Registreringsskylt

Är inte ensam om att leta efter registreringsskyltar har jag märkt=))
Men tycker att dom blir lite väl dyra på auktioner.
Häromdagen slog det mig:
Jobbet! Det är ju där jag ska fråga. Massor av människor som håller på med bilar.
Dagen efter hade jag två skyltar mot att jag ska hämta kaffe under hösten!

Var inte helt säker på att det skulle passa in,
men det blev en läcker kontrast mot en del pynt.

Att arbetskamraterna fnyser och skakar på huvudet gör ingenting=))

Första veckan efter semestern har gått.
En bra vecka, trivs på mitt jobb så det går snabbt att komma igen.
Nu väntar jag på att regnandet ska sluta,har efterlängtade paket att hämta.
I morgon blir det loppis ,allt är som vanligt igen med andra ord!

Trevlig helg till er//Kram Hannis

Ps.Tack för hjälpen med Hjärtan på tråd.
Har nu planterat knölarna så nu återstår att se om dom överlever.

21 kommentarer:

Viola sa...

Det blev verkligen helläckert..visst får man förklara emellanåt sin inredningsstil..speciellt jag som har fullt med biblar, kruxific och madonnor..:) ha en skön helg, kram

Vitt o Vältummat sa...

Bra idé! Jag har en skrotsamlande svåger, det är bilar han samlar och där kan man kanske hitta en gammal nummerskylt.
Ha en skön helg
Kram/Åsa

Fröken Fräken sa...

Hm.. dags att börja fundera på vad mina arbetskollegor kan ha att bidra med till mitt hem ur sina gömmor.. tänk om någon av dem lurar å en gammal knoppbräda?? Det blev urbra med bilskylten! Man kan behöva lite kontraster (som jag alltid tjatar om!)

Nä, inte längtar jag till julen inte, särskilt inte med +27 grader ute och sol, men till ledigheten - ja, den längtar jag till!!

Jajamen, loppis imorgon! Jag har stora förhoppningar på denna så jag hoppas att det inte slutar i besvikelse. Nu ska jag måla vidare, ett målarprojekt tar slut och genast tar ett annat vid.

Hem och Lycka sa...

Å vilken lyckost du är! Jättefin, där gjorde du ett kap!

kram Mia

LenaS sa...

Åh vilken tur, har kastat ut lite krokar här också och hoppas snart få fatt i nån jag osså ;o)
ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Helena sa...

Häftigt med regskyltar! Kram Helena

Lantligt i stan sa...

Superläckra skyltar! Undrar vart man ska leta sådana... Ha en trevlig helg!
Kram Anki

S o F sa...

Jag tycker det är ursnyggt med nummerplåtar i inredningen, det blir en så härligt kontrast på nåt vis.
Jagar runt på Tradera hela tiden, får se om jag lyckas.

Trevlig Helg!

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Jag ville oxå ha gamla plåtar! Plötsligt slog det mig att jag är gift med en biltokig man!!! Ut i hans stora dubbelgarage...hmmm...vad fann jag!!! Plåtar högt o lågt, svenska o från USA!! Ha ha va kul! Satt lite varstans på väggar o hyllor där ute i garaget! Tank att jag aldrig tänkt på det!
Kram Agnetha

Anki sa...

Jag vill oxå haaaa! Har letat men det verkar inte finnas! Nu ska jag allt fråga grabbarna, biltokiga som dom är! Annars kanske jag kan ta den från Vilde Bill, haha!

Ha det så kul på loppisen & hoppas du fyndar fint!

Kramis govännen! Anki

Lily of the valley sa...

Superläckert! Jag gillar de gamla registreringsskyltarna :-) Det är mer stil o klass på dem :-D
Låter helt underbart med loppis! Hoppas du hittar mycket fint :-D
Ha de gott vännen
Kram Lily

Ardisia sa...

Hej Hannis!
Jätteläcker skylt! Tur att du frågade dina arbetskompisar, man vet aldrig vad de håller i sina gömmor ;)

Lycka till med hjärtan på tråd!

Trevlig helg! Kram Ardisia

Anki sa...

Ah, du är allt gullig du!
Men tror du inte, han har ju två, hihi...
Men herregud, vad gör du uppe kl 6???
Då sussar jag som bäst *fniss*...Det är så varmt så jag kan knappt sova, men nu ska man inte klaga!!

Ha en finfin dag gumman! Kramis Anki

LillaFlisan sa...

Åh, så vackert det är med dessa grafiska siffror. Svart och vitt= sååå fint!

Ha det, darling!

Kram

Flisan

Lilla Blanka sa...

Hej goa Hannis!

Hihi många är vi som letar skyltar, och just nu tycker jag att "alla" hittar - utom jag ;)

Det blev jättefint tycker jag, härligt med kontrasterna!

Ser att du har fått svar på hjärtan på tråd knölarna :) De är riktiga överlevare så det är bara att lägga knölarna i eller på lite jord, ingen omvårdnad alls behövs haha

Kram
Mia

Vit poesi sa...

Så coolt!! Jag söker också efter regskyltar.
Ha en fin söndag
kram Malin

Under förvandling sa...

Härliga skyltar!

Tack för grattishälsningen från dig =)

Kram och ha en go söndag i solen!!

Mamma Millan sa...

Fina..verkar ha blivit poppis nu!
Kramelikram Millan ♥

Vita ljuva tankar sa...

Så smart, ska fråga mina bilmekarkusiner om de kan hjälpa mig. De gillar gamla bilar och så. Nu har jag ju redan en...(och kanske några stycken av mannens på vinden ;)) men jag vill gärna ha en svartvit också;)

Kram Linda

Husmys sa...

Hejsan!
Tänkte bara gratta till vinsten.
(Kika in hos mig)
Kram Anneli

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det är härligt med lite annorlunda detlajer i inredningen... Men var sjutton hittar man denna där? SKroten?

Kram
marie