Gott nytt år!


Så här skrev jag förra året på årets sista dag,
"Det kan tyckas ytligt och lite konstigt i en del människors ögon
det vi håller på med alla galna inredningstokar, fotosnillen,
bagerskor och andra skrivande och skapande.
Men för mig känns det som en stor förmån att ta del av olika
sorters kreativitet och framför allt så tillför allt fixande
och trixande,glädje, fnissanden & cyberkramakalas massor av energi"
Och så känner jag fortfarande!
Så tack för att ni bjuder på er själv, för all inspiration,
för alla varma härliga kommentarer.

Nu är det dags att möta ett nytt år som jag hoppas
fylls med vad varje människa önskar.

Kram Hannis

Ps. Anna.S, tack för dina spår under året.
Skickar dig en nyårskram!

28 kommentarer:

Vit dröm sa...

Önskar dig också ett Gott nytt år! Hoppas kvällen blir toppen!
Kramar Anna

Ewa`s Galleri sa...

Gott nytt år
och tack för många inspirerande inlägg

Fröken Grön sa...

Tack själv för härlig inspiration och trevliga små "samtal" under 2010! Hoppas du får en fin nyårskväll, och att 2011 börjar bra när du vaknar imorgon!
/Anna-Karin

Stina sa...

Gott Nytt År igen då :)

Tack för alla fina inlägg och alla skratt som du bjudit mig på under året som gott.

Hoppas du får en trevlig kväll och nyårsnatt!

Största nyårskramen till dig.

Anna S sa...

Hej Hannis. Javisst är det en stor förmån att läsa alla fina bloggar ,se på inredningen och bli inspirerad och road. :) Bra sagt.
Tack för din blogg, jag gillar den och dej som du verkar som person jättemycket.Tur att jag hittade hit.
Nyårskram tillbaks. :)
Hoppas att 2011 blir ett fint år för er alla som läser här.
Anna S

Virkat och Kärt sa...

Gott Nytt År, och Varmaste Kramen om Dej :-)))

Visst är det så. Och som sagt, vid min egen sammanflätning här den är sista dagen, så finner jag att än finns det hopp, och nya val att göra ;*)

Eva

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Systrarna Hjertén sa...

Bra sagt!

Gott Nytt År!
/Frida

Lily sa...

Gott Nytt År :)
Kramen
Lily

the shed sa...

Tack goa Hannis för alla fina kommentarer inne hos mig, inte alltid lätt att vara nybörjare.
Du har inspirerat mig jättemycket! Din ros är så vacker i dagens inlägg, det är bloggkonst det!

Kram o GNÅ, Tina

Loella sa...

Tack detsamma!
Allt gott till dig 2011

Kram Loellan

Hem och Harmoni Marie sa...

Önskar dig ett gott nytt år! Kram Marie
PS. Håller med... bra text!

vitaloppan sa...

Hej söta hannis.. Tack för all ispiration och alla fina kommentarer under mitt första år som bloggare:)
önskar dig ett gott nytt år och ett underbart 2011..
Vi höra nästa år:)
kramar Linda

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötis!!

Vilken förvandling du har gjort på lampan..så läcker!!


Ett Gott Nytt År vill jag nu önska dig!!

Och ett Varmt Tack för all inspiration du bjuder på..

Vi ses under 2011!!

Kramis Sanne!!

Mamma C sa...

Tack själv för din härliga blogg och ditt inspirerande du ger oss alla. Ha en toppen kväll och ett riktigt Gott Nytt År
Kram mamma C

Inspiration i vitt sa...

Hoppas det nya året har många möjligheter att bjuda på och stor nyårskram till dig ga Hannis/Ingela

Loppisliv sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig. Kraaaam Paula

margarita ♥ Stipje ♥ sa...

Happy new year
★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
Margarita

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Så sant och så fint skrivet av dig! Världens största nyårskram till dig! Hoppas att du får ett riktigt Gott Nytt År. Ser fram emot nästa bloggår!

Anna-Lena

Anci sa...

Jättefin bild ! Är du fotograf ??

Jag vill också önska dig ett riktigt gott nytt år.

Kram
Anci

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå, detsamma önskr jag dig vännen..., ett riktigt gott nytt år!
Det kommer bli ett super duper bra år, det bara känns i hela kroppen.
Vet du vad, jag har lärt mig sååå mycket sen jag bröt av fotrackaren och det är bannimej bara positiva saker.
Kraven på mig själv har minskat vässentligt och jag hoppas att det får följa med mig in på det nya året.
Att ALLT måste vara perfekt.., nääää, det går ju minst lika bra om det är halvbra!!!

I år skall jag följa mitt hjärtas signaler och lita på mig själv!!!
Det blir bra det....

Stora kramen till dig Hannis och tack för att jag fick följa dig under 2010, jag hakar på ett år till:)
Marianne

Nyanser av vitt sa...

Ha en fin dag...första på ett nytt spännande bloggår.
Kram Agneta

Cathrin sa...

God fortsättning!

Stor kram till dig som är en så härlig person, fantastisk idéspruta och kreativ som få!
Önskar dig en riktit fin start på 2011.

Cathrin

lottens vita och gröna sa...

en varm nyårskram kommer här svishhhhhhhhhhhhhhhhh

Viola sa...

Jamen tala om kreativitet och inspiration ..i blogglandia bara sprudlar det och man är glad att man får vara med och följa alla härliga snilleblixtar...:-) hoppas första dagen har varit till belåtenhet, kramen

Levindas Värld sa...

Hej!

Så bra skrivet, kan inte annat än hålla med :)

Hoppas nyårsfirandet blev kanon och att du får en bra start på det nya året!

kram-kram!

Industri house sa...

Tack Hannis,för fina kommentarer om dotterns rum! Lovar visa hur det blir när det är färdigt.Jag håller med om att det är så fantastiskt mysigt att få kika in i allas underbara hem,man blir verkligen inspirerad!! Ditt hem är verkligen ett av mina favoriter!!
Ha en fin nyårs-dag,kram jessica

Hanna sa...

God fortsättning! Kram