Frisk...Ahhh!

Äntligen börjar jag vakna till liv!
Känns härligt att orka vara vaken mer än två timmar.
Framför allt är pyssellusten tillbaka=))

Lightpyssel, "Ny träbytta"

Blev lite annan

Och nu..En tjuvtitt på skåpet...
Det är nästan klart!!
Har lagt all den nya energin på att fixa till det och snart!

Lalalalalala(Det är jag som sjunger fanfar)


Jag har fått flera utmärkelser. Tack tack ni rara underbara!
Blir så glad och stolt!
Jag ska ta tag i det snarast.

Måndag i morgon..Känns helt okej!
Önskar er en fin vecka//Kram Hannis


26 kommentarer:

Mamma C sa...

Så skönt att du börjar känna dig bättre, och att ork och lust har kommit tillbaka. Ha en bra ny vecka du med.
Kram Mamma C

Tårtsmulan sa...

Vad härligt att du piggnat till och att orken har återvänt.

Skåpet ser väldigt, väldigt fint ut, det lilla jag ser ;)
Vill se mera ju!!!

Ha det så jättebra.
kramar!

Jema Rose sa...

SKÖNT att du mår bättre..!
Det ser verkligen fint ut det du har målat!

: )

KRAM, Jenny

<3

Hem och Lycka sa...

Vilken söt låda och jättefint skåp, av det jag ser ;-) kram

Jema Rose sa...

TACK för kommentaren om mina kuddar!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Inspiration i vitt sa...

Hej gulliga Hannis nu vill jag allt se hela skåpet snart, förstår att det blir fint när du satt dina klor i det.
Den lilla byttan blev precis så den ska vara alltså fin.
Kram och vilken tur att du mår bättre nu/Ingela.

Magny sa...

herlig...
og en sånn trebox har jeg nettopp fått, den er hvitmalt.
men jeg viet ikke hvor jag skal ha den eller hvor jeg skal henge den opp...
vackre bilder du har!
Fiiiiiin vecka til deg...

LillaFlisan sa...

Så skönt att du mår bättre!!

nu är jag ju riktigt nyfiken på "helheten" det ser onekligen lovande ut!!!

Ta hand om dig nu!

Kram Flisan

Gårdsromantik sa...

Härligt att energin återvänder!
Så vacker den där byttan blev.

Kram Maud

Leva som jag sa...

grattis till utmärkelserna!!Va fint du målat ha en skön vecka
kramkram M

Lallis - liv och leverne sa...

Skönt när sjukan börjar släppa. Man kan ju liksom göra så mycket annat än att vara hängig.
Du har en mycket mysig blogg tycker jag.
Kram Lallis

Karin sa...

Hej min vän!

Vad härligt att läsa att du sjunger! Skulle jag också göra om jag fixat så som du. Väntar med spänning på fler bilder, och undertiden så blir jag glad för du mår bra!! Tralala la!

Många varma måndagskramar!
Karin

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
skönt att du börjar bli frisk och att pyssel orken är tillbaka..
lådan blev helt underbar...tänk vad lite färg kan förvandla...
Ha en bra vecka du med.
Kramar Maria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Skönt att du är bättre!
Så spännande att få se skåpet :)
Det lilla jag ser, ser jättefint ut....
Kram
Marie

Inka sa...

Tack för kommentaren...jag skrattade riktigt gott. Älskar dina uttryck.

Vad skönt att du har tillfrisknat så att du kan pyssla igen. Ska bli hemskt spännande att se skåpet när det är klart. Man ser ju redan att det är assnyggt. Gud vad duktig du är. Sockergrunkan är också skitsnygg (vad heter det nu igen)?


Kram Inka

Vitbalansen - Helena sa...

Härligt att du är på benen igen! Det lät otäckt, det där som du råkade ut för.

Träbyttan blev så fin, så fin! Men att säga A utan att säga B med skåpet är på gränsen till taskigt ;-). Jag vill se hela NU :-).

På din fråga om jag har stoppat om stolssitsen är svaret nej. Den är så där härligt nedsutten i mitten, och det är det ju synd att ändra på ;-). Jag tog bara bort den gamla klädseln, använde den som mönster till den nya klädseln och delvis också till det lösa överdraget, och så spikade och sydde jag lite. Det är inte svårt, jag lovar.

Ha en fortsatt bra måndag, hoppas att det är bättre väder i Uppsala än det är i Göteborg...

Kram från Helena

Eikkala sa...

Kul att du är på benen. Skåpet ser fint ut. Mitt furuskåp är 1/5 färdigt *pust* svårt att måla när barnen är vakna ;0)

Mera av skåpet vill jag gärna se, fina handtatg.

Kram sari

Fröken Fräken sa...

Vaddå? Får man inte se hela skåpet?!! Nu är jag ju jättenyfiken! Och sugen på att hitta nya prylar att måla! Eller ska jag först måla klart det jag har påbörjat... hm, tål att tänka på! Men nu är det loppisdags!!

Viola sa...

Hörru, jag vill se allt, fram med skåpet nu och sluta retas, ha det bra, kramis och grattis!

Monkan sa...

Fin låda, den ser ju ut som ny. Alltså jag menar Fått Nytt Liv.

Åååh, en tjuvtitt! Skåpet ser superfint ut. Sjuk, stackare, det har jag missat för jag har inte haft nån tid att blogga i veckan. Såg du ut som ett troll? Kanske du kunde fått nån filmroll? Nä, två timmar vaken kanske var i minsta laget, så bra att du prioriterar rätt saker nu när du fått energi i alla fall :-)

Hoppas du mår tipptopp väldans snart. För jag vill se skåpet färdigt ;-) Nääääe, hellre inget skåp och en frisk Hannis!

Kram & krya på dig

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Jaså var det du som sjöng så vackert...härligt att höra att du är frisk:)
Längtar tills jag får se resultatet av möbeln du målat...

Kram viveka

Lilla Blanka sa...

Hej goa Hannis!!!

Skönt att du börjar känna dig bättre!

Åh vad det ser spännande ut med skåpet..ser jättefint ut!

Kram
Mia

Lily of the valley sa...

Så härligt att du börjar bli bättre! Trälådan blev jättefin! Jag är så nyfiken på skåpet!!!!!!!

Ha de gott
Kram Lily

Nygammalt sa...

Hej vännen! Så tjusigt du har gjort det, vill se meeeer! =)

Hoppas du mår bättre nu.
Kram kram.

MiaMaria sa...

Hej Hannis!

Och tack du rara!

Skönt att du är frisker!!!!

Och här jobbas det på....och snyggt blir det...

Skåpet ser ju så fint ut så nu vill man ju se mera såklart.

Ha´en bra dag!
MiaMaria

Millas hem sa...

Skönt att det känns bättre! En sån där liten trälåda har jag också målat vit, har den på vår lilltoa!
Kram Camilla