus when I was six. Mother took me to see him in a department store and he asked for my autograph.... Shirley Temple. Ds

Tigris Predikantan sa...

Trevlig fjärde advent!
;)

the shed sa...

Läckert och praktiskt!
Kollade in hjul på CO häromdagen, får nog bygga något med sådana..
Jättesnyggt!!

Kram o trevlig fjärde advent, Tina.

Ett Vitare Hem sa...

Så himla läcker den blev!!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag är glad att du skrattar, jag har ju haft tur så jag kunde få stryk på sistone. Du är otrolig alltså! Så jättefint det blev, tom tv:n ser fin ut när han (Obs att jag skrev han) står där. Och hjul på det var bra, lätt och flytta när du städar.
Ha en mysig söndag
Stor kram
AnnaMaria

Sköna o Gröna Ting sa...

Hoho.., är du himma, är du vaken???
Innan jag önskar dig en härlig 4:e advent vill jag säga att...

JAG ÄLSKAR TV-BÄNKEN!!!
Du é bäst bannimej....

Nu skall det stekas köttebullar till tusen..
Ta hand om dig Hannis
Kram
Marianne

Anci sa...

Tänk egentligen vad mycket vackert och snyggt du gör ! Och vad du kan göra. Jag menar det !!

Kram
Anci

Lily sa...

SUPERFINT!!
Jag tycker också att TV:n är något av det fulaste som finns. På ditt nya fina bord tänker man inte så mycket på den..Kanon med hjulen, snyggt och praktiskt! Så himla fint med lastpallar :)(När jag flyttat nästa gång ska jag fixa typ ett planteringsbord av lastpallar).
Ha en fin fjärde advent
Kram Lily

Mina finaste sa...

Hej, tack för din fina kommentar om nyfixade klädkammaren :) Jag gillar inte heller TV:n som möbel, men det är ju så svårt att trolla bort den. Men din pall var rolig och fin! Bra idé!

Ha en skön dag!
Kram Marie

Mamma C sa...

Dessa virrvarr med sladdar och kablar som blir. Då är det toppen att ha något snyggt att gömma dom bakom. Din tvbänk blev toppen, och hoppas att kakan inte blev bränd nu.
Kram Mammma C

Anna S sa...

Bänken blev jättefin! :) Toppen att gömma undan fula sladdar med.
Ha en fin vecka och tack för att du delar med dej på din blogg! :)

Mvh Anna *som knådar vit lera som ska bli nån figur*

Fröken Grön sa...

Du är härligt uppfinningsrik, Hannis! Det där blev hur bra som helst! Och så himla perfekt att det går att gömma undan saker i "hålorna".
Åhh, nybakat, - jag kan känna hur gott det luktar hemma hos dig nu. Här är vi lata och kör på Pågens saffransgifflar till kaffet, - inte så dumt det heller!
Ha en riktigt skön sista adventssöndag!
/Anna-Karin

Industri house sa...

tv-bänken blev ju hur snygg som helst!du är så duktig på att få till den där myskänslan i det du gör!ha en fin 4:e advent,kram jessica.

Therese sa...

WOW! Shit vad snyggt! Jag överger min idé om att ha en lastpall som soffbord, en tv-bänk får det bli:)
Min to-do-list för våren är redan för lång, men den här får nog åka upp till första platsen haha

Ha en fortsatt skön hleg!

Kram Therese

Ljuva Drömmar sa...

Jättesnyggt! Hjul på möbler är sååå bra.
Den påminner om min första tv-bänk jag byggde i tonåren. Den hade självklart hjul, hyllorna var brädor och mellanväggarna byggde jag av tegelsten. Väldigt inne just då och väldigt tungt...

Hoppas att det gick bra med kakan och att du har haft en skön helg.

Önskar dig en underbar vecka, kramar Maria!

Vintage House sa...

Hej
Härligt läckert:)
Hoppas kakan blev god:)
kram
sandra

Eldrid sa...

Så kul pall du har lagat! Fint å ha noe lekkert å sette tv på..og ja, jeg er enig med deg i tv problemet..pluss alle ledninger..ah det e jobbigt, men skjønt at du har hitta en løsning:)

Håppas kakan ble bra;)

fin søndag kveld til dig!

klem
Eldrid

Styling a`la Anna sa...

Den vart ju superfin!! :-) Men var den svårmålad? Ska ju göra ett bord av lastpall, men tror jag gör ett svart, kanske inte gör så mycket om det inte blir heltäckande då..hoppas jag..:-)

Fröken Fräken sa...

Jag säger bara häftigt! Fick t.o.m herr Fräken att slita sig från sina grejer och spana in din tv-bänk (!!!)
Ja, du jag har ju ett sk trådlöst modem för internet och inte är det sladdlöst för det. Hmpf!

Levindas Värld sa...

Men Hannis då! TACK så jättemkt för allt det fina du skrev till mig på bloggen, åh va det värmde :)

Jag gillar din lastpalls-lösning till tv:n, hur kommer du på allt fiffigt människa?!

Ha en underbar julvecka och se till å njut så mkt du bara kan :)

*kram*

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hallå den där tvbänken va super läcker... massa kramar till dig

tv möbel sa...

Måste vara det smartaste på länge, en tvpall :)