Tröstpris

Jag vann ett tröstpris hos Pysselpalatset
När jag öppnade paketet så kände jag: Vadå tröstpris??
Det här är som ett första pris!
Vilka kort!

Kolla in detaljerna! Snacka om att det ligger jobb bakom dom här.

Det här är min favorit! Så vackert.

I min tålamodsbefriade värld så finns inte ens tanken på att pyssla med sånt här.

Jag är jättenöjd och dom kommer att hamna på nya hyllan i sovrummet
som jag ska hämta hem på Tisdag.

Och vad gör jag då? Jo,jag målar bord och stolar.

Stolarna är snart klara och det lilla bordet borde bli klart i helgen.
Eller kanske inte...
Fasters älskling kommer hit i helgen då det är dags för cirkus!
Clowner hoppas vi på förstås.
Kanske hinner vi på Dinosaurie jakt också om vi har tur.
Helgen viks åt henne, fast innan hennes tåg rullar in så ska jag på loppis.
Får snart viska fram det ordet så ni inte tror att det enda jag gör är att springer på loppis.

Trevlig helg! Kram Hannis

23 kommentarer:

Hipsterlillamy sa...

Hönan det ÄR väl det enda du gör.....springer på loppis. När du inte jobbar då eller renoverar de möbler du har köpt på loppis.
Pussa kråkan från oss och ha en underbar helg!!!

KRAAAAM O PUUUSSS

pysseltanten sa...

Hihi...så känner jag oxå...
Loppis, loppis, loppis....
o måla måla måla...
Meeen de e ju såå kuuuul....=))))
På lördag e de LOPPIS igen...=)))
Ha en fin kväll, vännen...
Kraaamizar git

Änglarnas hus sa...

jag håller med dig helt!! Vadå tröst? Jättefina priser.. det är jag o andra som behöver tröst hihi.. jag menar vi som inte vann!!

ha en mysig helg med det lilla livet :)

Varma kramar ifrån Sanne!!

Vit poesi sa...

Kära nån, vilket tröstpris!!! Gud så roligt!!
Ha en fin kväll Hannis!!
Kram Malin

Pia..... sa...

hihi...men du..är det inte det enda vi gör då ?..springer på loppis...:)..Du vilket kort..det är mina takter det..det kortet gillade jag skarpt..får syna det rikgtig noga..vill ha ideér..förstår du...ha en skön gooo fredag nu och kram....Pia


Och jag vill läsa mer om dina loppisäventyr...:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilket fint tröstpris. Jag vann ju ett flaggspel, och det var himls fint. Det är kul med utlottningar, eller hur..
Och du ska på både loppis och cirkus, det blir en rolig helg.
Ha det gott och kram
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Wow, det kallar jag att bli tröstad med råge! Så vackra dom är korten, förstår att du är glad!!
Vad kul du kommer få med både loppis o cirkus med lilla favoriten!
Ha det gott! Kram Cilla

Nyanser av vitt sa...

Det var då ett tröstpris det...jättefint.
Kram Agneta
PS Ja kanske du ska stänga sån ingen klättrar in DS

Monkan sa...

Jamen oj vilka kort, och de var tröstpris?

Åh vad fint du har på hyllorna! Så mycket fina saker. Och din fina klocka, som du var rädd var för stor, den passar ju i alla fall perfekt in där den står nu.

Död murgröna... välkommen i gänget... Fröken Fräken, du och jag. Är det fler kanske? Var det spinn som tog din planta också?! Jag tror att detta kan bli mycket allvarligare än influensan.

Nu måste jag gå och inspektera mina blommor för att se att ingen är smittad... Jag har en murgröna kvar och den har fått karantän i hallen. Aldrig mer en murgröna för mig!

Anki sa...

Men gumman nu är du väl tröstad?? Jädrans vad fina, vad var första priset om det där var tröstpris?? Jag missar då allt, hmm...Jaså du ska hinna loppisen innan Tova kommer?? Ja det är ju tur att det är stängt ibland när du hänger på låset, annars kanske vi tror det, hihi...Det är tur att barnet kommer i helgen så du får annat att tänka på *ler*

Kramis hjärtat!

Ett ögonblick av mitt liv sa...

Det kommer säkert att gå så bra så med dekorationspappret :)

Vilka fantastiska kort du har vunnit, otroligt vackra :) GRATTIS!!!
Vilket arbete hon har lagt ner på dem.

Hoppas att du får en trevlig helg nu när du ska få gå på cirkus och loppis :)

Kram Åsa

Hanna sa...

Fint kort. Bordet tror jag också blir jätte fint.
Hanna

LenaS sa...

det var ju ett underbart tröstpris, grattis!
hoppas ni får en riktigt härlig helg!
Kramis/LenaS

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Du det var inte illa som tröstpris!!! Vad du målar o grejar, kul kul!!!!
Kramar Agnetha

Viveka i Bläckhornet sa...

Tja!

Vilka tröstpriser!!!

Håller med om att de är kalasfina.
Så fint det ser ut det du målar. Längtar tills jag får se allt.

Har precis varit ute och rengjort utebubbeln. Ett ganska drygt jobb men värt besväret. Man vill ju ha det rent i vattnet. Mannen håller på med nya portar till sonens ladugård.

Ha en skön helg

Kram Viveka

Viola sa...

Säger som du...vadå tröstpris..helt underbara och ..har ofta beundrat denna bloggerskas kreativitet..målarpenseln måste jag snart ta fram..massor som står och väntar i stan som ska till gården, ha en skön helg med penseln, kram

annashusidingtuna sa...

Det var verkligen ett tröstpris som heter duga!!Jättefint!
Ha en trevlig helg, hoppas du hittar ngt fint på loppisen...
Kram Anna

S o F sa...

Kan bara instämma i vad du skriver. Tröstpris vaddå? Superfina!! Såna där scrappare är helt fantastiska. :)

Ha det gott i helgen!

Fröken Fräken sa...

Det är himla roligt att du springer på loppis! Så att jag inte känner mig så ensam.. och så att jag kan bli avis på alla otroligt fina fynd som du gör!

Inget tröstpris det där korten inte! Påminner mig om att jag borde ta mig i kragen och börja med lite korttillverkning igen.

Lallis - liv och leverne sa...

Ett jättefint tröstpris:)
En riktigt fin helg önskar jag dig
Kram Lallis

Majas mammelucker sa...

Hej Hannis!
Det var inget dåligt tröstpris..
hoppas du hittar någonting kul på loppis ska dit en sväng jag med är ute efter en tallrikshylla får se om det finns någon till mig.
Ha en bra dag och mys med din brors barn.
Kram Maria

Elin - Ett hus till oss sa...

Wow! De var verkligen jättefina! Förstår att du blev nöjd över "tröstpriset" :)

Ha en härlig lördag!

Inspiration i vitt sa...

Det tror jag att folk tror om mig oxå, fast det är klart???? jag går ju på loppis flera ggr i veckan hihi. Men vilken fin vinst du fått ojoj vilket arbete hon har lagt ned på de korten, förstår att du blev glad. Vad du är kreativ, målar du nu igen?! Så fint det kommer att bli, ingen tvekan.
Kram på dig/Ingela.